Isoja ongelmia P-Karjalassa. Narsismi vaivaa. Ei käytöstapoja.
Aletaan kiusaamaan ja sortamaan jopa henkilöä, jolta on juuri kuollut läheinen.
Markkinoinnissa epäeettiset käytänteet käytössä. Yksityisten ihmisten tietoja levitellään ja kaivellaan. Kaikki jauhetaan selän takana.
Joensuussa stressi laukeaa! Uhkailu myös jokapäiväistä.
Kiusaaminen on Pohjois-Karjalan ongelma
19
263
Vastaukset
- Anonyymi
Pärstäkerroin määrää sen miten suhtaudutaan. Syrjintä jokapäiväistä. Mikä yhdenvertaisuus?
- Anonyymi
sie oot selvästi savolainen.
- Anonyymi
tätä se elämämeno on itä-suomessa valitettavasti. onko tullut rajan takaa kulttuuri vai mistä lie
- Anonyymi
näen että karjalassa ihmisellä on pelkkä välinearvo, ei ihmisarvoa.
tämä näkyy siinä että aina yritetään hyötyä jostakusta jotenkin ja vaikka hyödyttäisiinkin, niin puukko aina selkään- Anonyymi
Toivottavasti pääset hoitoon pian.
- Anonyymi
No sinun välinearvosikin on ihan kaatopaikkaluokkaa...
- Anonyymi
Miksi minua ei kiusata, eikä minua kytätä, eikä minusta juoruta?!
Miksi kukaan ei puukota minua selkään eikä pilaa minun elämääni?
Täällä olevien kirjoitusten mukaan kaikki muut pääsevät näistä osalliseksi, mutta miksi minua hyljeksitään ja syrjitään?!
Minulla on oikeus tulla ainakin kiusatuksi ja kytätyksi!
Pitääkö tästä nostaa oikeusjuttu ennen kuin onnistuu, HÄH?!- Anonyymi
Perusta menestyvä yritys niin saat osaksesi kateellisten pahuuden.
Tai ole lahjakas ja kerro ihmisille optimistisia ja elämäniloisia suunnitelmia
Tai iloitse muiden onnistumisista ja kehu osaajia, niin pian on kateelliset kimpussasi koska eihän sellainen käy laatuun että joku saisi olla hyvä ihminen ja ei-kateellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai iloitse muiden onnistumisista ja kehu osaajia, niin pian on kateelliset kimpussasi koska eihän sellainen käy laatuun että joku saisi olla hyvä ihminen ja ei-kateellinen.Kaikkialla naureskellaan hulluille, mutta ei se sentään kiusaamista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai iloitse muiden onnistumisista ja kehu osaajia, niin pian on kateelliset kimpussasi koska eihän sellainen käy laatuun että joku saisi olla hyvä ihminen ja ei-kateellinen.Näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee.
Taas vastasit itsellesi...😂🤣
- Anonyymi
Koivumaa paasaa kuin mikäkin Jeesus mt-ongelmista ja kuinka pitää olla ystävällinen ja auttaa (pääkirjoituksessaan). Voi että… on siinä herttainen mies!
- Anonyymi
Pyydetään konsultti apuun ja kaivellaan yksityisen henkilön sosiaaliset mediat läpi. Suhmuroidaan kaupungin kanssa, tehdään parit Joensuun ylistysartikkeli Turun- ja Helsingin Sanomiin. Kuka maksoi? Näin toimii Koivumaa Laakkosmafian kanssa.
- Anonyymi
Pahimpia kiusaajia päätoimittajat ja vanhat lakimiehet. Naisviha yleistä.
Pärstäkertoimella ja juoruilla merkitystä.- Anonyymi
Älä unohda vapaamuurareita, noita Mordorin örkkejä, jotka kulkevat kohti itää jalat suorassa kulmassa riittejään mumisten.
- Anonyymi
Vapaa matkustajia ei kaivata. Isoin ongelma kiusaajat eivät tiedä, että ovat narsistejä..
Onneksi Karma kostaa kaikille kiusaajille.- Anonyymi
Höpö höpö. Toivottavasti pääset hoitoon.
- Anonyymi
Miksi maailmalla on liikaa naisvihaa?
Oletteko incel ihmisiä?- Anonyymi
Valitettavasti joillakin miehillä on huono itsetunto, joka purkautuu naisvihana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843