Iisalmeen kaivattais Sateenkaari baaria!!
Iisalmeen Pride baari
11
210
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän mikään estä sinua perustamasta sellaista.
- Anonyymi
Rahan puute estää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan puute estää
Kyllä ne pankista antaa lainaa. Tosin 6 kuukauden päästä on edessä konkurssi, kun baari ei pärjää.
- Anonyymi
Kysyntä vie konkurssiin pridebaarin. Voisihan se kaupunginvaltuutettu ajatella prideväen hyvinvointia ja pitää kuukausittain yhden illan pridet tuopissa, hyvinvointikaupunginvaltuutetun vastalauseet heitetään roskiin, eikö vaikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne pankista antaa lainaa. Tosin 6 kuukauden päästä on edessä konkurssi, kun baari ei pärjää.
En minä saa lainaa.
- Anonyymi
Oikein. Hyvä!
- Anonyymi
Ei tarvita. Eheytysterapiaa tarjoava taho paremminkin olisi tarpeen.
- Anonyymi
Se on nyt aivan turhaa, joku eheytysterapia. Ihminen on mikä on sitä ei voi muuttaa. Ihan sama kuin heteroa yritettäisiin kääntää homoksi.
- Anonyymi
Minä uskon että Pridebaarissa olisi tungosta kun siellä kävisi myös heterot
- Anonyymi
Hyvä idea! Baarissa vois kohdata Iisalmen sateenkaarivöki ja heterot vois tulla ihmettelemään miten me ollaan ihan normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Ei sinne heterot uskalla tulla, koska pelkäävät että joutuu lesbojen joukkoraikauksen uhriksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164