Dacioiden määrä lisääntyy liikenteessä

Anonyymi-ap

Tämä on selvä merkki suomen talouden laskusuunnasta. Pakko ostaa halvinta romua kun rahat ei riitä enää normaaleihin autoihin. Tämän siitä saa kun kokoomus päästetään tätä maata johtamaan. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Kekkonen pitäisi nostaa kuolleista ja laittaa tämän maan diktaattoriksi. Nousukausi odottaisi nurkan takana ja daciat häviäisivät liikenteestä.

45

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ne ovat ensimmäisiä singaaleja Suomalaisten viisastumisesta. kun ostaa halvemman auton niin on varaa ostaa myös uudet talvirenkaatkin

      • Anonyymi

        Ja nimen omaan tässä puhutaan ostamisesta omilla rahoilla, ei rahoitusyhtiön.


      • Anonyymi

        Minulla on 2022 corollassa uudet michelinin kesä ja talvirenkaat. Ostin molemmat tänä kesänä. Ennen kuin alatte sekoilemaan niin corolla on 30 tonnin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 2022 corollassa uudet michelinin kesä ja talvirenkaat. Ostin molemmat tänä kesänä. Ennen kuin alatte sekoilemaan niin corolla on 30 tonnin auto.

        Maksoit liikaa ,2022 corolla on 25 tonnin auto korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoit liikaa ,2022 corolla on 25 tonnin auto korkeintaan.

        Uutena pölkkypää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutena pölkkypää.

        Ostin tänä kesänä.Ei se ole enää tänä kesänä 2025 kolmenkympin auto.Pölkkypää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin tänä kesänä.Ei se ole enää tänä kesänä 2025 kolmenkympin auto.Pölkkypää.

        Ostin uudet renkaat tänä kesänä ja auton ostin uutena 2022. Aika selkeä kyllä tuosta tekstistä. Sinulla taitaa olla lukihäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin uudet renkaat tänä kesänä ja auton ostin uutena 2022. Aika selkeä kyllä tuosta tekstistä. Sinulla taitaa olla lukihäiriö.

        Ei silti tänään ole 30 kympin auto . Ehkä 20 kympin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silti tänään ole 30 kympin auto . Ehkä 20 kympin .

        Juuh, uutena 30 tonnilla ostin ja arvo tällä hetkellä 21 tuhatta. Ja edelleen corolla maksaa uutena 30 tuhatta, ei ole mikään dacian kaltainen läkkipeltikoppi.


    • Anonyymi

      On parempi, että ostetaan uusia kuin loppuunajettuja Saksasta.

      • Anonyymi

        Automarkkinoilla on muitakin vaihtoehtoja kuin dacian räppänät ja loppuun ajetut saksalaiset.


    • Anonyymi

      Ja onhan Dacia kestävämpi auto, kuin monet Saksalais merkit.

      • Anonyymi

        Varmasti monet saksalaismerkit voittaa kyllä, ne tungetaan niin täyteen härpäkettä että aina on jotain rikki. Vielä luotettavampia autoja jos haluaa niin katse kääntyy itään.


    • Anonyymi

      Tää on just tätä. TÄÄ ON JUST TÄTÄ. Tästä olen teitä huolella varoitellut. Kautta rantain. Tehkää kuten minä sanon, ei niinkuin minä teen. Vain saksalaisia autoja talliin. Kommentteja. Mietteitä.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, vain Saksalaisia autoja näkee Autokorjaamoiden TALLEISSA!


    • Anonyymi

      "Pakko ostaa halvinta romua"

      Onko ne piipitykset ja kaistapäävahdit ja nettiyhteysongelmat parasta kalleutta sitten? Dacialla on filosofia, joka korostaa olennaista autoudessa.

      Oikeasti alkaa olla vaikea löytää kuljetuskelpoisia automalleja uusien joukosta.

      • Anonyymi

        kuljettamiskelpoisia, kuskien autoja siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuljettamiskelpoisia, kuskien autoja siis

        Paras Dacia jonka tiedän on sellainen joka jätetään kauppaan pölyä keräämään.


      • Anonyymi

        Teillä on selkeästi kokemusta vain antiikkisista dacioista. 2021 sanderossa jo oli kaikki piipitykset, kaistavahdista turvavyön varoittimiin. Siellä taulussa hiihteli myös kaikenlaisia muitakin varoituksia joista piipitteli, kuten palaneista polttimoista mölisi ja kun anturit meni lumesta tukkoon niin alkoi oikein orkesteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras Dacia jonka tiedän on sellainen joka jätetään kauppaan pölyä keräämään.

