Paljonko saat
Jatko yrityksen autolla ja vähennä kaikki kuusi verotuksessa
Toisen kuin palkansaajat ei saa mitään kuluvähennyksiö
Saavat vaan maksaa kaiken
Saatko yritystukee
5
154
Vastaukset
- Anonyymi
Menis töihin jos se kannattsi
Nyt ku pieni palkka ja mitään kuluja ei saa vähentää toisin kuin lois yrittäjät saa kaiken vähentää
Ksiken
Kyllä palkansaaja kin pitäisi saada vähentää tulonhankkimis kulut - Anonyymi
Minä olen ajanut viimeiset 35 vuotta firman autoilla aina kaikki ajot. Bensakulut menee tasaisesti firman kuluiksi, oli ajamisen kohde mikä hyvänsä.
Mitään bensalaskuja tai korjauslaskuja tai muitakaan kauppalaskuja en ole maksanut vuosikymmeniin, koska kaikki yrittäjän kulut menee automaattisesti verovähennyksiin.
Kun vaan firman kortilla maksaa, missä tahansa kaupassa sillä maksaa, niin ei niistä kukaan jälkeenpäin kysele mitään. Sikäli yrittäjän elämä on täysin huoletonta ja hyvää elämää.- Anonyymi
Firman tilille tulee muutenkin hirveitä summia rahaa. Senkun laskuttaa menemään vaan.
- Anonyymi
Olette kyllä ihan oikealla, rennolla yrittäjämeiningillä liikkeellä, niin kuin yrittäjien kuuluukin. Mutta älkää kuitenkaan paljastako ihan kaikkea noille palkansaajille.
Täytyy nekin pitää motivoituneina niihin omiin hommiinsa. Että saadaan taas sitä kautta sitten niiden verorahoista lisää yritystukiaisia meille.
- Anonyymi
Palkansaajat maksaa veroissaan yeittäjien loisimsien
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372