Uutisissa opetettiin, kuinka paljon lisääntyneitä karhuja kohdatessaan pitää ihmisen käyttäytyä. Rohkea pitää olla, jos karhu juoksee metsikössä vastaan, niin pitää vain heittäytyä mahalleen ja näytellä kuollutta, vaikka karhu nuuhkii selkää, kuinkahan tuossa todellisuudessa kävisi. Paras lääke ehdottomasti olisi vähentää karhujen määrää, ennen kuin tapahtuu jotakin vakavaa, myös liikenteessä lisääntyy kolarien riski.
Kaatokielto
35
276
Vastaukset
- Anonyymi
Nallet kuuluu luontoon, mennään niiden ehdolla, muulla niin väliä.
- Anonyymi
Metsästäjä jolla on ase, tietää miten menetellä jos karhu alkaa tulla uhkaavasti kohti.
- Anonyymi
Kaadan pimun Kaarisillalla paljaalla pano asentoon,sitten ollaa yhdynnässä paljaalla
- Anonyymi
Tuo on miehen puhetta. Coret on impoja ja eivät tuohon pysty siitä lie viha luontoeläimiinkin johtuu.
- Anonyymi
Keltanen sadetakki päälle ja laulaa Hei hoi hauki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on miehen puhetta. Coret on impoja ja eivät tuohon pysty siitä lie viha luontoeläimiinkin johtuu.
Sperma lensi 60,9 sekuntia, mietin coreja nii yhdyntä kesti vielä 5 minuuttia. 6 minuuttii panin paljaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltanen sadetakki päälle ja laulaa Hei hoi hauki!
Voi laulaa karhulle keltainen sadetakki päällä Sinä lähdet pois! pakenevaa varjoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olem tyttöpoika kuuntelen Ultra Braata keltainen sadetakki päällä. Panen vain pimuja paljaallla pinppiin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Voi olla, että kohta ei tarvitse näytellä sitä kuollutta.
- Anonyymi
Kuinka pitää toimia jos karhuille nuuhkii ahnusta?🤔
- Anonyymi
Käännyt äkkiä ja kuset sitä silmille.
- Anonyymi
Kannattaa pieraista voimakkaasti niin karhu pyörtyy.
- Anonyymi
Voi työkyri runkatakkin karhun eessä ku pelottaa
- Anonyymi
3,2 sekuntia lentää karhun silmille sitten äkkiä pakoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3,2 sekuntia lentää karhun silmille sitten äkkiä pakoon
Olen pöyristynyt kun kohtaan karhun metsässä. En mene mahalleen varvukkoon koska olen kuntoutuja 9 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pöyristynyt kun kohtaan karhun metsässä. En mene mahalleen varvukkoon koska olen kuntoutuja 9 euroa.
Karhu katselee metsässä keltaista sadetakkiani kun menen pois parvekkeelle, ja laulan Sinä lähdet pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karhu katselee metsässä keltaista sadetakkiani kun menen pois parvekkeelle, ja laulan Sinä lähdet pois
Sinä lähdet, minä hyppäsin parvekkelta, ja kiersin kusilammikon! Eikös se jotenkin noin mene?
- Anonyymi
Jos näen karhun teen heti ilmoituksen yhdenvertaisuusvaltuutetulle.
- Anonyymi
Marjastajamummot eivät pelkää karhukohtaamisia, kun ei niitä ole näkynyt 50 vuoteen, yksin saavat metsässä marjansa kerätä. Ennemminkin käärmeitä on haitaksi saakka kosteikoissa. Kohta karhut menee talviunille.
- AnonyymiUUSI
Eilen illalla kaksi marjamummoa täydet marjasankot pyörän sarvessa tuli pankajärven suunnalta keskustaan. Ei kuulemma karhut pelota. 😂
- Anonyymi
Ainakaan kaatokieltoa ei itsellä ole. Aika paljon tullut kaljaa kaadettua
- Anonyymi
Painun matalaksi kanervikkoon ja korpit syöpi loput, ei kaikki karhut liiku maha täynnä.
- AnonyymiUUSI
Karhuja on kohta enemmän Pohjois- Karjalassa kuin ihmisiä, jos ei ammuta vähemmäksi.
- AnonyymiUUSI
Ihmisiähän ammutaan vähemmäksi lähes viikottain ihan ilman metätysaikaakin..
- AnonyymiUUSI
Ei isomahainen metsästäjä voi mahalleen heittäytyä, sehän jää siihen keinumaan. Siksi hyö pelkää sairaasti karhuja vaikka laihduttaakin voisi.
- AnonyymiUUSI
Minulla on iso tölkki karhua. Enkö nyt sitten saa kaataa sitä kurkkuuni...? 😮
Haluan karhun kaatoluvan välittömästi!- AnonyymiUUSI
Oluet on teinien juomia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oluet on teinien juomia.
Minäkin haluan teinien juomia...! 🙋♂️
- AnonyymiUUSI
Kaatolupa myönnetty iso tölkki Karhua paljaalla kurkusta alas.
- AnonyymiUUSI
- Hätäkeskus, kertokaa nimenne ja asianne
- Elias Tapani Karhu
- Selvä. Ja nimenne oli...?- AnonyymiUUSI
Mullakin on myrkkyä, vahvaa viinaa. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on myrkkyä, vahvaa viinaa. 😊
Minäkin haluan vahvaa viinaa....! 🙋♂️
- AnonyymiUUSI
Eipä ole kauppa auki
- AnonyymiUUSI
Kumpi pystyy olemaan kanervikossa mahallaan pisimpään hengittämättä, lihana vai laiha, ettei karhu huomaisi nuuhkiessaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472089Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851682Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211509Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813