Jussi Halla-Ahon taistelut

Anonyymi-ap

- Siviilipalvelusjoukot
- Oman emännän pettäminen vieraan kanssa
- Töiden välttely
- Kirkkoslaavin kiemurat

Vieläkö muuta?

38

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä sinäkin ja anna muidenkin elää.

      • Anonyymi

        Muistaisipa Jussi tuon, kun somali kävelee seuraavan kerran häntä vastaan.


      • Anonyymi

        Halla on luuseri ,Marin on kova luu


    • Anonyymi

      Hengailu kansallissosialistisessa kirjallisuusseura Thülessa sekä Suomen Sisun Keskiviikkokerhossa.

      Siika haili !!!

    • Anonyymi

      Halla-aho haki ja sai Kulttuurirahastolta v. 2007-2008 verotonta apurahaa kaikkiaan 34 651 euroa ukraina-suomi -sanakirjan tekemistä varten.

      Opus ei koskaan valmistunut. Jussi tuolloin lähinnä kirjoitteli nettiin suuria ajatuksiaan.

      • Anonyymi

        Vappu Pimiä sai 100.000 (satatuhatta)€ huorilta pulliin. Missähän se fyrkka on???


    • Anonyymi

      - suvakkien maalittaminen
      - hölömölö muistelo kaasukammioista
      - ilmastohöttö
      - uhriutuminen omista hölmöilyistä

    • Anonyymi

      Koomikko-Kivestä rikosilmoituksen tekeminen vaikka oli itse aiemmin sanonut, ettei tekisi rikosilmoitusta vaikka joku fasistiksi häntä kutsuisikin.

      • Anonyymi

        Missä persu, siellä pitämätön lupaus.


    • Anonyymi

      Semmoista. 😕

      Mitä Halla itse pitää suurimpana saavutuksenaan?

      • Anonyymi

        Kun Breivik ampui ne lapset ja nuoret siellä saaressa Norjassa!


    • Anonyymi

      Mitäs punikki Putinin ajokoira joko ootte sakoon kera luvanneet kertoo kansalle totuuden Putinin ja sakoon yhteistoiminnasta Suomessa venäjän hyväksi. Tuollaiset roistot kuin Putin ja sakoo sopii yhteen kuin lyhteet.

      • Anonyymi

        Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?

        Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
        Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.

        https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?

        Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
        Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.

        https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf

        Tosiasioilla ei ole merkitystä persuille. Heillä on omat, keksityt jutut, joita toistelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö sinä sen tosiasian, että perussuomalaiset on kaikkein Venäjä-mielisin puolue?

        Elinkeinoelämän valtuuskunnan (EVA) teettämän kyselytutkimuksen mukaan 48 prosenttia perussuomalaisten kannattajista oli sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.
        Vasemmistoliiton kannattajista tätä mieltä oli vain 22 prosenttia vastaajista.

        https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf

        Koska sakoo tuo julki kuuman suhteensa julki toveri Putiniin. Kerro samalla Putinin ajokoira mistä tyhmyytes on peräisin tyyliin.. Köyhille annetut miljardit jää kiertää ikuisesti suomen talouteen. Kyllä hohottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sakoo tuo julki kuuman suhteensa julki toveri Putiniin. Kerro samalla Putinin ajokoira mistä tyhmyytes on peräisin tyyliin.. Köyhille annetut miljardit jää kiertää ikuisesti suomen talouteen. Kyllä hohottaa.

        Putinilla ja SAK:lla ei ole mitään yhteistä vaikka sinä kuinka valehtelet asiasta täällä sekä muiden puolueiden palstoilla. Ay-liike kuuluu pikemminkin Putinin pahimpiin vihollisiin ihmisoikeuksien puolustajana.

        Saatko ruplarahoitusta jatkuvaan valheittesi kylvämiseen? Intressisi ovat selvästi yhtenevät Putinin kanssa.


    • Anonyymi

      Älykäs pystyy pettämään vaimoaan jäämättä kiinni, Halla-Jussi ei.

    • Anonyymi

      Töiden ja vastuun välttely näyttäisi onnistuneen hyvin.

    • Anonyymi

      - Homon kohtaaminen kadulla.

      • Anonyymi

        Siis, näkyykö homous kauas?
        Homotko kantavat mukanaan jotain merkkiä, jossa lukee: "Olen homo".


    • Anonyymi

      Ikävä vain, että joka toinen "mis" tekee jussihallaahot joka päivä. Onko se rikos vain J. H-A:lta, muttei muilta?

      • Anonyymi

        Ketjussa puhutaan yksinomaan Halla-ahosta, koska hän on kokenut tarpeelliseksi repostella omat ja samalla läheistensä asiat julki.

        Yleensä ihmiset pitävät suunsa kiinni näistä, etteivät loukkaisi enempää ketään, kuten omia lapsiaan.


      • Anonyymi

        Ketään ei kiinnostakaan aviorikos vaan se, että vaikka persut vuosikausia toitottivat Halla-ahon älykkyyttä, hän silti oli riittävän nolo ja tyhmä jäädäkseen kiinni housut kintuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjussa puhutaan yksinomaan Halla-ahosta, koska hän on kokenut tarpeelliseksi repostella omat ja samalla läheistensä asiat julki.

        Yleensä ihmiset pitävät suunsa kiinni näistä, etteivät loukkaisi enempää ketään, kuten omia lapsiaan.

        Johtuisikohan Jussin aspergerista.....


    • Anonyymi

      Kylläpä Putin punikkia ottaa todella koville kun Jussi sanoi suorat sanat marinilta.. Soitappa parhaalle kamulles putinille ja pyydä lohtu ruusuja miljoona miljoona.

      • Anonyymi

        Mitähän tämäkin lause tarkoittaa:
        "Jussi sanoi suorat sanat marinilta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tämäkin lause tarkoittaa:
        "Jussi sanoi suorat sanat marinilta"

        Yritä ymmärtää, kirjoittaja on persu.


    • Anonyymi

      Jussi vaikuttaa olevan ideologinen työn vieroksuja.

      • Ei taida Jussista olla sarkaojaa kaivamaan.


      • Anonyymi

        mitä hyödyttää tehdä muille töitä jotka kusevat työn panoksen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä hyödyttää tehdä muille töitä jotka kusevat työn panoksen ?

        Tämäkö on työtä vieroksuvien persujen virallinen selitys?


    • Anonyymi

      Mitä hyödyttää suoltaa tänne kommenttia kommentin perään? Tuottaako se jonkinlaista nautintoa?

      • Anonyymi

        No, kerro, tuottaako ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kerro, tuottaako ??

        suvakkien itku on hunajaa korvilleni, ja jos mamut tekee kepposia naaaaaaaatin eniten koska sataa meirän laariin


    • Anonyymi

      Jussi Halla-Aho on herrakansaa ja hänen ei tarvitse taistella, se on ulkoistettu muille.

    • Anonyymi

      Mestari on aivot kaiken takana, työmies hoitaa likaset työt, muut on loppujen lopuksi olleet vain nukkeja post-soinilaisessa persuilussa

      • Anonyymi

        Jussihan on pääideologi siinä missä Alfred Rosenberg oli NSDAP:ssä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe