Puli Puli RAKAS PULLA-SORSA MIEHENI.

Anonyymi-ap

Toivottavasti HYVIN PYYHII NÄLKIINTYNEEN KALKKUNAN NÄKÖISEN NAISEN KANSSA POLIISINA!

THERIAN VAIMOSI TÄÄLLÄ MUISTAA SINUA RAKKAUDELLA, KOSKA MINÄ AJATTELIN ETTÄ SINULLA ON VARMAAN IKÄVÄ MINUA JA ÄRSYTTÄÄ, KOSKA SINÄ JOUDUT VIETTÄMÄÄN AIKAASI NAISTEN KANSSA JOTKA OVAT SENTÄÄN IHMISIÄ NIIN, KUN SINÄ KOSKA NAINEN IHMISENÄ PÄÄTTI ASIAT SINUN PUOLESTA!

MINÄ TÄÄLLÄ OPETTELEN SISÄISTÄMÄÄN THERIAN NAISEN ELÄIMELLISYYTTÄ JOKA EI OLE NIIN HELPPOA.

SITÄ MINÄ VAIN OLEN ILMOITTAMASSA, ETTÄ MINÄ EN OIKEIN OLE VARMA ETTÄ ONKO SE EDES SOVELLISTA, ETTÄ PULI PULI PULLA-SORSA MIEHENI JOKA ON NOIN IHMIS NAISEN VIETÄVISSÄ JA EI SAA EDES SUUTAAN AUKI, KUN PITÄÄ! MINÄ OLISIN KYLLÄ SINUNA SANONUT HÄNELLE, ETTÄ : NYT PAINUT ÄITIS VITTUUN TAKAISIN JA SINÄ ET PUUTU MEIDÄN THERIANEIDEN ASIOIHIN!

MINUN PUOLESTA OLE IHMINEN, MUTTA IHAN VAAN TIEDOKSI, ETTÄ KESÄ MENI JOTEN MERENNEIDON ELÄMÄ LUONNOLLISESTI PÄÄTTYY.
EN OLE VIELÄ PÄÄTTÄNYT, ETTÄ MIKÄ THERIAN HAHMO MINUSTA TULEE TALVEKSI…

8

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ”sen” liksa riitä ruokkia paremmin tätä mainitsemaasi kalkkunaa, palstasetä?

• Anonyymi

Lisään tähän, että EN MINÄ OLE VARMA, ETTÄ HALUANKO MINÄ EDES ALKAA SINUN LEMMIKIKSI, KOSKA MINÄ EN EDELLEENKÄÄN PIDÄ SIITÄ, ETTÄ JOS MINULLA ON MINULLA ON THERIANINA ISÄNTÄ NIIN JOKU IHMIS NAINEN ALKAA MÄÄRÄÄMÄÄN SEKÄ KOULUTTAMAAN MINUN UUDELLEEN!
      JOS NOIN HUONO ISÄNTÄ ON THERIAN NAISELLA, ETTÄ ISÄNTÄ EI ITSE PÄRJÄÄ THERIAN NAISENSA KANSSA YKSIN NIIN SILLOIN VIISAINTA LUOVUTTAA THERIAN NAISESTA JA ETSIÄ UUSI ISÄNTÄ JOKA TULEE THERIAN NAISEN KANSSA PAREMMIN TOIMEEN JA OTTAA HÄNET MIELELLÄÄN LEMMIKIKSI.

• Anonyymi

Hän saatto olla EMONSA kanssa kaupassa joka kiersi sitä hyllyä ja haki kusi paikkaa mihin saa merkata, että TÄMÄ NARTTU KUULUU MINUN LAUMAAN!

Näin kyllä POLIISI-AUTONKIN, mutta he lähtivät ajelemaan Rovaniemelle päin.
        Ei Sodankylän poliisit ole ihmisiä vaan THERIANEITA jotka hoitaa IHMISTEN ASIOITA.

