Olisi kiva katsoa

Anonyymi-ap

Olisko Kuopiossa miestä joka tulisi runkaamaan lastit vaimon punaisille läpinäkyville pikkuhousuilla!?💦👙t 50ukm Kuopio

43

882

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vois kiinnostaa, mutta miten ajattelit toteuttaa.
      Kuopiossa on miehiä kun vaan huomaavat ilmoituksen . Häiriköt vaan tahtoo sotkea koko homman.

• Anonyymi

Tuokin totta👍mutta kyllä yleensä paikalle saapuu jos haluja on ja jos ei saavu niin ei voi mitään😩mulla rauhallinen paikka löytyy ihan sisä tiloissa jos ei autossa halua💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin totta👍mutta kyllä yleensä paikalle saapuu jos haluja on ja jos ei saavu niin ei voi mitään😩mulla rauhallinen paikka löytyy ihan sisä tiloissa jos ei autossa halua💦👙t 50ukm Kuopio

Harmi kun viikonloppuna reissussa.
        Näytätkö kuvaa vaimosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun viikonloppuna reissussa.
        Näytätkö kuvaa vaimosta?

Toki on vid pätkee jota voit samalla sitten katsoa👍💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki on vid pätkee jota voit samalla sitten katsoa👍💦👙t 50ukm Kuopio

Mitä videolla mahtaa näkyä vai pysyykö yllätyksenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä videolla mahtaa näkyä vai pysyykö yllätyksenä?

Vaimo hepeneissä ja iso dildo antaa tyydytystä🍆🤤t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Voi hitto , miten kiihottavaa olisikaan laueta sun vaimon hepeneille ...😊 Harmi vaan kun on etäisyyttä.... Juuri tuollaisesta oon haaveillut...
      T: ukm62 Kymenlaakso

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...

• Anonyymi

Juu ei kiirettä jos joku joku päivä haluais niin löytyy💦💦💦👙t 50ukm Kuopio

• Laita Kik viestiä kuopiobi17582

• Anonyymi

Moi

Etelä-Karjalassa samanlaista. Kiihottas katsella, kun joku luotettava mies seisottaa ja runkkaa upeille pitsipikkareille.

• Anonyymi

Etelä-savossa olisi myös tarvetta pikkareille yms. mihin saisi purkaa lastit. Bi m40

• Anonyymi

Moi Etelä-Savo

onkos sinulla kuinka pitkä matka Lpr-Imatra......minulla olisi niitä pikkareita

• Anonyymi

Millaisia ja kenen pikkareita?

• Anonyymi

Pitsihipstereitä, läpikuultavia ja stringejä ja stay up sukkiakin on....vaimon

• Anonyymi

Kyllä tästä reipas 1h tulee Imatralle. Vt 62:sta tulee välillä ajeltua töidenkin puolesta. Mutta ei ihan Ruokolahdelle saakka T: Bi m40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tästä reipas 1h tulee Imatralle. Vt 62:sta tulee välillä ajeltua töidenkin puolesta. Mutta ei ihan Ruokolahdelle saakka T: Bi m40

Moi

Olen se Lpr pitsipikkarin tarjoaja. Miten sinuun Bim40 saa yhteyden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi

Olen se Lpr pitsipikkarin tarjoaja. Miten sinuun Bim40 saa yhteyden?

Onko sulla kik? Jos vaikka cruisingmapin kautta jollain täpällä vaihdettaisiin..? Siellä helppo poistaa omat yht.tiedot että ei tuu häiriö viestejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kik? Jos vaikka cruisingmapin kautta jollain täpällä vaihdettaisiin..? Siellä helppo poistaa omat yht.tiedot että ei tuu häiriö viestejä.

Moi
        Tuo kuulostaa hyvältä. Tänne ei viitsi Kik-nimimerkkiä jakaa, kun ei voi poistaa. Tai ylipäätänsä mitään.

Milloin sinulle kävisi olla jossain cruisingmap täpässä vaihtamassa yhteystietoja?

