Pelkäät mua. Oon nyt isompi ku sillo muinoin. Pelkäät että vedän sua turpaan jos nähdään.. ja alat itkemään häpeällisesti.. siksi susta ei kuulu mitään IRL
Tiedän että mies
51
633
Vastaukset
- Anonyymi
Sähän olet aina ollut lihava
- Anonyymi
En ole valitettavasti.
- Anonyymi
Lihaisa😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole valitettavasti.
Nyt on turvallinen olo ku pystyisin pätkii miestä kunnolla.
- Anonyymi
Nyt meni vähän mönkään🤔
- Anonyymi
Tämä aloitus ei ole A-naiselta
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi sana sulle banaani naista esittävä äijä- a a astalo. Saa kai täällä nauraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisten tapausten vuoksi miehelläkin pitäisi olla oikeus puolustautua, eikä vältellä kohtaamista joutua noloon tilanteeseen, jonkun mieletään sairaan naisen uhasta? Ylimielinen nainen ja mieleltään sairas on aina harmillinen tapaus, jos joutuu sellaisen kohtaamaan omassa arjessaan.
- Anonyymi
Miettii jos joku mies sanoisi vetävänsä naista turpiin ja itkettää naista.
- Anonyymi
Sellaisia miehiä on suomikin täynnä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makwan amirkhani on ollut uutisissa viime päivinä ja koko maahanmuuttaja populaatio kaikissa rikostilastoissa. Vankiloissakin jo noin 70 prossaa ulkolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi niistä pyritään pysymään mahdollisimman kaukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi niistä pyritään pysymään mahdollisimman kaukana!
Joutuu ap huitomaan korkeintaan ilmaa vaan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makwan amirkhani on ollut uutisissa viime päivinä ja koko maahanmuuttaja populaatio kaikissa rikostilastoissa. Vankiloissakin jo noin 70 prossaa ulkolaisia.
Jos tarkoitat Suomen vankiloita tuolla 70%:llä niin se on paksu vale. Ulkomailla toki ei-suomalaisia vankeja on ainakin tuo 70%.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs mä sanoin. Se hölmö on pilannut maineensa.
- Anonyymi
Tulisiko siitä sinulle voimaantunut olo, aloittajaäijä? T naiselta sinulle mm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu ap huitomaan korkeintaan ilmaa vaan. Sivusta
Kenestä naisesta omasta mielestäsi kirjoittelet näin..tuota kiihtyneellä tavalla tässä palstaäijän aloituksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää naisiakin löytyvän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makwan ollut yllättävän hiljaa, vaikka kaikki viittaa siihen, että hän olisi tapauksen taustalla se pahantekijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä naisesta omasta mielestäsi kirjoittelet näin..tuota kiihtyneellä tavalla tässä palstaäijän aloituksessa?
Jos olet ap nainen ja intät/väität aloittajaa mieheksi niin vastaus on silloin sinä.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Ihan koska vaan niputtasin sut. Olen mielisairas enkä luovuta koskaan. Purisin ym
- Anonyymi
Ai niinkö orava joka ei irroita ennenkuin hampaat osuu yhteen? -alter ego
- Anonyymi
Mikähän näitä kuuppajumeja vaivaa kun ne ei osaa yhdistää tätä aloittajaäijän voimaantumisperformanssia kommenttien suhteen toisiinsa? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän näitä kuuppajumeja vaivaa kun ne ei osaa yhdistää tätä aloittajaäijän voimaantumisperformanssia kommenttien suhteen toisiinsa? T naiselta
Mutta niin- miten se nyt minkä tahansa kommentin suhteen meni- mikä sinä olet täällä muita arvostelemaan? I rest my case ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö orava joka ei irroita ennenkuin hampaat osuu yhteen? -alter ego
Löysit sielunkumppanin tästä palstaäijästä tai jotain? Myötähäpeää tunnen vähäsen
- Anonyymi
Pelkäsin sua jo silloin ennen 🥺
- Anonyymi
Hilpeästi nauratti tää itsevarma turpiinveto fantasia
- Anonyymi
Varsinkin, kun se raukeaa tyhjiin. Sivusta
- Anonyymi
Oletko sinäkin yhtä mitätön mies kuin tämä aloittajaäijä kun osallistut tähän narratiiviin ylipäätään? Kertoo sinusta kaiken. T naiselta? Totta ihmeessä mr empowerment
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin yhtä mitätön mies kuin tämä aloittajaäijä kun osallistut tähän narratiiviin ylipäätään? Kertoo sinusta kaiken. T naiselta? Totta ihmeessä mr empowerment
Ps termi itsevarma on omiaan kertomaan mistä kuvittelijan ja kuvittajan pieni kenkä puristaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos neropatti kun minä luin aloituksen kuten luen muitakin aloituksia. Kommentoin että aiheutti naurua minussa. Sulla on kans jotenkin vinksallaan jokin ?