        Lapsi, huomenna kouluun oppimaan käytöstapoja ja sivistymään.


      • Anonyymi

        Valitettavasti tietyt turvavarusteet ovat pakollisia myös Dacioissa.
        Tuo kirjoituksesi kertoo enemmänkin kateudesta.


    • Anonyymi

      Olipa taas melkoinen analyysi, mutta valitettavasti älyä ei oltu käytetty lainkaan.
      Monet hankkivat auton haluamatta käyttää siihen turhaan paljon rahaa jos autolla ei ole kovin paljon käyttöä ja haluaa panostaa johonkin muuhun, esim. asuntoon tms.
      Dacia on nykyään kuitenkin luotettava ja luokassaan loistava tuote ja riittää arkikäyttöön hienosti jos ei joudu ajamaan satoja kilometrejä päivässä ja riittää oikeasti suurimmalle osaa suomalaisia.

      • Anonyymi

        Ajan keskimäärin 500km viikossa. En koske dacioihin.


    • Anonyymi

      Tätä mieltä minäkin olen ollut, mutta koska autojen kokoaminen tehtaalla
      on valitettavan suurpiirteistä, saa ns. "pakasta" vain tuurilla hyvän, jota
      tämän tästä ei tarvitse takuukorjauksissa käyttää

    • Anonyymi

      TÖÖÖÖÖÖLLL ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI NARSU HOIDOKKI TROLLIN SEKOLUIHIN MITENKÄÄN ! ! EI KOMMENTTEJA ! !

      • Anonyymi

        Itekin kommentoit. Miksen minä saisi kommentoida. Mietteitä. Ajatuksia. KOMMENTTEJA


      • Anonyymi

        Itse TRÖÖÖÖL vajakkihan se taas siinä heräsi horroksesta. Tämän palstan ylivoimaisesti sekavin kaveri.


    • Anonyymi

      Happi loppuu ja pierettää, happi loppuu ja hävettää.

      • Anonyymi

        Sen se teettää kun Dacialla ajaa. Pierettää armottomasti ja hävettää. Aah. Tää on just tätä.


    • Anonyymi

      Jahas, molopää on alkanut taloustieteilijäksi. Kekkosen aikaan ajaisimme
      Ladoilla ja Mosseilla. Kekkosen valta kun ei ylettäisi Eurooppaan. Siellä
      Dacioiden määrä on isompi kuin meillä täällä. Auton tekninen käyttöikä
      päättyy kun ajoneuvo on 10 vuotias. Autokauppiaan mielestä jo paljon
      aiemmin. Paljonko ns. premium autolla ajetut kilometrit ovat tuottaneet
      kustannuksia autoilijalle ?

      • Anonyymi

        "Auton tekninen käyttöikä päättyy kun ajoneuvo on 10 vuotias" Kuulepas molopää, suomessa autojen keski-ikä on 14 vuotta. Ja Kekkosen politiikka kyllä laittaisi talouden nousuun riippumatta vuosikymmenestä, millä järjellä ladoja tai mosseja tulisi kun niitä ei enää myydä!? Daciat ovat nimenomaan nykypäivän ladoja, meluisia peltikoppeja vailla mukavuuksia, rumiakin vielä kuin ladat ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Auton tekninen käyttöikä päättyy kun ajoneuvo on 10 vuotias" Kuulepas molopää, suomessa autojen keski-ikä on 14 vuotta. Ja Kekkosen politiikka kyllä laittaisi talouden nousuun riippumatta vuosikymmenestä, millä järjellä ladoja tai mosseja tulisi kun niitä ei enää myydä!? Daciat ovat nimenomaan nykypäivän ladoja, meluisia peltikoppeja vailla mukavuuksia, rumiakin vielä kuin ladat ikään.

        Daciat on kyllä hassun näköisiä. Voisi kuvitella siitä putkahtavan parikymmentä klovnia pihalle.


