ymmärtäneet sitä, että olen hyvin syvästi rikki ja siksi tarvitsen monen viikon ajaksi totaalista hiljaisuutta. Kukaan ei esitä ketään olevansa joku toinen ihminen, eikä kukaan tulee minua vastaan kotiin tullessa ei minkään ikäinen, niin kuitenkin tapahtui tänään kun olin jo hyvin lähellä kotiani! Ihan vähäinenkin muistutus rankoista vuosista saa minut vomaan todella huonosti! Ihan kuin aikoinaan eroni jälkeen tarvitsin pelkkää hiljaisuutta, jotta unohtaisin huonot muistot. Mitä kauemmin esitys jatkuu sitä varmempaa on etten halua enää yhtään uutta ihmistä elämääni! Vai pitääkö todellakin kävellä päin punaisia valoja, Olen syvästi uupunut kaikkeen kokemaani ja sellainen uupumus ei lähde ihan heti pois! Ensin minun täytyy saada tehdä töitä niin, että saan sen kokemuksen ettei kautta rantain kertomista enää ole missään! Olen varma, että sellaiset jotka ovat eronneet kauan kestäneestä parisuhteesta ymmärtävät sen, että hiljaisuus hoitaa. Muuten on mahdotonta alkaa uuteen suhteeseen kenenkään kanssa!
Ette vieläkään
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Eroni jälkeen tarvitin kahden vuoden hiljaisuuden ennen kuin selvisin erosta! Nyt tarvitaan vähintään kolme kuukautta totaalista hiljaisuutta, jotta pystyisin tutustumaan minulle vielä nimettömään ihmiseen! Myös korvauksia odotan, koska minulle luvattiin ainakin jonkinlainen summa, niiltä jotka aloittivat projektin ilman lupaa ja minulta mitään kysymättä! Ketään ei saisi laittaa sellaiseen tilanteeseen josta hän ei ymmärtänyt mitään moneen vuoteen ja pahinta oli se, ettei minulta kysytty sitä mikä oli sillä hetkellä minulle tärkeintä, minusta se oli todella huonoa kohtelua. Olen täysin varma siitä, ettei yksikään ihminen haluaisi koeka mitään vastaavaa koskaan! Olen ollut kauhuissani jo monen vuoden ajan siitä, etten saa elää ja asua rauhassa! Ovesta ulos lähtiessä stressitaso nousee välittömästi ja se ei todellakaan tee hyvää terveydelle, luulisi kaikkien sen ymmärtävän! Olen ihan lukossa ja tällaisessa tilanteessa en pysty tutustumaan keneenkään! Ja saattaa olla niin etten pysty enää koskaan tutustumaan keneenkään, projekti pilasi elämäni monella tapaa lähes totaalisesti!
- Anonyymi
Osaatteko olla edes pahoillanne siitä kun annoitte sille kauhealle projektille luvan ja unohditte kokonaan sen, että minäkin olen ihminen jolla on tunteet ja omat mielipiteet! Olen ollut syvästi järkyttynyt kaikesta kokemastani projektin alusta lähtien! Tiedätte siin kuinka monta vuotta olen joutunut kärsimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 316322
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353671Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533572Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu363475Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243046Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322737- 482718
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215