- Anonyymi
Ehkä jonain päivänä tajuat et voimakkuus on nimenomaan henkistä voimakkuutta. Jos vedät turpaan, olet jo hävinnyt.
- Anonyymi
No sepä .
Minä tajusin ettei yhen miehen
väkivalta keskeist puheet ollu vahvan, vaan henkisesti heikon miehen höpötystööö
Ja lopetin koko kuvion sen vuoksi
A-Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä .
Minä tajusin ettei yhen miehen
väkivalta keskeist puheet ollu vahvan, vaan henkisesti heikon miehen höpötystööö
Ja lopetin koko kuvion sen vuoksi
A-NaiseltaNimenomaan, väkivaltaiset puheet ovat nimenomaan heikkoutta. Omat resurssit eivät riitä ratkaisemaan asioita itseäänkin hyödyttävällä tavalla.
- Anonyymi
Minkä kadulla voittaa sen käräjillä häviää. Näin tänäpäivänä. Toista se oli vanhoina hyvinä aikoina...
- Anonyymi
Kyllä minä olen itse sen oppinut, että sen minkä tappelussa voitat sen oikeudessa häviät. Ps älkää käyttäkö samaa avustajaa kuin rikolliset, tuplaavat sakot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen itse sen oppinut, että sen minkä tappelussa voitat sen oikeudessa häviät. Ps älkää käyttäkö samaa avustajaa kuin rikolliset, tuplaavat sakot
Ja kolmas opetus- kuultavana ollessa jos kuulija on mukava, niin ei hän sitä oikeasti ole. Naiset sopii msinityuun mukavaan rupatteluun paremmin. Huomaamatta saattaa puhua. Sinä siis myönnät tämän? Wttu, niin kai tässä kävi
- Anonyymi
Ei tämä aloitus ollut minultakaan. Olen laihtunut sairauden takia. Enkä ole ollut edes kotona näitä kirjoittamassa. Mutta voisin sanoa noin. En ole ikinä lyönyt miestä. Mutta olen siitä kyllä varoittanut. Mielestäni kenenkään ei kuulu kokea väkivaltaa. Ei edes henkisesti. Eikä haukkumalla.
Joten tämäkin alotus on mitä ilm. Jonkun naisen joka haluaa esiintyä toisena jälleen kerran- Anonyymi
Voimia sinulle
- Anonyymi
Kuka sinua huolii uhkauksineen? Kato peiliin.
- Anonyymi
Onpa yllättävää, että neiti epätoivoinen alentui alustamaan tätä palstaäijän läpinäkyvän katkeraa provoa vanhan piian ”kuka sinut huolii” - jargonilla. Et ole aivan terve mieleltäsi.
- Anonyymi
No nii palstasetä tuottaa elämänkoululaisille tällaista eksoottista fetissintynkää. T naiselta, olette voittajia
- Anonyymi
Naisen fetissi vetää miesTä nekkuun 🙂
- Anonyymi
En kirjoittanut tätä. Naiselta.
- Anonyymi
Olin ihan varma sinun olevan asialla. Järviradiossa hetki sitten oli laulu..... rehevä nainen saa mut elämään :) ajattelin heti sinua.
- Anonyymi
En tiedä voiko tätä miksikään komedian lajiksi noteerata. Sama henkilö tekee aloituksen ja sitten joku ”palstaäijäluulija” käy kommentoimassa lähes kaikkea. Tuskin ensimmäiselläkään on mielessä kirjoittaessaan joku palstaäijä, joten hänen kommentit ovat kyllä turhia.
- Anonyymi
Mulla ole mitään syytä lyödä ketään. Mun koko ei kuulu kellekään. Sekä mun käsissä ei juurikaan ole puristusvoimaa sairauden takia. Eli olen kaikin puolin vaaraton. -H
- Anonyymi
Ei ole kovin naisellista. Miksi pitää olla väkivaltainen ollenkaan, kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
aletaan painimaan, (salasesti tahalaan) päästän sinut päälleni ja istut hajareisin kasvoille...
kerronko loput?
nähhhäilään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836