Kirkkoherra ei osallistu sateenkaaritoimintaan

Anonyymi-ap

Niin sanottu kirkkoherra ei halia osallistua sateenkaaritoimintaan. Eikö nämä sateenkaariasiat ole jakaneet "seurakuntaa" jo kauan. Samanlaista kuin monta vuotta sitten. En tiedä onko "vaasan seurakunta" jotenkin homovastaisempi kuin yleensä. Itse olen asunut vaasassa ja sanoisin että siellä on ahdasmielisyyttä.

https://yle.fi/a/74-20177542

13

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa.

Itse en kuulu niin sanottuun kirkkoon, olen ateisti mutta ehkä tämäkin kertoo jotain suomalaisten yleisestä homojen hyväksymisestä.

Aloittaja

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaasa on yksi Suomen umpimielisimmistä paikkakunnista.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Eikö asia ole näin myös vaikka tampereella ja helsingissä? Kaikki "seurakunnan" työntekijät ei tue sateenkaariväkeä?

• Anonyymi

Eri "hiippakunnissa" eri säännöt. En tiedä miten nämä asiat menee "seurakunnissa"

• Anonyymi

Onko samanlainen ongelma kuin "naispappeus" aikoinaan vai onko se vieläkin ongelma.

• Anonyymi

Kirkoissa on vielä jäljellä muutamia jotka eivät homoutta ymmärrä .
      Joten ovat menettäneet niin monia ihmisiä ahdasmielisellä käytöksellään.tiede ei ole asia mistä jotain ymmärtäisivät , siksi ahdasmielisyys# kukoistaa
      Eivät lue aiheesta. Myöskään mitään vaan omia milelikuvituksiaan luulevat tosiksi .
      Ei jumatsjuka kirkkoon ennenkuin sinne on kaikki ihmiset tervetulleita . Seksualiteetilla ei pitäisi olla mitään osaa asiassa, siis se on jokaiselle ihan yksityisasia ,.
      Joten väki vähenee joka vuosi kirkosta , siis kirkonkin on uudistuttava kuten kaikki muutkin asiat tekevät . Tiede auttaa kun ottaa selvää asioista

• Anonyymi

Jaa-a, vaikuttaakohan seksuaali-ja sukupuolivähemnistöjen yhteenniputtaminen ja nykyinen transöyhötus kirkon jäsenten kantoihin kaikkiin sateenkaareviin. Olisi kiinnostava tietää.

• Anonyymi

Minä olen piispa ja kerron teille Jumalan totuuden. Ei kuulu miehen homoilla eikä naisen olla lesbo! Heterous on ainoa oikea tapa elää! Se joka on eri mieltä, palvoo paholaista.

• Anonyymi

no kerropa mihin nykyajassa elävä ihminen tarvitsee vanhaa satukirjaa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2566
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      92
      1526
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1218
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      17
      952
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      848
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe