elikkäs on ollu tollasta ongelmaa että kytkin ei irrtoa kunnolla esim. paikallaan kun laittaa ykköselle kytkin pohjassa sammuu ja nykäsee eteenpäin. katoin fatal garagelta tollasen videon miten sais säädettyä ja nyt on se painelevyn keskellä oleva "säätöruuvi" niin pitkällä kun saa. Edelleen kuitenkin kiun pistinm vaihteelle ja koitin työntää ei liiku eteen päin. (ei oo siis tällä hetkellä öljyjä sisällä ja kytkin koppa irti) mopossa on polinin levyt ja malossin jouset. Jos on ideoita saa kertoa. Kiitos etukäteen
am6 kytkin ei irrota
Anonyymi-ap
5
310
Vastaukset
- Anonyymi
olen iloinen kun nuoriso jelee isopyöräisemmillä, olen joskus kyllä Honda Monkeyllä ajanut, kun kelit muuttuvat niin isopyöräiset parempia.
- Anonyymi
Ne malossin jouset on syy.
- Anonyymi
mulla on myös polinin jouset eli kannattasko niillä kokeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla on myös polinin jouset eli kannattasko niillä kokeilla
Ehkä kannattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa
nyt on kokeiltu uusilla levyillä polinin jousilla ja uusi kuula pistetty kytkimeen ja edelleen ihan samalla tavalla käyttäytyy. ideoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911