Onko halu käydä maksullisen naisen luona?
Kuinka moni mies haluaa maksullista naista ....
27
299
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaset ei ole koskaan kiinnostanut.
- Anonyymi
Sellainen on mielessä mistä saisi
- Anonyymi
Menee halut täysin kun ajatteleekin asiaa.
- Anonyymi
Niin varmasti sulta menee ei taida kelalta tukea siihen saada.
- Anonyymi
Tyhmä maksaa ja tyhmät myy
- Anonyymi
Kumpaas ryhmään sinä kuulut.
- Anonyymi
Niin ne maksaa kellä on rahaa. Siis olet rutiköyhä kateellinen peräkammarin luuseri.
- Anonyymi
En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,
Minä haluaisin sua, jos saan nuolla, missä olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole todellakaan tyhmä se on hyvä että sinunlaisia naisia on. Itsekkin aina välillä käytän palveluita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä olis valmis maksaakin jos vaan pillua saisi..
M.etelä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä olis valmis maksaakin jos vaan pillua saisi..
M.etelä.Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
N etelä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
N eteläMistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
Itse Hämeenlinnan suunnasta.
M. etelä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
Itse Hämeenlinnan suunnasta.
M. eteläHyvinkään suunnilta
N etelä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkään suunnilta
N eteläEi ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
M.etelä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita sp heiluukopatgmail.com t. Ukm54
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
M.eteläPyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.
Kuulostaa hyvältä😉 mikäs on vuosimalli ja miten yhteyttä?
M.etelä Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä😉 mikäs on vuosimalli ja miten yhteyttä?
M.eteläAnna sun meili vaikka, niin viestitellään.. :)
- AnonyymiUUSI
Monanen kirjoitti:
Anna sun meili vaikka, niin viestitellään.. :)
Ei kyllä huvittaisi tänne meiliosoitetta laittaa...
M.etelä
- Anonyymi
Helppo nakki eivätkä jää vinkumaan jälkeen ja päivisin pussit tyhjiksi ja töihin.
- Anonyymi
Ja monta vuotta. Sillä ei ole vissiin ole lohkot lämmenneet koskaan
- AnonyymiUUSI
Kyllä haluisin taas löytää sponssattavan neidon Turun alueelta. Ollut yleensä muutaman vuoden suhteita ja aina ollut molemmat tyytyväisiä. M44fin
- AnonyymiUUSI
Saa kuule ihan ilmaiseksi https://nussimua.fi treffeistä :)
- AnonyymiUUSI
Onko toi maksullinen sivusto? Utelias ukm54 tiedustelee
- AnonyymiUUSI
Tääläkin kiinostaisi kokeila maksullista seuraa,,ukm 62v ja Ylivieskan seutu.Pistä viestiä jos jotakuta naista kiinnostaisi,laitan sitten yhteystietoja.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun tarvin persettä niin käy. Nussin silloin toki molemmat reiät. Kallista mutta tekee kutaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681817- 1361665
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321338MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581185
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923