Minulle on kova ahdistus, enkä tiedä miten tästä selviän.
Viimeisenä vaihtoehtona on Opamox lääke jota en haluaisi ottaa
Betsojen käyttö on kriminalisoitu.
Ennen ei ollut näin tarkkaa ja minäkin pärjäsin kohtuullisesti
Miten selviätte Ahdistuksesta?
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut vaikka jutella jonkun kanssa ? hakea apua?
- Anonyymi
Itse käytän Propralia, auttaa ahdistuksen fyysisiin oireisiin hyvin, myös sitä kautta minulla henkisestikin. On mulle tarjottu Opamoxia ja kokeilinkin, mutta siitä tuli kamala olo, olin kuin huumeissa, naureskelin yksinäni jo miniannoksella. En halunnut tuollaista jatkuvaan käyttöön sen olon ja mahdollisten riippuvuusongelmien takia, ja Propral yllättäen riitti, koska omat ahdistusoireeni (miinus henkinen vitutus, jos myös tulee) ovat lähinnä fyysistä tärinää, hikoilua jne. Myös se, että sain tuolla Propralilla ahdistuksen pahimmat fyysiset oireet kuntoon, auttoi siihen henkiseen tilaan myös (masennuslääkkeellä ollessa).
Plus käyn juttelemassa, se varmaan on sullakin pakosta.- Anonyymi
Mikä siinä juttelussa on niin huonoa että tunnet sen vastenmieliseksi?
- Anonyymi
Ahdistus silloin tällöin kuuluu elämään. Hoituu pois itsestään, kun juo litran vettä ja käy reippaalla yhden tai kahden kilometrin lenkillä.
Ei kenenkään elämä pelkkää riemua ole.
Jos ahdistus johtuu joistain tekemättömistä hommista, ahdistus paranee tekemällä ne hommat kuntoon. Ei siinä oikein mikään muu auta. - Anonyymi
Reipas liikunta auttaa ainakin hetkeksi. Pysyvämpää tulosta saa korjaamalla ahdistuksen syyt. Eli ihmissuhteet kuntoon, kovaa työtä, raha-asiat hallintaan, riittävästi unta, sopivasti ravintoa. Vähän virkistystäkin. Kyllä ahdistus helpottaa. Mutta kaikki on tehtävä itse, siinä ei voi toinen auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048