Kuinka moni mies haluaa maksullista naista ....

Anonyymi-ap

Onko halu käydä maksullisen naisen luona?

35

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaset ei ole koskaan kiinnostanut.

• Anonyymi

Sellainen on mielessä mistä saisi

• Anonyymi

Menee halut täysin kun ajatteleekin asiaa.

• Anonyymi

Tyhmä maksaa ja tyhmät myy

• Anonyymi

En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,

Minä haluaisin sua, jos saan nuolla, missä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole todellakaan tyhmä se on hyvä että sinunlaisia naisia on. Itsekkin aina välillä käytän palveluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä olis valmis maksaakin jos vaan pillua saisi..
        M.etelä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M.etelä.

Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
        N etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
        N etelä

Mistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
        Itse Hämeenlinnan suunnasta.
        M. etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
        Itse Hämeenlinnan suunnasta.
        M. etelä

Hyvinkään suunnilta
        N etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkään suunnilta
        N etelä

Ei ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
        M.etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
        M.etelä

Pyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.

Kuulostaa hyvältä😉 mikäs on vuosimalli ja miten yhteyttä?
        M.etelä

• Anonyymi

Ei kyllä huvittaisi tänne meiliosoitetta laittaa...
        M.etelä

• Anonyymi

Ei tule kysymykseenkään myydä eikä antaa maksuakaan vastaan. Tietyt asiat pidettävä sen mielessä että, se mikä edessä ei välttämättä ole se joka mitään, vaan pidättäytyy jakamasta muille ventovieraille. Avioliitto on vain kahden keskinen sitä pidä särkemän kolmanne osapuolen seksiaddiktiolla. Siitä joutuu vaikeuksiin toisen osapuolen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä huvittaisi tänne meiliosoitetta laittaa...
        M.etelä

Kik?

• Anonyymi kirjoitti:

M.etelä.

Miten sen haluat etänäkö, sitä passaa miettiä perjantaihin asti.

• Anonyymi
        Sari2025 kirjoitti:

Miten pillua saa etänä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinkään suunnilta
        N etelä

N etelä viestittele suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta

• Anonyymi
        Sari2025 kirjoitti:

Täältä on varmaan turhaa maksullista seuraa katsella kun ei voi julkisesti yht. Tietoja jakaa..
        M.etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kik?

No ei ole...
        M.etelä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole...
        M.etelä

M.etelä=Kulli Vetelä 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oispas Joensuun seudulla maksullisia naisia helposti saatavilla ,niin kävisin silloin tällöin
        .toivoo Mies vm63

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä vaikutat

• Anonyymi

Helppo nakki eivätkä jää vinkumaan jälkeen ja päivisin pussit tyhjiksi ja töihin.

• Anonyymi

Kyllä haluisin taas löytää sponssattavan neidon Turun alueelta. Ollut yleensä muutaman vuoden suhteita ja aina ollut molemmat tyytyväisiä. M44fin

• Anonyymi

Tääläkin kiinostaisi kokeila maksullista seuraa,,ukm 62v ja Ylivieskan seutu.Pistä viestiä jos jotakuta naista kiinnostaisi,laitan sitten yhteystietoja.

• Anonyymi

Silloin kun tarvin persettä niin käy. Nussin silloin toki molemmat reiät. Kallista mutta tekee kutaa.

• Anonyymi

Jos ei tulot riitä niin lisätienistit tulee tarpeeseen ja halukkaita riittää, antavat auliisti.

• Anonyymi

Todellakaan en haluamalla halua peuhata ilokaunottaren kanssa, mutta olen 68v ja maksuttomat teinikinkut ovat aika nyrpeitä minua kohtaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen jo vuosia käyttänyt maksullisia, eivät jää roikkumaan ja tulevat aina kotiini ja ovat valmiina melkein heti eikä liirum laarumeita. Mulla on noita kolme vakituista 25-40 vuotiaita joita vaihtelen mieleni mukaan ei koskaan ole ollut mitään pahoja juttuja.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      277
      18419
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10570
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7443
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      419
      7147
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4678
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      37
      4250
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3474
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3028
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2585
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      34
      2372
    Aihe