Tämä on selvä merkki suomen talouden laskusuunnasta. Pakko ostaa halvinta romua kun rahat ei riitä enää normaaleihin autoihin. Tämän siitä saa kun kokoomus päästetään tätä maata johtamaan. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Kekkonen pitäisi nostaa kuolleista ja laittaa tämän maan diktaattoriksi. Nousukausi odottaisi nurkan takana ja daciat häviäisivät liikenteestä.
Dacioiden määrä lisääntyy liikenteessä
27
239
Vastaukset
- Anonyymi
ne ovat ensimmäisiä singaaleja Suomalaisten viisastumisesta. kun ostaa halvemman auton niin on varaa ostaa myös uudet talvirenkaatkin
- Anonyymi
Ja nimen omaan tässä puhutaan ostamisesta omilla rahoilla, ei rahoitusyhtiön.
- Anonyymi
Minulla on 2022 corollassa uudet michelinin kesä ja talvirenkaat. Ostin molemmat tänä kesänä. Ennen kuin alatte sekoilemaan niin corolla on 30 tonnin auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 2022 corollassa uudet michelinin kesä ja talvirenkaat. Ostin molemmat tänä kesänä. Ennen kuin alatte sekoilemaan niin corolla on 30 tonnin auto.
Maksoit liikaa ,2022 corolla on 25 tonnin auto korkeintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoit liikaa ,2022 corolla on 25 tonnin auto korkeintaan.
Uutena pölkkypää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutena pölkkypää.
Ostin tänä kesänä.Ei se ole enää tänä kesänä 2025 kolmenkympin auto.Pölkkypää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin tänä kesänä.Ei se ole enää tänä kesänä 2025 kolmenkympin auto.Pölkkypää.
Ostin uudet renkaat tänä kesänä ja auton ostin uutena 2022. Aika selkeä kyllä tuosta tekstistä. Sinulla taitaa olla lukihäiriö.
- Anonyymi
On parempi, että ostetaan uusia kuin loppuunajettuja Saksasta.
- Anonyymi
Automarkkinoilla on muitakin vaihtoehtoja kuin dacian räppänät ja loppuun ajetut saksalaiset.
- Anonyymi
Ja onhan Dacia kestävämpi auto, kuin monet Saksalais merkit.
- Anonyymi
Varmasti monet saksalaismerkit voittaa kyllä, ne tungetaan niin täyteen härpäkettä että aina on jotain rikki. Vielä luotettavampia autoja jos haluaa niin katse kääntyy itään.
- Anonyymi
Tää on just tätä. TÄÄ ON JUST TÄTÄ. Tästä olen teitä huolella varoitellut. Kautta rantain. Tehkää kuten minä sanon, ei niinkuin minä teen. Vain saksalaisia autoja talliin. Kommentteja. Mietteitä.
- Anonyymi
Olet oikeassa, vain Saksalaisia autoja näkee Autokorjaamoiden TALLEISSA!
- Anonyymi
"Pakko ostaa halvinta romua"
Onko ne piipitykset ja kaistapäävahdit ja nettiyhteysongelmat parasta kalleutta sitten? Dacialla on filosofia, joka korostaa olennaista autoudessa.
Oikeasti alkaa olla vaikea löytää kuljetuskelpoisia automalleja uusien joukosta.- Anonyymi
kuljettamiskelpoisia, kuskien autoja siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuljettamiskelpoisia, kuskien autoja siis
Paras Dacia jonka tiedän on sellainen joka jätetään kauppaan pölyä keräämään.
- Anonyymi
Teillä on selkeästi kokemusta vain antiikkisista dacioista. 2021 sanderossa jo oli kaikki piipitykset, kaistavahdista turvavyön varoittimiin. Siellä taulussa hiihteli myös kaikenlaisia muitakin varoituksia joista piipitteli, kuten palaneista polttimoista mölisi ja kun anturit meni lumesta tukkoon niin alkoi oikein orkesteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras Dacia jonka tiedän on sellainen joka jätetään kauppaan pölyä keräämään.
Lapsi, huomenna kouluun oppimaan käytöstapoja ja sivistymään.
- Anonyymi
Valitettavasti tietyt turvavarusteet ovat pakollisia myös Dacioissa.
Tuo kirjoituksesi kertoo enemmänkin kateudesta.
- Anonyymi
Olipa taas melkoinen analyysi, mutta valitettavasti älyä ei oltu käytetty lainkaan.
Monet hankkivat auton haluamatta käyttää siihen turhaan paljon rahaa jos autolla ei ole kovin paljon käyttöä ja haluaa panostaa johonkin muuhun, esim. asuntoon tms.
Dacia on nykyään kuitenkin luotettava ja luokassaan loistava tuote ja riittää arkikäyttöön hienosti jos ei joudu ajamaan satoja kilometrejä päivässä ja riittää oikeasti suurimmalle osaa suomalaisia.- Anonyymi
Ajan keskimäärin 500km viikossa. En koske dacioihin.
- Anonyymi
Tätä mieltä minäkin olen ollut, mutta koska autojen kokoaminen tehtaalla
on valitettavan suurpiirteistä, saa ns. "pakasta" vain tuurilla hyvän, jota
tämän tästä ei tarvitse takuukorjauksissa käyttää - Anonyymi
TÖÖÖÖÖÖLLL ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI NARSU HOIDOKKI TROLLIN SEKOLUIHIN MITENKÄÄN ! ! EI KOMMENTTEJA ! !
- Anonyymi
Itekin kommentoit. Miksen minä saisi kommentoida. Mietteitä. Ajatuksia. KOMMENTTEJA
- Anonyymi
Itse TRÖÖÖÖL vajakkihan se taas siinä heräsi horroksesta. Tämän palstan ylivoimaisesti sekavin kaveri.
- AnonyymiUUSI
Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää.
- AnonyymiUUSI
Sen se teettää kun Dacialla ajaa. Pierettää armottomasti ja hävettää. Aah. Tää on just tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561498
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu661474Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1621343Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2661074Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58977- 57976
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin86923Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56913