nyt on turhautumisen hetki. Ei se ole sinun vastuusi mutta kerronpa silti. Olen turhautunut tähän omituiseen näkymättömään maailmaan koska en tiedä vastauksia. Järkielämän vastaus on: ei ehkä tule vastausta.
Ehkä olet se kauhistuneen näköinen nainen joka tulee harvoin vastaan. En oikein tunnista sinua. Kasvosi eivät jääneet kunnolla mieleen koska järkytyin sillä hetkellä siitä, että tajusin unen pitäneen paikkaansa! Miksi minä tunnen ja aistin sinut ja näin unia? En tiedä miksi hän näyttää ahdistuneelta, minä en ole tehnyt mitään pahaa. Enkä vaihda lenkkireittiä koska tästä kaupungista loppuu muutenkin tila kesken.
Ehkä olet se joka oli polulla ja käveli edestäni lempeästi hymyillen. Tunsin nimittäin sinun energiasi hänessä. Tunsin hänet myös toisella kerralla suojatiellä. Jos olet hän ja hymyilet, niin olet varmasti ihan iloinen nähdessäsi minut? Entä olitko linja-autossa? Silloin omat aistini olivat lukossa joten en tuntenut energiaa. Näin hänessä sinut kuitenkin ja vedin lujasti selkänojasta. Anteeksi, jos säikäytin. Ja älä pelästy.
Nainen, samalla kun dippi valmistuu
15
439
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtuiko sulta se :/ lopusta vai et ole sama...
- Anonyymi
En ole sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama
Oukei sori sitten :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oukei sori sitten :)
Jep
- Anonyymi
En halua ketään ihmistä lähelleni
- Anonyymi
Nyt kuulostaa myös vähän harhaselta toi, you know..
- Anonyymi
Varmastikin kuulostaa jos ei ole kokemusta tällaisista asioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikin kuulostaa jos ei ole kokemusta tällaisista asioista
American dippiä ja ranchia olen joskus ostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
American dippiä ja ranchia olen joskus ostanut.
American on hyvä 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
American on hyvä 👍🏻
Ketkä tässä keskustelee
- Anonyymi
Kuljet julkisissaki neljän seipään ja moottorisahan kanssa?
-sivusta- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
👍
- Anonyymi
Tule tänne niin voin kertoa heti minkälainen henkilö sinä olet. Erityisesti jos, jos, olet pahaan taipuva, sen huomaa helpoiten.
ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182007Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941294Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131056Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342982