- Siviilipalvelusjoukot
- Oman emännän pettäminen vieraan kanssa
- Töiden välttely
- Kirkkoslaavin kiemurat
Vieläkö muuta?
Jussi Halla-Ahon taistelut
38
294
Vastaukset
- Anonyymi
Elä sinäkin ja anna muidenkin elää.
- Anonyymi
Muistaisipa Jussi tuon, kun somali kävelee seuraavan kerran häntä vastaan.
- Anonyymi
Halla on luuseri ,Marin on kova luu
- Anonyymi
Hengailu kansallissosialistisessa kirjallisuusseura Thülessa sekä Suomen Sisun Keskiviikkokerhossa.
Siika haili !!! - Anonyymi
Halla-aho haki ja sai Kulttuurirahastolta v. 2007-2008 verotonta apurahaa kaikkiaan 34 651 euroa ukraina-suomi -sanakirjan tekemistä varten.
Opus ei koskaan valmistunut. Jussi tuolloin lähinnä kirjoitteli nettiin suuria ajatuksiaan.- Anonyymi
Vappu Pimiä sai 100.000 (satatuhatta)€ huorilta pulliin. Missähän se fyrkka on???
- Anonyymi
- suvakkien maalittaminen
- hölömölö muistelo kaasukammioista
- ilmastohöttö
- uhriutuminen omista hölmöilyistä - Anonyymi
Koomikko-Kivestä rikosilmoituksen tekeminen vaikka oli itse aiemmin sanonut, ettei tekisi rikosilmoitusta vaikka joku fasistiksi häntä kutsuisikin.
- Anonyymi
Missä persu, siellä pitämätön lupaus.
- Anonyymi
Semmoista. 😕
Mitä Halla itse pitää suurimpana saavutuksenaan?- Anonyymi
Kun Breivik ampui ne lapset ja nuoret siellä saaressa Norjassa!
- Anonyymi
Mitäs punikki Putinin ajokoira joko ootte sakoon kera luvanneet kertoo kansalle totuuden Putinin ja sakoon yhteistoiminnasta Suomessa venäjän hyväksi. Tuollaiset roistot kuin Putin ja sakoo sopii yhteen kuin lyhteet.
- Anonyymi
Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?
Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?
Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdfTosiasioilla ei ole merkitystä persuille. Heillä on omat, keksityt jutut, joita toistelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?
Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdfKoska sakoo tuo julki kuuman suhteensa julki toveri Putiniin. Kerro samalla Putinin ajokoira mistä tyhmyytes on peräisin tyyliin.. Köyhille annetut miljardit jää kiertää ikuisesti suomen talouteen. Kyllä hohottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sakoo tuo julki kuuman suhteensa julki toveri Putiniin. Kerro samalla Putinin ajokoira mistä tyhmyytes on peräisin tyyliin.. Köyhille annetut miljardit jää kiertää ikuisesti suomen talouteen. Kyllä hohottaa.
Putinilla ja SAK:lla ei ole mitään yhteistä vaikka sinä kuinka valehtelet asiasta täällä sekä muiden puolueiden palstoilla. Ay-liike kuuluu pikemminkin Putinin pahimpiin vihollisiin ihmisoikeuksien puolustajana.
Saatko ruplarahoitusta jatkuvaan valheittesi kylvämiseen? Intressisi ovat selvästi yhtenevät Putinin kanssa.
- Anonyymi
Älykäs pystyy pettämään vaimoaan jäämättä kiinni, Halla-Jussi ei.
- Anonyymi
Töiden ja vastuun välttely näyttäisi onnistuneen hyvin.
- Anonyymi
- Homon kohtaaminen kadulla.
- Anonyymi
Siis, näkyykö homous kauas?
Homotko kantavat mukanaan jotain merkkiä, jossa lukee: "Olen homo".
- Anonyymi
Ikävä vain, että joka toinen "mis" tekee jussihallaahot joka päivä. Onko se rikos vain J. H-A:lta, muttei muilta?
- Anonyymi
Ketjussa puhutaan yksinomaan Halla-ahosta, koska hän on kokenut tarpeelliseksi repostella omat ja samalla läheistensä asiat julki.
Yleensä ihmiset pitävät suunsa kiinni näistä, etteivät loukkaisi enempää ketään, kuten omia lapsiaan. - Anonyymi
Ketään ei kiinnostakaan aviorikos vaan se, että vaikka persut vuosikausia toitottivat Halla-ahon älykkyyttä, hän silti oli riittävän nolo ja tyhmä jäädäkseen kiinni housut kintuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjussa puhutaan yksinomaan Halla-ahosta, koska hän on kokenut tarpeelliseksi repostella omat ja samalla läheistensä asiat julki.
Yleensä ihmiset pitävät suunsa kiinni näistä, etteivät loukkaisi enempää ketään, kuten omia lapsiaan.Johtuisikohan Jussin aspergerista.....
- Anonyymi
Kylläpä Putin punikkia ottaa todella koville kun Jussi sanoi suorat sanat marinilta.. Soitappa parhaalle kamulles putinille ja pyydä lohtu ruusuja miljoona miljoona.
- Anonyymi
Mitähän tämäkin lause tarkoittaa:
"Jussi sanoi suorat sanat marinilta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tämäkin lause tarkoittaa:
"Jussi sanoi suorat sanat marinilta"Yritä ymmärtää, kirjoittaja on persu.
- Anonyymi
Jussi vaikuttaa olevan ideologinen työn vieroksuja.
- Anonyymi
mitä hyödyttää tehdä muille töitä jotka kusevat työn panoksen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä hyödyttää tehdä muille töitä jotka kusevat työn panoksen ?
Tämäkö on työtä vieroksuvien persujen virallinen selitys?
- Anonyymi
Mitä hyödyttää suoltaa tänne kommenttia kommentin perään? Tuottaako se jonkinlaista nautintoa?
- Anonyymi
No, kerro, tuottaako ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kerro, tuottaako ??
suvakkien itku on hunajaa korvilleni, ja jos mamut tekee kepposia naaaaaaaatin eniten koska sataa meirän laariin
- Anonyymi
Jussi Halla-Aho on herrakansaa ja hänen ei tarvitse taistella, se on ulkoistettu muille.
- Anonyymi
Mestari on aivot kaiken takana, työmies hoitaa likaset työt, muut on loppujen lopuksi olleet vain nukkeja post-soinilaisessa persuilussa
- Anonyymi
Jussihan on pääideologi siinä missä Alfred Rosenberg oli NSDAP:ssä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402