Putinin pennut

Anonyymi-ap

Hallitusta vastaan lakkoilevat. Tuli tunnustus Venäjältä.

26

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keitä nuo ovat?

• Anonyymi

Toinen herrojen perseennuolia.

• Anonyymi

Persutrolli tekee "hartiavoimin" täitä sen eteen, että Kremlissä oltaisiin tyytyväisiä siitä sekaannuksesta yhteiskunnassamme, joka tekee informaatioympäristöstä entistä haavoittuvaisemman epätotuuksien levittämiselle.

Saako aloittaja ruplarahoitusta?

• Anonyymi

Tuo myös pitää duunareitten mielessä, kenen puolella Persut ovat.

Suomessa ei ole duunari porvareita.

• Anonyymi

Todennäköisesti.

• Anonyymi

Se on natsihallitus.

• Anonyymi

Sinähän toistat Kremlin sanomaa Putinille hyödyllisenä idioottina.

Saatko ruplia tuosta asioiden vääristelystäsi?

• Anonyymi

Kaikki törky sallitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on natsihallitus.

Sanoi Kremlin tiedottaja. Natseja Suomalaiset, sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi Kremlin tiedottaja. Natseja Suomalaiset, sanoi.

Ja sinä toista Kremlin sanomaa, Putinin hyödyllinen idiootti.

• Anonyymi

Venakko nainen kehui lakkoilijoita, että Suomalaset ei tyytyväisi hallitukseen. Mukaansa liittyä Venäjään niin päsevät Ukrainaan ajamaan natsit pois. Sama Kremlin tiedottaja nainen. Sanoi Suomaisia natseiksi, kuten vasemmistommekin meidän hallitusta.

• Anonyymi

Kummallinen yhdistelmä,vasemmsito ja natsit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallinen yhdistelmä,vasemmsito ja natsit?

Se on todellakin kummallinen yhdistelmä. koska natsit pistivät vasemmistolaisia keskitysleireille. Sitähän tuo lakkomouruaja ei vahingossakaan kerro, koska oma satuilunsa menisi heti "viduiks". Hitler ei hyväksynyt lakkoilua, kuten ei edellämainittu lakkomouruajakaan. Eikä niitä hyväksy Putlerkaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Persu kyllä on tullut selväksi, että PS:set eivät hyväksy että duunareitten oikeuksista pidetään puolia.

Sinun kannattaa täälä huudella tuonlaista, torilla kun menet avamaan suusi tuolaiseta porvari paskasta, voin tuollaiselta 🤡:tä mennä purukalusto.

• Anonyymi

Porvareitten 🫏:si olet.
      Sitähän Persut ovat, uskovat kaiken mitä Kokoomus sanoo.

• Anonyymi

Ja mielellään.

• Anonyymi

Sieltäkö sulle ne ohjeet tulee?

• Anonyymi

Tiesitkö vaseliini vassari trolli. Sakoo on Putinin kätösen jatke Suomessa ja Putin on hyvin kiitollinen siitä sakoolle. Sakoo yksin vastuussa satojentuhansien työpaikkojen menetyksestä lopullisesti. Tuolle rosvo porukalle jäsenet maksaa viikon palkan vuodessa ja siitä kiitollisena nämä sakoon Putinin järkkää sulle potkut ja varmasti tämä rosvo porukka ei maksa minkäänlaisia korvauksia mistään.

• Anonyymi

Ja lisää persuvalheita palstalle 🤢🤮

Sinähän ajattelet itse juuri kuten Putin ajattelee. Et hyväksy ay-liikettä eikä hyväksy Putinkaan. Haluat siis Suomesta samanlaisen persereikävaltion kuin mikä Venäjä on?

• Anonyymi

Koetahan punikki trolli järkätä mulle viidennen kerran bannit tänne lyhyessä ajassa kun et kestä pienintäkään arvostelua sakoosta etkä teikän Putin yhteyksistä. Totuus näköjään sattuu pahasti. Paljonko Vasemmisto ja sakoo maksaa tälle puljulle että saat valehdella, haukkuu jne täällä aamusta aamuun ilman mitään seuraamuksia toki myös Putin osallistuu sun trolli toimintaan.

• Anonyymi

Persun salaliittoteoriaa, josta Putin tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persun salaliittoteoriaa, josta Putin tykkää.

Putinin pentu.

• Anonyymi

Mitä se sinulle kuuluu, paljonko tämän palstan omistajayhtiölle maksetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin pentu.

Palstapersu on.

• Anonyymi

Kreml naikkonen kovakehuun lakkoilijoita.-

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      248
      1813
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1282
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      208
      1213
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1105
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      903
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      884
    7. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      62
      865
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      826
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      783
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      780
    Aihe