Aviomiehelläni on 15cm ja nuorella rakastajallani on 26cm ja 8cm paksu. Mulla ja miehellä ikää 41v. Rakastaja on 25v. Rakastajalla tulee paljon spermaa. Laukeaa parin tunnin aikana kuudesti pimppiin tai pyllyyn. Oma mies ei laukea kuin kerran ja se on siinä. Olen koulutettu lääkärinainen ja rakastaja tavallinen työmies. Ei merkitystä. Hänen luo voi aina mennä, kun on sinkku.
Onko koolla merkitystä
17
167
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiva jos ammatiksesi myös huoraat tk.n vastaanotoilla näin ollen?
- AnonyymiUUSI
Sul on hyvin ja ihanasti asiat 😉 Peukutan sua 👍
- AnonyymiUUSI
Kesti 2 vuotta etsiä tuollainen. Ei ollut helppoa löytää kunnon rakastajaa.
- AnonyymiUUSI
Älä dorka valehtele. Jonkun äijän sepittämä satu.
- AnonyymiUUSI
Tuollaiseen kulliin menee 1,3 litraa verta. Jos erektio tulee miehen seistessä niin pyörtyy varmasti kun verta ei riitä aivoihin.
- AnonyymiUUSI
Sitten ap heräsit ja päästit kissan ulos.
- AnonyymiUUSI
Katsokaa alaston Suomesta. Siellä on muutama joku 5 todella isoja jättikulleja jotain 25cm pitkiä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki vielä valkoihoisilla ja hoikilla miehillä
- AnonyymiUUSI
Suomessakin isoimmat 30cm. Niitä on kyllä tosi harvassa joku 1/100000
- AnonyymiUUSI
Maailman pisin on valkoisella lyhyellä miehellä 34cm
- AnonyymiUUSI
Kyllä itse uskon, että aloitus on totta. Minäkin naimisissa 34v äijä. Vaimo 30v. Meillä käynyt vuoden ajan panemassa 3 eri miestä. Kahdella normikoko sillä yhdellä aika iso joku 22cm ja 6cm paksu. Saa tulla paljaalla, kun lapsiluku täynnä.
- AnonyymiUUSI
Kumpaa ne ovat panneet pikkukullista ukkoa ilmeisesti joka tietää asian ap.n oikeaksi?
Akka on seksiorja! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa ne ovat panneet pikkukullista ukkoa ilmeisesti joka tietää asian ap.n oikeaksi?
Akka on seksiorja!Naista tietenkin. Jokainen vuorollaan ja päästää sisään. Oma mies vasta viimeisenä.
- AnonyymiUUSI
Hiroperä vttu puhuu olua mielikuviasn lääkärin asemaasa kesken työpäivän tietoonne s24 palstalla!
Kukaan kunniallinen normaalilla ( aivot) avuilla varustettu nainen ei puhu hevose. kanssa naimisestaan täällä?!
Millaiben horo, ja lehmön vttu on tällä naokkosella?
Miettikää 8 cm pakdu kulli kellä on sellainen aidosti kuin purkki . muilla kuin seksilikkeissä.- AnonyymiUUSI
Minulla on ihan arkivapaitakin, koska työskentelen välillä viikonloppuisin ja pyhinä.
- AnonyymiUUSI
Ks. Alaston Suomi. Siellä on muuten yksi kellä 8cm paksu. Mittanauha vielä kuvassa. Näkee paksuuden. On ne harvinaisia, mutta näköjään niitä löytyy
- AnonyymiUUSI
Minua käy kateeksi toi. Olisi minunkin vaimo suostuvainen tuollaiseen. Itse käyn joku 6 kertaa vuodessa gangbangista vakiporukka eri ikäisiä miehiä ja yksi varattu 27v nainen. Nainenkin joutuu salaa tekemään tota. Mökille mennään ja aina mukana 10-15 miestä. Paljaalla, tuoreet testit ja kaikki reiät käytössä. Pääasiassa lauletaan vuorollaan pimppiin tai anaaliin. Suuhun ei ota, mutta kasvoille voi laueta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923