En halua enää muuta kuin

Anonyymi-ap

sen rikkinäisen perhosen
Jos hän vain haluaa

27

530

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pahoillani siitä.

• Anonyymi

Saat anteeksi rakas❤️

• Anonyymi

Haluan sut rakas. En muita🌞💫✨🔥

• Anonyymi

Kenet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet?

m-m ✨️💫🪐❤️🌞🥰

• Anonyymi

Olen rikkinäinen, mutta liian paksu perhoseksi.

• Anonyymi

😂
        🤣

• Anonyymi

Haluan tietysti, jos oisit hän ❤️🤗🦋

• Anonyymi

Et saa häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa häntä

Sinä et siitä tiedä mitään. Hän sen kyllä päättää ihan itse.

• Anonyymi

Mikä ihmeen perhonen?

• Anonyymi

Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia

Mitä kauniimpi🦋 sen myrkyllisempi🐛

• Anonyymi

Jos haluat niin näytä se ja anna kuulua itestäs. Muuten tilanne ei etene. Tee jotain!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!

• Anonyymi

Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.

No miten sitten väität että tahdot yhden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sitten väität että tahdot yhden?

Tuo taitaa kuule olla joku sivusähläri.
        -sivusta

• Anonyymi

Ei rikkinäisellä perhosella enää mitään tee.

• Anonyymi

Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨

Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.

Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.

Juu ei!

• Anonyymi

Minkä niminen perhonen?

• Anonyymi

Erebia disa

• Anonyymi

Perhonen kaikissa väreissään sinulle ja meille

• Anonyymi

Johan vitsin murjaisit!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe