sen rikkinäisen perhosen
Jos hän vain haluaa
En halua enää muuta kuin
27
530
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani siitä.
- Anonyymi
Saat anteeksi rakas❤️
- Anonyymi
Haluan sut rakas. En muita🌞💫✨🔥
- Anonyymi
Kenet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet?
m-m ✨️💫🪐❤️🌞🥰
- Anonyymi
Olen rikkinäinen, mutta liian paksu perhoseksi.
- Anonyymi
😂
🤣
- Anonyymi
Haluan tietysti, jos oisit hän ❤️🤗🦋
- Anonyymi
Et saa häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa häntä
Sinä et siitä tiedä mitään. Hän sen kyllä päättää ihan itse.
- Anonyymi
Mikä ihmeen perhonen?
- Anonyymi
Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia
Mitä kauniimpi🦋 sen myrkyllisempi🐛
- Anonyymi
Jos haluat niin näytä se ja anna kuulua itestäs. Muuten tilanne ei etene. Tee jotain!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.
No miten sitten väität että tahdot yhden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sitten väität että tahdot yhden?
Tuo taitaa kuule olla joku sivusähläri.
-sivusta
- Anonyymi
Ei rikkinäisellä perhosella enää mitään tee.
- Anonyymi
Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨
Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.
Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.
Juu ei!
- Anonyymi
Minkä niminen perhonen?
- Anonyymi
Erebia disa
- Anonyymi
Perhonen kaikissa väreissään sinulle ja meille
- Anonyymi
Johan vitsin murjaisit!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106