sen rikkinäisen perhosen
Jos hän vain haluaa
En halua enää muuta kuin
27
622
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani siitä.
- Anonyymi
Saat anteeksi rakas❤️
- Anonyymi
Haluan sut rakas. En muita🌞💫✨🔥
- Anonyymi
Kenet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet?
m-m ✨️💫🪐❤️🌞🥰
- Anonyymi
Olen rikkinäinen, mutta liian paksu perhoseksi.
- Anonyymi
😂
🤣
- Anonyymi
Haluan tietysti, jos oisit hän ❤️🤗🦋
- Anonyymi
Et saa häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa häntä
Sinä et siitä tiedä mitään. Hän sen kyllä päättää ihan itse.
- Anonyymi
Mikä ihmeen perhonen?
- Anonyymi
Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on niitä kauniisti liihottelevia värikkäitä siivellisiä joiden värityksen tarkoitus on yleensä piilottaa perhonen saalistajien katseilta (päivastoin kuin tyypillinen suojaväri, mutta katoaa hyvin kukkien sekaan). Monilla lajeilla kuviointiin ja väritykseen sisältyy varoitus eläimen pahasta mausta tai suoranaisesta myrkyllisyydestä. - Wikipedia
Mitä kauniimpi🦋 sen myrkyllisempi🐛
- Anonyymi
Jos haluat niin näytä se ja anna kuulua itestäs. Muuten tilanne ei etene. Tee jotain!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa kun on vaihtoehtoja. Naapurissa vai parissa muussa kaupungissa pitäisi näkyä.
No miten sitten väität että tahdot yhden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sitten väität että tahdot yhden?
Tuo taitaa kuule olla joku sivusähläri.
-sivusta
- Anonyymi
Ei rikkinäisellä perhosella enää mitään tee.
- Anonyymi
Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki me kuule ollaan enempi tai vähempi rikkinäisiä. Ja jos joku väittää ettei ole, on kuitenkin. Yleensä just rikkimenneet "astiat"loistaa enempi valoa , kun sisällä oleva valo pääsee säröjen kautta ulos. Ja nämä rikkimenneet ihmiset ovat luonteeltaan kilttejä ja epäitsekkäitä. He eivät halua että kukaan joutuisi kärsimään yhtä paljon kuin he itse ovat joutuneet. Kaikille kauniita unia ilman huolen häivää 🤍🪽💫✨
Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin nyt tilaaänteesta, jossa se puhdas rakkaus on kahden tietyn ihmisen välillä mennyt pilalle ja siinä se perhonen rikki. Sitä kerran ollutta, ei niiden kahden välille voi samanlaisena tulla, koska se perhonen on rikki.
Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, kaikki on omasta tahdosta ja mielestä kiinni, kun osaa katsoa asioita erilaisia. Nähdä hyvän ja uskoa.
Juu ei!
- Anonyymi
Minkä niminen perhonen?
- Anonyymi
Erebia disa
- Anonyymi
Perhonen kaikissa väreissään sinulle ja meille
- Anonyymi
Johan vitsin murjaisit!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180