Häpeän olla persu

Anonyymi-ap

Olen epäonnistunut. Olen persu. Anteeksi!

29

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo on kyllä ihmeellistä että perussuomalainen kansanedustaja kiukuttelee elokapinan toiminnasta vaikka meillä on perussuomalainen sisäministeri? Eihän tarvita kuin puhelinsoitto poliisiylijohtajan toimistoon? Muutenkin näiden persujen toiminta on ollut munatonta, matut ja muut rikolliset hilluu ja elokapina tekee mitä huvittaa?

• Anonyymi

Kännivassari keksi taas mielestään ihan mahtavan hauskan jutun...

• Anonyymi

Pääasia kuitenkin että olet persu ja vaaleissa äänestetään taas oikein, että mokkakorvia tulee vähemmän.

• Anonyymi

En äänestä enää persuja. En ikinä. En koskaan.

• Anonyymi

Onkos toi aloittaja jekuissaan, siltä vahvasti vaikuttaa.

• Anonyymi

Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,

• Anonyymi

Taitaa olla persuksista kiinnostunut ja kännissä.

• Anonyymi

Osaatko muuta kuin copy & paste vai mikä estää ajattelun?

• Anonyymi

Olen persu. Tai olin .

• Anonyymi

Ota lisää viinaa. Sitten taas kelpaa.

• Anonyymi

Kuka muuten kävi Soinin kimppuun? Katkeroitunut persu?

• Anonyymi

Sannalla uusi takki.hei kattokaa minua,,minä minä.misså media!

• Anonyymi

Ei ole eikä tule toista ex pääministeriä josta otetaan kuvia 7-päivää lehteen minishortseissa festareilla jotka paljastaa persposket. 😖

• Anonyymi

Ex poliitikko jonka kohdalla mediaa ja ihmisiä kiinnostaa vain se, mitä hänellä on päällä ja keiden kanssa bilettää tällä kertaa?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://image.seiska.fi/1898435.webp?imageId=1898435&width=1860&height=2232&format=webp ”Vaikutti ikääntyneeltä teinitytöltä”

Sehän tuossa Halla-ahon kuvauksessa Marinin suhteen on niin noloa, että se on niin osuva kuvaus asianomaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole eikä tule toista ex pääministeriä josta otetaan kuvia 7-päivää lehteen minishortseissa festareilla jotka paljastaa persposket. 😖

Muiden kohdalla se aiheuttaisi pahoinvointia kuvia katsellessa expääministereiden paljaista perseposkista? Helvetin timmi täti ikäisekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://image.seiska.fi/1898435.webp?imageId=1898435&width=1860&height=2232&format=webp ”Vaikutti ikääntyneeltä teinitytöltä”

sattumapääministeri joka saa kiittää lähinnä kepuja "saavutuksistaan". Jotka potki Rinteen pihalle "Jätteenmäkeä muistaen" saaden tilalle h..lvetin paljon kovemman vastustajan kuin Rinne. Minkä lisäksi tempaus millä piti kasvattaa kepujen kannatusta kepujen toimesta nostikin demarien kannatuksen pilviin Marinin kautta. Joka oli esim. Saarikolle aivan liian kova vastus kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden kohdalla se aiheuttaisi pahoinvointia kuvia katsellessa expääministereiden paljaista perseposkista? Helvetin timmi täti ikäisekseen.

Nuorena ns. normaalivartaloinen täti lookissa ja mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän vartalo, pukeutuminen ja käyttäytyminen menee teini osastolle. Mahtaa ottaa tiukille kun 40 kilahtaa mittariin? Ihmisen kohdalla joka itse, mikä oksettavinta, pääministerinä pilkkasi ikäihmisiä boomereiksi kutsuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorena ns. normaalivartaloinen täti lookissa ja mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän vartalo, pukeutuminen ja käyttäytyminen menee teini osastolle. Mahtaa ottaa tiukille kun 40 kilahtaa mittariin? Ihmisen kohdalla joka itse, mikä oksettavinta, pääministerinä pilkkasi ikäihmisiä boomereiksi kutsuen.

Tässä kohtaa voisi kauhistella, miksi persupalstalla kirjoitellaan Sanna Marinista, mutta niin se vaan on, että kun hallat ja purrat ovat haalistuneet muistoista, Sanna säilyy kirkkaana mielissä edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kohtaa voisi kauhistella, miksi persupalstalla kirjoitellaan Sanna Marinista, mutta niin se vaan on, että kun hallat ja purrat ovat haalistuneet muistoista, Sanna säilyy kirkkaana mielissä edelleen.

Mietippä sitä ap miksi sinä kirjoitat mm. persupalstalle päivittäin Marinista? Syyttäen muita kun muut osallistuu sinun avaamiin keskusteluihin Marinista...😁😁

• Anonyymi

Älä persu volise ja uhriudu, vaan ryhdistäydy.

• Anonyymi

Mikä maksaa ap kun olet kelloaikojen perusteella ollut yöllä valtaisat 6 tuntia poissa persupalstalta niiden perään itkemästä? Sinun ryömiessä kolostasi esille vinkumaan vasta nyt, kun viestiliikenne elpyy minkä sinä taas eilen tapoit minkä toistat tänäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä maksaa ap kun olet kelloaikojen perusteella ollut yöllä valtaisat 6 tuntia poissa persupalstalta niiden perään itkemästä? Sinun ryömiessä kolostasi esille vinkumaan vasta nyt, kun viestiliikenne elpyy minkä sinä taas eilen tapoit minkä toistat tänäänkin.

Päättelet väärin ja mahdottomia. Ehkäpä pieni tauko persu-palstalta tekisi sinulle hyvää?

• Anonyymi

minä en häpeä , DNA suomalaista yli 90%

• Anonyymi

Persut kuvittelevat olevansa taas demaripalstalla. Persumaista tolloutta julkeimmillaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persut kuvittelevat olevansa taas demaripalstalla. Persumaista tolloutta julkeimmillaan.

Voi hyvänen aika!

• Anonyymi
      UUSI

Höpö höpo. Tänään vedetään kännit ja ollaan ylpeitä persuja.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka nyt selvinpäin kehtaisi olla persu?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      594
      2341
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1862
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1700
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1306
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      64
      1257
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      19
      927
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe