elikkäs on ollu tollasta ongelmaa että kytkin ei irrtoa kunnolla esim. paikallaan kun laittaa ykköselle kytkin pohjassa sammuu ja nykäsee eteenpäin. katoin fatal garagelta tollasen videon miten sais säädettyä ja nyt on se painelevyn keskellä oleva "säätöruuvi" niin pitkällä kun saa. Edelleen kuitenkin kiun pistinm vaihteelle ja koitin työntää ei liiku eteen päin. (ei oo siis tällä hetkellä öljyjä sisällä ja kytkin koppa irti) mopossa on polinin levyt ja malossin jouset. Jos on ideoita saa kertoa. Kiitos etukäteen
am6 kytkin ei irrota
Anonyymi-ap
5
641
Vastaukset
- Anonyymi
olen iloinen kun nuoriso jelee isopyöräisemmillä, olen joskus kyllä Honda Monkeyllä ajanut, kun kelit muuttuvat niin isopyöräiset parempia.
- Anonyymi
Ne malossin jouset on syy.
- Anonyymi
mulla on myös polinin jouset eli kannattasko niillä kokeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla on myös polinin jouset eli kannattasko niillä kokeilla
Ehkä kannattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa
nyt on kokeiltu uusilla levyillä polinin jousilla ja uusi kuula pistetty kytkimeen ja edelleen ihan samalla tavalla käyttäytyy. ideoita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636