• Anonyymi

Moi Lpr /Imatra aiemmin kirjoitin kommentin aloittavalle. Olen Kymenlaaksosta ukm 60+ ja haluisin laueta pikkareille katseen alla...

• Anonyymi

Sulla kik?

• Anonyymi

Sama. Ois kiva mällätä toisen vaimon pikkarit toisen vaik auttaes runkkaukses

• Anonyymi

Toi on tosi kiihottavaa päästää mällit toisen pikkareille.minä yleensä pidän muijjan pöksyt jalassa ja hieron toisia pikkareita kyrvän päällä.ai että nam nam

• Anonyymi

Niin kyllä hyvältä näyttäisi ja toki voin jelpata laukeemista👍olis han se siistiä jos olis kunnon kuorrutus vaimon haarakiilassa🍆💦💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Nyt kulli kovana. Saispa kuorruttaa vaimosi piksut sun viel jelpates. Saisko suokin samal pitää hyvänä kullist

• Anonyymi

Saisinko nällätä vaimon pillun? T. Lapin isokyrpä

• Anonyymi

Mällätä

• Anonyymi

Hiljainen on Kuopio🤔t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

V-suomessa on joka haluis kirnuta pöksyt täyteen läiskiä, kiihottavaa. T. ukm66

• En ole tällaisesta ennen ollut kiinnostunut, mutta kaikkeahan pitää kokeilla. Mites aloittajaan saisi yhteyden..?

• Anonyymi

Kiinnostavaa! Kik purestyle69

• Anonyymi

Harmillista jos Kuopion seudulta ei löydy pikkari spermaa jaa😩💦💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Kyllä minua kiinnostaisi,

Ukm66 Kuopio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minua kiinnostaisi,

Ukm66 Kuopio

Moi umk 66 kuopio! Ei hän siinä mihin voisin tuoda että saat kuorrutettua punaiset läpinäkyvät emännän pikkarit👍💦💦💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

Olen Kuopiosta, 63 ja olisi kiihottavaa.
        Eronnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Kuopiosta, 63 ja olisi kiihottavaa.
        Eronnut

Missä haluaisit/haluaisitte laskea siemenet emäntäni pikkareiden pillu kohdan?mulla kyllä paikkakin mut onnistuu kyl autos tai jättämällä johonkin minigrip pussiin kun💦💦👙t 50ukm Kuopio

• Anonyymi kirjoitti:

Missä haluaisit/haluaisitte laskea siemenet emäntäni pikkareiden pillu kohdan?mulla kyllä paikkakin mut onnistuu kyl autos tai jättämällä johonkin minigrip pussiin kun💦💦👙t 50ukm Kuopio

Voisiko porukalla spermata ne pikkarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyden?
        M63 Kuopio

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyden? Täällä on täysin hyödytöntä kirjoitella, jos ei ole mitään muuta yhteydenottokanavaa.

• Anonyymi
        Jorma_Kovanen kirjoitti:

Miten sinuun saa yhteyden? Täällä on täysin hyödytöntä kirjoitella, jos ei ole mitään muuta yhteydenottokanavaa.

Sensuroivat sähköpostiosoitteita. Yksi vilahti mutta ei ehkä ollut aloittajan laittama?
        Joku laittanut sähköpostinsa suomi24 profiilinsa selitykseen. Näin saanut sitä kautta yhteyden.

• Anonyymi

Onnistuisiko jättää pikkarit piiloon ja katsotaan kuka Kuopion miehistä löytää ensin vai onko ihan ruuhkaa paikalla.

• Anonyymi

Laittakaa vaan koodii mihin ja miten sopisi parhaiten emännän pikkareiden mälläys💦💦💦👙Kik hekuli1974 . t 50ukm Kuopio

• Anonyymi

sisään se lasti lasketaan eikä pikkareille saatanan tuhkamunat

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7775
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5360
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5253
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      106
      2299
    7. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      3
      1150
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      2
      1145
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1006
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      944
    Aihe