Olen täysin varma.
Et rakastanut ikinä
32
568
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan pa*nna sua!
- Anonyymi
Juurikin sitä vain haluasit!
- Anonyymi
Höpö höpö. Vähän liikaakin.
- Anonyymi
Tuollaista ei voi sanoa ainakaan ilman syvempää tutustustumista lähekkäin. Tai voi sanoa, mutta sillä ei ole mitään pohjaa jos kaikki on kuvitellun varassa.
- Anonyymi
En ole rakastanut ikinä ketään toista, kuten olen rakastanut sinua. Tosi juttu, usko pois.
Kuin hänelle.- Anonyymi
Voitko kuitenkaan sanoa, ettei hän voisi rakastaa jos et ole hänelle suoraan sitä osoittanut. Olisi niin romanttista jos kaksi ihmistä katsoisivat toisiaan silmiin ja samantien olisivat toistensa syleilyssä ja kaikki jatkuisi luonnollisesti eteenpäin. Nykyaika on vaan paljon rajoituksia täynnä, ihmisillä on vahvempi yksityisyys ja aitoa ja luonnollista lähestymistä ei arvosteta samalla tavalla kuin ennen.
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Haluan sinut höppänä 🖕🩷
- Anonyymi
Eikö traumakemia olekaan rakkautta?
- Anonyymi
Nähtävästi ei mitä olen näitä bromanceja sivusta havainnoinut
- Anonyymi
Ei tietenkään ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole!
Ei ole, olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Rakastan niin paljon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Näytä se mulle!
- Anonyymi
ei tuommoisia karseuksia kukaan voi rakastaa.
- Anonyymi
Don’t cry for me A rgentina
- Anonyymi
It’s region, not person
- Anonyymi
Ai jaa. Miltähän se sitten tuntuu kun joskus käy. Kerro sitten.
- Anonyymi
Ikävä, että on ikävää. Jos miettis asiaa niin, että jokainen tekee tyylillään. Rakkauttakin. Ystävyyskin on riittävä, jos ei koe kykenevänsä enempiin tunteisiin. Jos siis ylipäänsä tykkää ihmisestä ja hänen asiat kiinnostaa.
- Anonyymi
Minä en kelpaa sille naiselle aviomieheksi. No en ole koskaan edes yrittänyt kun en vain voi kuvitella että minua voisi rakastaa.
- Anonyymi
Annat siis autuaasti tuollaisen määräilevän ajatuksen määrittää ja annat sille suuren vallan sisälläsi, joka vie sinulta mahdollisuuksia saada rakkautta ja rakastaa. Tuollainen on kuin piru olkapäällä joka ottaa sinut hallintaan jos vain myötäilet vaikka haluat jotain niin luonnollista. Annan vinkin: näppäse se olkapäiltäsi hiivattiin ja tee niin kuin itse haluat.
- Anonyymi
Aloin rakastaa
- Anonyymi
Ketä?
- Anonyymi
Liian myöhään?
- Anonyymi
en tiedä mis oon ees tai kuka oon en kerro mitää ja annan tulla se on ikunen sota pojjaat paleleeko
- Anonyymi
Sää saat aatella niin, jos se sua helpottaa.
- Anonyymi
Rakastimpas. Olisi kiva kun et epäilisi sitä.
- Anonyymi
Ehkä toinen ei uskaltanut rakastaa tai ei osannut rakastaa, koska ei uskonut rakkauden voimaan omalla kohdallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä toinen ei uskaltanut rakastaa tai ei osannut rakastaa, koska ei uskonut rakkauden voimaan omalla kohdallaan?
Voisiko sellainen henkilö kuitenkin oppia rakastamaan?
- Anonyymi
Ei kannata varmaan toisen puolesta noin päättää, vaan selvittää asiat. Usein on moelmminpuolista, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. Siis jos melko vahvoja tunteita.
- Anonyymi
Ei voi rakastaa jos ei tunne eikä ole koskaan nähnyt.
- Anonyymi
viimeset vuodet oli raskasta ja sä olit muualla tuntu ku ois ollu kiikissä eikä mitenkää hyvällä tavalla. onnellisiakin perheitä kun näki sillonkin ja näkee edelleen. erona se et nyt se ei satuta. pystyy miettimään itsekin että ehkä vielä joskus. toiset ei ole perhe ihmisiä vaikka voissa paistas and its okay
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858