Jamaliin on rakennettu kerrostaloja, mutta aika vinoja ovat ja näyttävät sortuvan. Onko ollut virolaiset rakentajat asialla?
Jamalin vinot kerrostalot
16
158
Vastaukset
- Anonyymi
Suolle rakennettuja, huonot perustukset.
Ei kaatopaikan päälle rakennettu kerrostalo kestä, varsinkin jos alla on 5 metrin kerros tyhjiä tummelipurkkeja. - Anonyymi
Tottakai neovat vinoja koska törkyturpakuperkeikkahullu on ne rakentanut. Aivan omasta päästään. Ja kuppa on runnellut hänen aivonsa. Sitä se tekee kun kulkee maakunnissa jakorasiana. Sai kaiken maailman taudit.
- Anonyymi
Sinä.lähdit pois minä katselin yamalin kerrostalon parvekkeelta loittonevaa ahnustasi
- Anonyymi
Törky-Tupravaan ollaan kuulemma rakentamassa vielä korkeampia kerrostaloja jotka ei kallistu koska ne rakennetaan kallion päälle.
Siitä voimme päätellä että Törky-Tupravalaiset ovat Jatkista fiksumpaa porukkaa... - Anonyymi
Rakennusaikana talojen suoruutta on verrattu lähistöllä kasvaviin puihin. Valitettavasti kukaaan ei ole huomannut puiden olleen vinossa
- Anonyymi
Mihin asentoon lie puut pysähtyneet...
Jatkiksen mukaanhan tuuli johtuu siitä kun puut heiluu... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin asentoon lie puut pysähtyneet...
Jatkiksen mukaanhan tuuli johtuu siitä kun puut heiluu...Minä en ole ollut niitää rakentamassa missään vaiheessa. Törkyturpakuperkeikkahullu on nerakentanut.
- Anonyymi
Japanista saapunut rakennusmestari Poiskoko Asin selvittää mahdollisuutta korjata kallistuvia kerrostaloja lisäämällä perustuksiin japanilaista maanjäristyksen kestävää tekniikkaa. Mikäli tämä ei onnistu, hra Poiskoko Asin suosittaa yamalin kerrostaloalueen hylkäämistä ja uusien talojen rakentamista Törky-Tupravan vankalle kalliopohjalle.
Jatkiksella on kerrostaloihin venäläinen rublapohjainen vahinkovakuutus, joka kattaa kustannuksista n. 0,00001 %.- Anonyymi
Kirgisialainen rakennuspäällikkö Kostanutsen on hyväksynyt rakennussuunnitelman ja antanut luvan aloittaa projekti. Heti maanantaina Poiskoko Asin pistää työt käyntiin.
- AnonyymiUUSI
Mulla ei ole ollut ruplia koskaan. Tökiksellä on on ollut ja on nytkin. Kävihän itse hakemassa venäjältä. Minä en ole käynyt likellä rakuin 6 tiellä on venäjän rajaa.
- Anonyymi
Ja ruplilla maksettu mitkä käy saunamaailmassa
- AnonyymiUUSI
Tietysti saunamaailma muutkin jamalin ihmemaailman kulut. Törkyturpa on maksanut ne ruplilla.
- AnonyymiUUSI
Japanilainen RI Jonohima suosittelee rakennettavaksi vain rivitaloja
- AnonyymiUUSI
Kostanutsen ja Poiskoko Asi suosittelevat kerrostaloja koska siten saadaan samalle tontille enemmän asuinpinta-alaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kostanutsen ja Poiskoko Asi suosittelevat kerrostaloja koska siten saadaan samalle tontille enemmän asuinpinta-alaa.
Likellä Rakuin intiasta kannattaa ideaa.
- AnonyymiUUSI
Jos kerrostalo kaatuu kyljelleen siitä tulee rivitalo eli mitään ongelmaa ei ole sanoo Mr Pinohima 💁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843