Kaatokielto

Anonyymi-ap

Uutisissa opetettiin, kuinka paljon lisääntyneitä karhuja kohdatessaan pitää ihmisen käyttäytyä. Rohkea pitää olla, jos karhu juoksee metsikössä vastaan, niin pitää vain heittäytyä mahalleen ja näytellä kuollutta, vaikka karhu nuuhkii selkää, kuinkahan tuossa todellisuudessa kävisi. Paras lääke ehdottomasti olisi vähentää karhujen määrää, ennen kuin tapahtuu jotakin vakavaa, myös liikenteessä lisääntyy kolarien riski.

35

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nallet kuuluu luontoon, mennään niiden ehdolla, muulla niin väliä.

• Anonyymi

Metsästäjä jolla on ase, tietää miten menetellä jos karhu alkaa tulla uhkaavasti kohti.

• Anonyymi

Kaadan pimun Kaarisillalla paljaalla pano asentoon,sitten ollaa yhdynnässä paljaalla

• Anonyymi

Tuo on miehen puhetta. Coret on impoja ja eivät tuohon pysty siitä lie viha luontoeläimiinkin johtuu.

• Anonyymi

Keltanen sadetakki päälle ja laulaa Hei hoi hauki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on miehen puhetta. Coret on impoja ja eivät tuohon pysty siitä lie viha luontoeläimiinkin johtuu.

Sperma lensi 60,9 sekuntia, mietin coreja nii yhdyntä kesti vielä 5 minuuttia. 6 minuuttii panin paljaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltanen sadetakki päälle ja laulaa Hei hoi hauki!

Voi laulaa karhulle keltainen sadetakki päällä Sinä lähdet pois! pakenevaa varjoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olem tyttöpoika kuuntelen Ultra Braata keltainen sadetakki päällä. Panen vain pimuja paljaallla pinppiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi olla, että kohta ei tarvitse näytellä sitä kuollutta.

• Anonyymi

Kuinka pitää toimia jos karhuille nuuhkii ahnusta?🤔

• Anonyymi

Käännyt äkkiä ja kuset sitä silmille.

• Anonyymi

Kannattaa pieraista voimakkaasti niin karhu pyörtyy.

• Anonyymi

Voi työkyri runkatakkin karhun eessä ku pelottaa

• Anonyymi

3,2 sekuntia lentää karhun silmille sitten äkkiä pakoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3,2 sekuntia lentää karhun silmille sitten äkkiä pakoon

Olen pöyristynyt kun kohtaan karhun metsässä. En mene mahalleen varvukkoon koska olen kuntoutuja 9 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pöyristynyt kun kohtaan karhun metsässä. En mene mahalleen varvukkoon koska olen kuntoutuja 9 euroa.

Karhu katselee metsässä keltaista sadetakkiani kun menen pois parvekkeelle, ja laulan Sinä lähdet pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karhu katselee metsässä keltaista sadetakkiani kun menen pois parvekkeelle, ja laulan Sinä lähdet pois

Sinä lähdet, minä hyppäsin parvekkelta, ja kiersin kusilammikon! Eikös se jotenkin noin mene?

• Anonyymi

Jos näen karhun teen heti ilmoituksen yhdenvertaisuusvaltuutetulle.

• Anonyymi

Marjastajamummot eivät pelkää karhukohtaamisia, kun ei niitä ole näkynyt 50 vuoteen, yksin saavat metsässä marjansa kerätä. Ennemminkin käärmeitä on haitaksi saakka kosteikoissa. Kohta karhut menee talviunille.

• Anonyymi
        UUSI

Eilen illalla kaksi marjamummoa täydet marjasankot pyörän sarvessa tuli pankajärven suunnalta keskustaan. Ei kuulemma karhut pelota. 😂

• Anonyymi

Ainakaan kaatokieltoa ei itsellä ole. Aika paljon tullut kaljaa kaadettua

• Anonyymi

Painun matalaksi kanervikkoon ja korpit syöpi loput, ei kaikki karhut liiku maha täynnä.

• Anonyymi
      UUSI

Karhuja on kohta enemmän Pohjois- Karjalassa kuin ihmisiä, jos ei ammuta vähemmäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Ihmisiähän ammutaan vähemmäksi lähes viikottain ihan ilman metätysaikaakin..

• Anonyymi
      UUSI

Ei isomahainen metsästäjä voi mahalleen heittäytyä, sehän jää siihen keinumaan. Siksi hyö pelkää sairaasti karhuja vaikka laihduttaakin voisi.

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on iso tölkki karhua. Enkö nyt sitten saa kaataa sitä kurkkuuni...? 😮
      Haluan karhun kaatoluvan välittömästi!

• Anonyymi
        UUSI

Oluet on teinien juomia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oluet on teinien juomia.

Minäkin haluan teinien juomia...! 🙋‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

Kaatolupa myönnetty iso tölkki Karhua paljaalla kurkusta alas.

• Anonyymi
      UUSI

- Hätäkeskus, kertokaa nimenne ja asianne

- Elias Tapani Karhu

- Selvä. Ja nimenne oli...?

• Anonyymi
        UUSI

Mullakin on myrkkyä, vahvaa viinaa. 😊

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on myrkkyä, vahvaa viinaa. 😊

Minäkin haluan vahvaa viinaa....! 🙋‍♂️

• Anonyymi
      UUSI

Eipä ole kauppa auki

• Anonyymi
      UUSI

Kumpi pystyy olemaan kanervikossa mahallaan pisimpään hengittämättä, lihana vai laiha, ettei karhu huomaisi nuuhkiessaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      547
      2089
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1682
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1509
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1398
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1076
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1072
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1067
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      838
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      824
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    Aihe