Niin sanottu kirkkoherra ei halia osallistua sateenkaaritoimintaan. Eikö nämä sateenkaariasiat ole jakaneet "seurakuntaa" jo kauan. Samanlaista kuin monta vuotta sitten. En tiedä onko "vaasan seurakunta" jotenkin homovastaisempi kuin yleensä. Itse olen asunut vaasassa ja sanoisin että siellä on ahdasmielisyyttä.
https://yle.fi/a/74-20177542
Kirkkoherra ei osallistu sateenkaaritoimintaan
12
235
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa.
Itse en kuulu niin sanottuun kirkkoon, olen ateisti mutta ehkä tämäkin kertoo jotain suomalaisten yleisestä homojen hyväksymisestä.
Aloittaja - Anonyymi
Tämä niin sanottu kirkkoherra on vaasasta mutta on ilmeisesti työskennellyt muualla myös, jos sillä nyt on väliä.
https://www.vaasansuomalainenseurakunta.fi/uutiset/-/news/139787717 - Anonyymi
Vaasa on yksi Suomen umpimielisimmistä paikkakunnista.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Eikö asia ole näin myös vaikka tampereella ja helsingissä? Kaikki "seurakunnan" työntekijät ei tue sateenkaariväkeä?
- Anonyymi
Eri "hiippakunnissa" eri säännöt. En tiedä miten nämä asiat menee "seurakunnissa"
- Anonyymi
Onko samanlainen ongelma kuin "naispappeus" aikoinaan vai onko se vieläkin ongelma.
- Anonyymi
Kirkoissa on vielä jäljellä muutamia jotka eivät homoutta ymmärrä .
Joten ovat menettäneet niin monia ihmisiä ahdasmielisellä käytöksellään.tiede ei ole asia mistä jotain ymmärtäisivät , siksi ahdasmielisyys# kukoistaa
Eivät lue aiheesta. Myöskään mitään vaan omia milelikuvituksiaan luulevat tosiksi .
Ei jumatsjuka kirkkoon ennenkuin sinne on kaikki ihmiset tervetulleita . Seksualiteetilla ei pitäisi olla mitään osaa asiassa, siis se on jokaiselle ihan yksityisasia ,.
Joten väki vähenee joka vuosi kirkosta , siis kirkonkin on uudistuttava kuten kaikki muutkin asiat tekevät . Tiede auttaa kun ottaa selvää asioista - Anonyymi
Jaa-a, vaikuttaakohan seksuaali-ja sukupuolivähemnistöjen yhteenniputtaminen ja nykyinen transöyhötus kirkon jäsenten kantoihin kaikkiin sateenkaareviin. Olisi kiinnostava tietää.
- Anonyymi
Minä olen piispa ja kerron teille Jumalan totuuden. Ei kuulu miehen homoilla eikä naisen olla lesbo! Heterous on ainoa oikea tapa elää! Se joka on eri mieltä, palvoo paholaista.
- Anonyymi
no kerropa mihin nykyajassa elävä ihminen tarvitsee vanhaa satukirjaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360