Olen masentunut ja yksinäinen

Anonyymi-ap

Kukaan ei halua olla minun ystävä. Kukaan nainen ei mua halua miesystäväksi. Ei oo töitä, ei oo ammattia eikä mitään sisältöä elämässä ei mitään tekemistä. Seuraavatkin päivät tukee olemaan ihan kamalia.

21

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rupea syömään terveellisesti ja tekemään melkein joka päivä pieniä kävelylenkkejä ulkona.

Pienin askelin kohti parempaa elämää.

• Anonyymi

Ei auta kävelen joka päivä keskustaan ja takaisin. Ei edes kuntosalilta saa mitään irti. Naisetkin pitää minua läskiä vastenmielisenä.

• Anonyymi

Tätä on jatkunut jo pienestä pitäen ei mitään muutosta tullut. Ei minulla ole koskaan edes ollut oikein ketään kaveria.

• Anonyymi

Minä pidän sinusta.

• Anonyymi

Ei täällä naisia ole. Minua on huijattu täällä useita kertoja. Ja haukut olen vaan saanut kun kerroin vielä päälle että minulla on skitsofrenia

• Anonyymi

Esittävät naisia ja siten kiusaavat minua. Tätä on tapahtunut koko ajan minulle.

• Anonyymi

Jos miettisit mikä elämässä tai maailmassa kiinnostaa sinua?

Ja rupeaisit pienin askelin etenemään sitä kohti ja tekemään niitä juttuja.

• Anonyymi

Uskonnot kiinnostanut jo vuosia. Uskonnot lievittää tätä jatkuvaa kitumista. En voi mennä opiskelemaan ammattia koska pahat oppimisvaikeudet lisäksi ton skitsofrenian. Olen ollut jo eläkkeellä vuosia. Skitson takia hakeudun jatkuvasti omiin oloihin enkö voi olla edes naisten kanssa tekemisissä kun puhe köyhtynyt js tunteet latistuneet tän skitson takia sitten vielä lisäksi saan ahditus ja paniikki kohtauksia kun mulle on nuokin tullut kaltoin kohtelun takia. En minusta ole mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonnot kiinnostanut jo vuosia. Uskonnot lievittää tätä jatkuvaa kitumista. En voi mennä opiskelemaan ammattia koska pahat oppimisvaikeudet lisäksi ton skitsofrenian. Olen ollut jo eläkkeellä vuosia. Skitson takia hakeudun jatkuvasti omiin oloihin enkö voi olla edes naisten kanssa tekemisissä kun puhe köyhtynyt js tunteet latistuneet tän skitson takia sitten vielä lisäksi saan ahditus ja paniikki kohtauksia kun mulle on nuokin tullut kaltoin kohtelun takia. En minusta ole mihinkään.

Uskonnot on mielenkiintoisia. Viikot menee nopeasti aina kun löytää jotain uutta ja mielenkiintoista.
        Pystytkö opiskelemaan kieliä? YouTube on täynnä matskua, jos muutkin kielet sujuu kuin Suomi. Lasten ja nuorten versiot on helpompia ymmärtää kuin aikuisopiskelijoiden luennot. Niissä on joskus myös animointi (liikkuva kuva) mukana, niin pysyy paremmin kärryillä.
        Ehkä tiesitkin tämän, kirjoitin varalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonnot on mielenkiintoisia. Viikot menee nopeasti aina kun löytää jotain uutta ja mielenkiintoista.
        Pystytkö opiskelemaan kieliä? YouTube on täynnä matskua, jos muutkin kielet sujuu kuin Suomi. Lasten ja nuorten versiot on helpompia ymmärtää kuin aikuisopiskelijoiden luennot. Niissä on joskus myös animointi (liikkuva kuva) mukana, niin pysyy paremmin kärryillä.

Mulla ei oo mahdollista opiskella tutkintoa. Yleisen opetuksen puolella jää vain haaveeksi kokeiltu on. En olisi saanut edes peruskoulua läpi ellen olisi saanut avustajaa joka oli jatkuvasti auttamassa. Joudun menemään erityiskouluun ainoastaan silleen ehkä olisi mahdollista. On ne suunnitellut minulle osatukintoa näin aluksi erityis ammattioppilaitoksesta. Ehkä jos paranee tilanteeni voin siirtyä tutkinto tavoitteelliseen koulutukseen mutta sekin on vain mahdollista vain erityiskoulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin sanottu heikkolahjainen. Laaja alaiset oppimisvaikeudet ja skitsofrenia ja ahditus ja paniikkihäiriö päälle. Tavallisessa ammattikoulussa ei mitään mahiksia saada ammattia. Ainoastaan ehkä erityis ammattikoulussa.

• Anonyymi

Mene paikallisen mielenterveysyhdistyksen toimintaan mukaan.

Siellä on hauskoja tapahtumia ja mukavia ihmisiä.

• Anonyymi

Ei täällä ole sellaista, pikku kaupunki

• Anonyymi

Ettekös te elä jossain selibaatissa? Ja odota valaistumista. Luin joskus jostain, että seksi pilaa sen valaistumisen.

• Anonyymi

Pidä siisti parta tai parraton ja hiukset.

Pidä siistejä ja puhtaita vaatteita.

Pidä koti puhtaana.

Ja huolehdi henkilökohtaisesta hygieniasta hyvin.

Pieni askelin kohti parempaa.

• Anonyymi

Kaikki nuo minulla sujuu ongelmitta. Ei auta nais markkinoilla. Olen lihava lääkityksen takia enkä voi tehdä mitään sille. Tunteet latistuneet ja puhe köyhtynyt pahentaa vain naisen hankkineista. Netissä on helpompi keskustella minulla kuin kasvotusten.

• Anonyymi

Minulla on hyvät vaatteet pikee paita ja joggersit. Sheivaan joka päivä

• Anonyymi

Fafkkuja en käytä liian epäkäytännöllinen. Mielestäni vaatetus on ihan hyvä minulla

• Anonyymi

Kaikissa uskonnoissa taitaa olla lähimmäisenrakkaus tärkeintä.

Voit miettiä miten käytännössä voisit tehdä jotakin jonkun hyväksi.

• Anonyymi

En osaa neuvoa tämän enempää.

Kysy Jumalalta neuvoa ja ohjetta.

• Anonyymi

Voit ainakin olla kiitollinen että sinulla on asunto ruokaa ja nettiyhteys.

maailmassa on miljoonia joilla ei ole semmoisia.

Kun on kiitollinen niin saa monesti lisää kiitollisuuden aiheita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1487
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      895
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      46
      777
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe