Paljonko saat
Jatko yrityksen autolla ja vähennä kaikki kuusi verotuksessa
Toisen kuin palkansaajat ei saa mitään kuluvähennyksiö
Saavat vaan maksaa kaiken
Saatko yritystukee
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Menis töihin jos se kannattsi
Nyt ku pieni palkka ja mitään kuluja ei saa vähentää toisin kuin lois yrittäjät saa kaiken vähentää
Ksiken
Kyllä palkansaaja kin pitäisi saada vähentää tulonhankkimis kulut - Anonyymi
Minä olen ajanut viimeiset 35 vuotta firman autoilla aina kaikki ajot. Bensakulut menee tasaisesti firman kuluiksi, oli ajamisen kohde mikä hyvänsä.
Mitään bensalaskuja tai korjauslaskuja tai muitakaan kauppalaskuja en ole maksanut vuosikymmeniin, koska kaikki yrittäjän kulut menee automaattisesti verovähennyksiin.
Kun vaan firman kortilla maksaa, missä tahansa kaupassa sillä maksaa, niin ei niistä kukaan jälkeenpäin kysele mitään. Sikäli yrittäjän elämä on täysin huoletonta ja hyvää elämää.- Anonyymi
Firman tilille tulee muutenkin hirveitä summia rahaa. Senkun laskuttaa menemään vaan.
- Anonyymi
Olette kyllä ihan oikealla, rennolla yrittäjämeiningillä liikkeellä, niin kuin yrittäjien kuuluukin. Mutta älkää kuitenkaan paljastako ihan kaikkea noille palkansaajille.
Täytyy nekin pitää motivoituneina niihin omiin hommiinsa. Että saadaan taas sitä kautta sitten niiden verorahoista lisää yritystukiaisia meille.
- Anonyymi
Palkansaajat maksaa veroissaan yeittäjien loisimsien
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788