Ette vieläkään

Anonyymi-ap

ymmärtäneet sitä, että olen hyvin syvästi rikki ja siksi tarvitsen monen viikon ajaksi totaalista hiljaisuutta. Kukaan ei esitä ketään olevansa joku toinen ihminen, eikä kukaan tulee minua vastaan kotiin tullessa ei minkään ikäinen, niin kuitenkin tapahtui tänään kun olin jo hyvin lähellä kotiani! Ihan vähäinenkin muistutus rankoista vuosista saa minut vomaan todella huonosti! Ihan kuin aikoinaan eroni jälkeen tarvitsin pelkkää hiljaisuutta, jotta unohtaisin huonot muistot. Mitä kauemmin esitys jatkuu sitä varmempaa on etten halua enää yhtään uutta ihmistä elämääni! Vai pitääkö todellakin kävellä päin punaisia valoja, Olen syvästi uupunut kaikkeen kokemaani ja sellainen uupumus ei lähde ihan heti pois! Ensin minun täytyy saada tehdä töitä niin, että saan sen kokemuksen ettei kautta rantain kertomista enää ole missään! Olen varma, että sellaiset jotka ovat eronneet kauan kestäneestä parisuhteesta ymmärtävät sen, että hiljaisuus hoitaa. Muuten on mahdotonta alkaa uuteen suhteeseen kenenkään kanssa!

2

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eroni jälkeen tarvitin kahden vuoden hiljaisuuden ennen kuin selvisin erosta! Nyt tarvitaan vähintään kolme kuukautta totaalista hiljaisuutta, jotta pystyisin tutustumaan minulle vielä nimettömään ihmiseen! Myös korvauksia odotan, koska minulle luvattiin ainakin jonkinlainen summa, niiltä jotka aloittivat projektin ilman lupaa ja minulta mitään kysymättä! Ketään ei saisi laittaa sellaiseen tilanteeseen josta hän ei ymmärtänyt mitään moneen vuoteen ja pahinta oli se, ettei minulta kysytty sitä mikä oli sillä hetkellä minulle tärkeintä, minusta se oli todella huonoa kohtelua. Olen täysin varma siitä, ettei yksikään ihminen haluaisi koeka mitään vastaavaa koskaan! Olen ollut kauhuissani jo monen vuoden ajan siitä, etten saa elää ja asua rauhassa! Ovesta ulos lähtiessä stressitaso nousee välittömästi ja se ei todellakaan tee hyvää terveydelle, luulisi kaikkien sen ymmärtävän! Olen ihan lukossa ja tällaisessa tilanteessa en pysty tutustumaan keneenkään! Ja saattaa olla niin etten pysty enää koskaan tutustumaan keneenkään, projekti pilasi elämäni monella tapaa lähes totaalisesti!

• Anonyymi

Osaatteko olla edes pahoillanne siitä kun annoitte sille kauhealle projektille luvan ja unohditte kokonaan sen, että minäkin olen ihminen jolla on tunteet ja omat mielipiteet! Olen ollut syvästi järkyttynyt kaikesta kokemastani projektin alusta lähtien! Tiedätte siin kuinka monta vuotta olen joutunut kärsimään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      80
      7772
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7691
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      167
      6100
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      5026
    5. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      8
      4307
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4189
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3930
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3672
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      32
      3595
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      35
      3533
    Aihe