Onko halu käydä maksullisen naisen luona?
Kuinka moni mies haluaa maksullista naista ....
33
805
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaset ei ole koskaan kiinnostanut.
- Anonyymi
Sellainen on mielessä mistä saisi
- Anonyymi
Menee halut täysin kun ajatteleekin asiaa.
- Anonyymi
Tyhmä maksaa ja tyhmät myy
- Anonyymi
En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso olevani tyhmä siksi että annan rahalla pillua, ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Muutaman sata euroa ansaitsen pienen eläkkeeni päälle! Olen jotenkin alkanut tykkään tästä,
Minä haluaisin sua, jos saan nuolla, missä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole todellakaan tyhmä se on hyvä että sinunlaisia naisia on. Itsekkin aina välillä käytän palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä olis valmis maksaakin jos vaan pillua saisi..
M.etelä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M.etelä.Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
N etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä voin antaa rahaa vastaan pillua.
N eteläMistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
Itse Hämeenlinnan suunnasta.
M. etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän suunnasta etelää nainen mahtaa olla?
Itse Hämeenlinnan suunnasta.
M. eteläHyvinkään suunnilta
N etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkään suunnilta
N eteläEi ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
M.etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pitkä välimatka. Millainen N.etelä on?
M.eteläPyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöreä, on mistä ottaa kiinni. 95C rintaliivit, ruskeat hiukset tissien kohdille. Siistitty alakerta.
Kuulostaa hyvältä😉 mikäs on vuosimalli ja miten yhteyttä?
M.etelä - Anonyymi
Ei kyllä huvittaisi tänne meiliosoitetta laittaa...
M.etelä - Anonyymi
Ei tule kysymykseenkään myydä eikä antaa maksuakaan vastaan. Tietyt asiat pidettävä sen mielessä että, se mikä edessä ei välttämättä ole se joka mitään, vaan pidättäytyy jakamasta muille ventovieraille. Avioliitto on vain kahden keskinen sitä pidä särkemän kolmanne osapuolen seksiaddiktiolla. Siitä joutuu vaikeuksiin toisen osapuolen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä huvittaisi tänne meiliosoitetta laittaa...
M.eteläKik?
Anonyymi kirjoitti:
M.etelä.Miten sen haluat etänäkö, sitä passaa miettiä perjantaihin asti.
- Anonyymi
Sari2025 kirjoitti:
Miten sen haluat etänäkö, sitä passaa miettiä perjantaihin asti.
Miten pillua saa etänä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkään suunnilta
N eteläN etelä viestittele suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta
- Anonyymi
Sari2025 kirjoitti:
Miten sen haluat etänäkö, sitä passaa miettiä perjantaihin asti.
Täältä on varmaan turhaa maksullista seuraa katsella kun ei voi julkisesti yht. Tietoja jakaa..
M.etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik?
No ei ole...
M.etelä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole...
M.eteläM.etelä=Kulli Vetelä 🤡
- Anonyymi
Helppo nakki eivätkä jää vinkumaan jälkeen ja päivisin pussit tyhjiksi ja töihin.
- Anonyymi
Kyllä haluisin taas löytää sponssattavan neidon Turun alueelta. Ollut yleensä muutaman vuoden suhteita ja aina ollut molemmat tyytyväisiä. M44fin
- Anonyymi
Tääläkin kiinostaisi kokeila maksullista seuraa,,ukm 62v ja Ylivieskan seutu.Pistä viestiä jos jotakuta naista kiinnostaisi,laitan sitten yhteystietoja.
- Anonyymi
Silloin kun tarvin persettä niin käy. Nussin silloin toki molemmat reiät. Kallista mutta tekee kutaa.
- Anonyymi
Jos ei tulot riitä niin lisätienistit tulee tarpeeseen ja halukkaita riittää, antavat auliisti.
- Anonyymi
Todellakaan en haluamalla halua peuhata ilokaunottaren kanssa, mutta olen 68v ja maksuttomat teinikinkut ovat aika nyrpeitä minua kohtaan.
- Anonyymi
Mene kysymään seksinetti sivuilta.
https://www.seksisaitti.net/index.php/board,17.0.html?PHPSESSID=f9ovfk2qdlaaqc986mmd1l2lh5 - Anonyymi
Olen jo vuosia käyttänyt maksullisia, eivät jää roikkumaan ja tulevat aina kotiini ja ovat valmiina melkein heti eikä liirum laarumeita. Mulla on noita kolme vakituista 25-40 vuotiaita joita vaihtelen mieleni mukaan ei koskaan ole ollut mitään pahoja juttuja.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?907177Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186320Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975428Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t34134Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193655