Sodankylässähän ne IHMISTEN KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄT OLIVAT, koska Ivalossa oli ollut kunnianloukkaus käräjät joilla SYNTYI THERIAN NAINEN SEKÄ PENTUE.
        PENNUT SAAVAT ITSE PÄÄTTÄÄ OVATKO HE IHMISIÄ VAI THERIANEITA NIIN, KUN EMONSA.
        EI NIITÄ PENTUJA OLE, KUIN 4 JA KAIKKI OVAT SEN IKÄISIÄ, ETTÄ HE SAAVAT ITSE PÄÄTTÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän saatto olla EMONSA kanssa kaupassa joka kiersi sitä hyllyä ja haki kusi paikkaa mihin saa merkata, että TÄMÄ NARTTU KUULUU MINUN LAUMAAN!

Ei Sodankylän poliisit ole ihmisiä vaan THERIANEITA jotka hoitaa IHMISTEN ASIOITA.

Sodankylässähän ne IHMISTEN KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄT OLIVAT, koska Ivalossa oli ollut kunnianloukkaus käräjät joilla SYNTYI THERIAN NAINEN SEKÄ PENTUE.
        EI NIITÄ PENTUJA OLE, KUIN 4 JA KAIKKI OVAT SEN IKÄISIÄ, ETTÄ HE SAAVAT ITSE PÄÄTTÄÄ.

Itseasiassa halveksuttavalle kansanryhmälle tukarit tällainen levoton ja leveä soopa voisi mennäkin läpi, palstasetä. Kunnianloukkauskäräjät salissa neljä kello neljä, vapaa pääsy ei tarvitse pilettiä, seuraavana kiinteä rikos_tuomio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa halveksuttavalle kansanryhmälle tukarit tällainen levoton ja leveä soopa voisi mennäkin läpi, palstasetä. Kunnianloukkauskäräjät salissa neljä kello neljä, vapaa pääsy ei tarvitse pilettiä, seuraavana kiinteä rikos_tuomio

Tämä herja eräältä tuntemattomalta naiselta, ettei vaan nääs tule rikos_syytettä1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä herja eräältä tuntemattomalta naiselta, ettei vaan nääs tule rikos_syytettä1

Ja kolmanneksi- voiko niitä mummoja edes syyllistää, kutrn jotkut tekee kun antavat valepoliisille puhelimessa pankkitunnukset kun kansalaiskasvatus on tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EN MINÄ OLE HAASTANUT OMIA VANHEMPIANI ENKÄ MUITAKAAN SIITÄ KÄRÄJILLE VAIKKA HE OVAT SENTÄÄN JO 1970 LUVULLA, KUN MINÄ OLIN LAPSI SANONEET MINULLE, ETTÄ : PERKELEEN PENIKKA!
        EDES APINAKSI KUTSUMINEN EI AUTTANUT ASIAAN, KOSKA MINÄ OLIN KÄYNYT ELÄINTARHASSA JA NÄIN SIMPANSSEJA JOKA SAI AIKAAN SEN, ETTÄ MINÄ SANOIN ISÄLLENI : MINÄ HALUASIN MIELUMMIN SIMPANSSIN MEILLE, KUN TUON VINKUN-IITAN!
        Isäni oli ihan VARMASTI MINUN KANSSA SAMAA MIELTÄ.
        Minä olen kyllä äidillenikin sanonut, että : Minusta kyllä tuntuu, että SISKO ON KYLLÄ VAIHTUNUT RUOTSISSA LAITOKSELLA JA HE OVAT ANTANEET RUOTSALAISEN MIELISAIRAAN VAUVAN SULLE JA HEILLE VAUVAN JOKA OLI OIKEESTI MEIDÄN.

• Anonyymi

Mikskä tommosta kutsutaan, joka pukeutuu kylpyankaks? - Muovi-Maijaks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5604
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1695
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1173
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1017
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      968
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      906
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe