Kirkkoherra ei osallistu sateenkaaritoimintaan

Anonyymi-ap

Niin sanottu kirkkoherra ei halia osallistua sateenkaaritoimintaan. Eikö nämä sateenkaariasiat ole jakaneet "seurakuntaa" jo kauan. Samanlaista kuin monta vuotta sitten. En tiedä onko "vaasan seurakunta" jotenkin homovastaisempi kuin yleensä. Itse olen asunut vaasassa ja sanoisin että siellä on ahdasmielisyyttä.

https://yle.fi/a/74-20177542

12

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkoa.

Itse en kuulu niin sanottuun kirkkoon, olen ateisti mutta ehkä tämäkin kertoo jotain suomalaisten yleisestä homojen hyväksymisestä.

Aloittaja

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaasa on yksi Suomen umpimielisimmistä paikkakunnista.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Eikö asia ole näin myös vaikka tampereella ja helsingissä? Kaikki "seurakunnan" työntekijät ei tue sateenkaariväkeä?

• Anonyymi

Eri "hiippakunnissa" eri säännöt. En tiedä miten nämä asiat menee "seurakunnissa"

• Anonyymi

Onko samanlainen ongelma kuin "naispappeus" aikoinaan vai onko se vieläkin ongelma.

• Anonyymi

Kirkoissa on vielä jäljellä muutamia jotka eivät homoutta ymmärrä .
      Joten ovat menettäneet niin monia ihmisiä ahdasmielisellä käytöksellään.tiede ei ole asia mistä jotain ymmärtäisivät , siksi ahdasmielisyys# kukoistaa
      Eivät lue aiheesta. Myöskään mitään vaan omia milelikuvituksiaan luulevat tosiksi .
      Ei jumatsjuka kirkkoon ennenkuin sinne on kaikki ihmiset tervetulleita . Seksualiteetilla ei pitäisi olla mitään osaa asiassa, siis se on jokaiselle ihan yksityisasia ,.
      Joten väki vähenee joka vuosi kirkosta , siis kirkonkin on uudistuttava kuten kaikki muutkin asiat tekevät . Tiede auttaa kun ottaa selvää asioista

• Anonyymi

Jaa-a, vaikuttaakohan seksuaali-ja sukupuolivähemnistöjen yhteenniputtaminen ja nykyinen transöyhötus kirkon jäsenten kantoihin kaikkiin sateenkaareviin. Olisi kiinnostava tietää.

• Anonyymi

Minä olen piispa ja kerron teille Jumalan totuuden. Ei kuulu miehen homoilla eikä naisen olla lesbo! Heterous on ainoa oikea tapa elää! Se joka on eri mieltä, palvoo paholaista.

• Anonyymi

no kerropa mihin nykyajassa elävä ihminen tarvitsee vanhaa satukirjaa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      50
      949
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      272
      883
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      807
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe