Hei.
Olen Gay-homo, pääsenkö töihin Valkeakosken liikenteelle. Johtajaksi?
T. Parta -juki.
Ps. Mulla on nopeat kädet kun vatkaan poikkiksiani, kuten transsu Heinolasta ja tällaiset veijarit
Töitä tässä kyselen
6
342
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jos olet suomalainen niin tilurikuskiksi jonnekin. Linjalle ei enää mitään asiaa. Niitä hommia tekevät nyt joustavammat kansallisuudet.
- Anonyymi
Herää äärimmäisen kiinnostava kysymys siitä mitä tekemistä Gay-homoudella on tämän alan työllistymisen kannalta
- Anonyymi
Ei mitään tietenkään. Joillekin harvoille homous vaan on yhä vieläkin semmoinen 'ihmeellinen' asia joka pitää nostaa tikunnokkaan.
- Anonyymi
Niitä vaan ei suvaita.
Ei tänään Stindebindessäkään !
Eikä fillaristihomoja etenkään !
Helbheikki - Anonyymi00006
Perjantaisin kokoonnumme nykyään Kontulassa Hima-Baarissa klo 18 jälk.
Siellä hyvää seuraa ja keskustelua joukkoliikenteestä.
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57769- 67681
- 59655
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et36609- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 41526
- 48487
- 40485