Tänään lähti tilaus uudesta autosta menemään, auton tulee maahan parin viikon sisällä. Ei millään malttaisi odotella...
Uusi Honda tilaukseen tänään!
15
1220
Vastaukset
- CR-V kyykyttää
MINKÄ ostit`?
- Honda Mugen
Honda Civic 1.6 ES:n. Uutta korimallia eli 4d:nä. Ensiajon jälkeenm oli sellainen tunne, että tämä auto pitää saada. Tietenkin siihen pitää kehittää kaikenlaista extraa niinkuin aina, tyylillä ja taidolla.
- :)
Mikähän sai sinut tekemään tämän päätöksen. Eikös tuolla sillä rahalla olisi saanut autonkin?
- Honda Mugen
Siinähän sinulle onkin pähkinää purtavaksi....
- e21
Pahus kun ehdit mennä tilaamaan! Olin juuri kertomassa että vain hullu ostaa hondan.
- Honda Mugen
No, kiitos kuitenkin huolenpidostasi, harmin paikka kuitenkin kun olen täysin eri mieltä kanssasi, tarpeeksi hyvää vaihtoehtoa ei vain muilta löytynyt.
- Honda Mugen
Honda Mugen kirjoitti:
No, kiitos kuitenkin huolenpidostasi, harmin paikka kuitenkin kun olen täysin eri mieltä kanssasi, tarpeeksi hyvää vaihtoehtoa ei vain muilta löytynyt.
Sitten on vihdoin uusi auto alla...
- E30
Honda Mugen kirjoitti:
Sitten on vihdoin uusi auto alla...
kyllä ymmärrä että joku odottaa kiihkeästi saavansa hondan alleen kun toiset yrittää välttää japskeissa istumista hautaan asti. Paria kymmentä autoa olen ajanut mutta en yhtäkään japanilaista. En arvostele niitä enkä puhu niistä. Ne vain on. Ei sinulle henk. koht. vaan kaikille japsi harrastelijoille ;)
- Honda Mugen
E30 kirjoitti:
kyllä ymmärrä että joku odottaa kiihkeästi saavansa hondan alleen kun toiset yrittää välttää japskeissa istumista hautaan asti. Paria kymmentä autoa olen ajanut mutta en yhtäkään japanilaista. En arvostele niitä enkä puhu niistä. Ne vain on. Ei sinulle henk. koht. vaan kaikille japsi harrastelijoille ;)
Kyllä sitä aika kiihkeästi vain odottaa uutta autoa alle, kun sellainen kerran on tulossa ja vielä todella asiallinen sellainen.
Jotkut välttävät japseissa istumista, jotkut taas saksalaisissa, mielipidejuttuja.
Itsellä on ollut omana yli 10 erimerkkistä autoa ja ajossa pitemmän aikaa kaikilta n.20:ltä yleisimmältä merkiltä uudehko malli, enkä oikein parempaa keksinyt itselleni. Tarkoituksellisesta merkkiuskollisuudesta ei niinkään ole kyse, vaan siitä että käytäntö on osoittanut Hondan parhaaksi vaihtoehdoksi minulle. Henk. koht minulla on monta autoa, joita en ikimaailmassa ottaisi itselleni, en edes puoleen hintaan, ovat vain silmissäni heikkoja ja huonoja ajettavia tai sitten niissä on jotain muuta on vialla, joukkoon mahtuu niin japanilaisia kuin eurooppalaisiakin merkkejä.
Loppusuoralla oman auton valinnassa oli 2 Saksalaista, 2 Japanilaista, 1 Amerikkalainen ja 2 Ranskalaista autoamerkkiä. Japanilainen vei voiton, sitten olisi tullut ranskalainen, 3. saksalainen, ym. ym.
PS ihan mukava se bemarikin on ajaa... - JKK
E30 kirjoitti:
Mikä oli CR-V.n käteishinta?Ja mitä varusteita löytyy?
- Honda Mugen
JKK kirjoitti:
Mikä oli CR-V.n käteishinta?Ja mitä varusteita löytyy?
En kyllä tilannut CR-V:tä...
Vaan uuden Civic:n. Käteishinta oli varsin sopiva, sopimusteknisistä syistä en voi sitä täällä julkaista :)
Varusteita löytyy kaikki. Sumuvaloja ja spoilereita ym. muuta en ottanut, koska ulkovarustelu tulee hieman myöhemmin jenkeistä. - general motors
Honda Mugen kirjoitti:
En kyllä tilannut CR-V:tä...
Vaan uuden Civic:n. Käteishinta oli varsin sopiva, sopimusteknisistä syistä en voi sitä täällä julkaista :)
Varusteita löytyy kaikki. Sumuvaloja ja spoilereita ym. muuta en ottanut, koska ulkovarustelu tulee hieman myöhemmin jenkeistä.Vaikuttaako itsetuntoon vai mitä h*tin järkee on kehuskella tääl et "hei jes, meikä osti uuden auton" Kiinnostaa varmaan muita tosi paljon. Tuskin sulla oikeesti on koskaan rahaa uuteen autoon -honda mugen-. Mut jokaisella on omat ajanvietteensä eikä muut voi niihin valitettavasti vaikuttaa. =(
- Honda Mugen
general motors kirjoitti:
Vaikuttaako itsetuntoon vai mitä h*tin järkee on kehuskella tääl et "hei jes, meikä osti uuden auton" Kiinnostaa varmaan muita tosi paljon. Tuskin sulla oikeesti on koskaan rahaa uuteen autoon -honda mugen-. Mut jokaisella on omat ajanvietteensä eikä muut voi niihin valitettavasti vaikuttaa. =(
En olekaan sen kummemmin asiaa kehuskellut, se nyt vaan on uusi auto tulossa ja sitä hehkutin. En voi mitään jos sinun tasapainosi siitä järkkyi, mutta ehkä löydät apua joltain toiselta forumilta...
Perjantaina... :D
- rokrok
Siis vähän ny tasoo näihin keskusteluihin! Ketä oikeesti kiinnostaa tai yleensä viitsii tulla hehkuttaan tänne jostain uudesta autostaan! "Jee, mä saan parin viikon päästä uuden auton"! Ketään ei TOD. kiinnosta! Eikä tollaset keskustelun aloitukset johda mihinkään muuta kuin paskan jauhantaan.
- Honda Mugen
Tulinpahan uudesta autosta hehkuttamaan kun sellaisen tilaukseen pistin. Näytti sinuakin kiinnostavan kun kerran lukaisit viestin ja vielä jaksoit vastatakin minulle. :)
Kirjoituksessasi on kyllä pointti, se oli paskanjauhantaa (kirjoitetaan yhteen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4203134SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis842436Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792046Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1251768- 1431657
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi71321- 731289
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951108Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li161097Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049