    • Anonyymi

      Noudattamalla tiukasti valmistajan ja maahantuojan huolto-ohjelmaa
      turvataan se ettei nyky-auto tule juuri kestämään yli kymmentä vuotta.
      Esimerkkinä DSG- vaihteisto jonka megatroniikkaan huoltoon ei kuulu
      suodattimen vaihtoa. Öljyn vaihto kylläkin. Samoin vaihteiston perän,
      yms. nelivetokytkimien öljyt on kyllä syytä vaihtaa olipa ne huolto-
      ohjelmassa tai ei. Mutta onko tarkoituskaan auton olla 25 vuotiaana
      enää olla liikenteessä ? Romutus-palkkiota maksetaa jo 10 vuotiaasta
      autosta. EU:n teollisuus on pitkälti autoteollisuuden varassa. Päättäjät
      kuin pässi narussa ja autotehtaat perustelevat EU:n tiukentuvilla
      vaatimuksilla rakenteita joiden korjaaminen on kallista ja tekijöitä
      on harvassa. Varsinkin kun valmistaja kieltää huoltotöiden tekemisen.

      • Anonyymi

        Corollaan tein ensimmäisen vaihteistoöljyn vaihdon juuri tänä kesänä 50tkm kohdalla. Öljyt vaihdan kymppitonnin välein. Jäähdytinnesteet ja jarrunesteet viiden vuoden välein. Jaksan uskoa että hyvin kestää. Käykää te vammaiset siellä korjaamoilla köyhtymässä kun minä ajelen hyvin pelaavalla corollalla vielä vuonna 2045. Edellinen dacian romu vikaantui vaikka siitä yritti huolta pitää!


      • Anonyymi

        PFFT TSHHH TURBOKOLMOSEN KAUTTA TSI/DSG OHITTAA SEN! PFFFT TSHHH PFFT TSHH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Corollaan tein ensimmäisen vaihteistoöljyn vaihdon juuri tänä kesänä 50tkm kohdalla. Öljyt vaihdan kymppitonnin välein. Jäähdytinnesteet ja jarrunesteet viiden vuoden välein. Jaksan uskoa että hyvin kestää. Käykää te vammaiset siellä korjaamoilla köyhtymässä kun minä ajelen hyvin pelaavalla corollalla vielä vuonna 2045. Edellinen dacian romu vikaantui vaikka siitä yritti huolta pitää!

        Hauska poika ja niin uskossa ettei ymmärrä mitä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Dacia alkavat olla kovin kilpailukykyisiä ja hyviä autoja.

      • Anonyymi

        No hyi oksetus. Noista rimpuloista on hyvä kaukana.


      • Anonyymi

        Hahahahahahaaa. Hihihihihihiii. Repesin!


    • Anonyymi

      Kun ajaa Dacialla n. 500000km kuten minä kohtapuolin niin voi sanoa että jos auto olis ollut esim. VW sukuinen niin jo kulutettu öljylasku (lång lifeä ) olis ollut jo 6500e (puoli Sanderon hintaa ) + vielä yksi moottorin korjaus ja siinä vielä ruosteet päälle.. ...Perustelkaa mikä on halvinta romua.

      • Anonyymi

        Minulla on pitkäaikainen kokemus autoista ja voin sanoa, että Dacia on yllättävän hyvä auto.. Se on asia, joka on tietyille merkkifaneille vaikeaa myöntää Kaikenlaiset häiriköt ja ajokortittomat kakarat eivät ansaitse kommenttiensa huomioimista. Kahvit ja pullat eivät liity mitenkään autoihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pitkäaikainen kokemus autoista ja voin sanoa, että Dacia on yllättävän hyvä auto.. Se on asia, joka on tietyille merkkifaneille vaikeaa myöntää Kaikenlaiset häiriköt ja ajokortittomat kakarat eivät ansaitse kommenttiensa huomioimista. Kahvit ja pullat eivät liity mitenkään autoihin..

        Kaffet ja nisut ovat tärkeä osa autokauppaa. Menen mielelläni uudestaan asioimaan autokauppaan jos tarjonnat on hyviä. Valitettavasti Daciaa myyvissä liikkeissä on usein Saludo-kahvia. Se ottaa vähän koteloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaffet ja nisut ovat tärkeä osa autokauppaa. Menen mielelläni uudestaan asioimaan autokauppaan jos tarjonnat on hyviä. Valitettavasti Daciaa myyvissä liikkeissä on usein Saludo-kahvia. Se ottaa vähän koteloon.

        Ei voi mitään, jos asiat ovat noin. Minua kiinnostaa enemmin muut tarjonnat, esim. väliraha. Kahvia en juo.


      • Anonyymi

        Ne vanhat daciat saattoivat olla jopa jokseenkin hyviä käyttiksiä. Nämä uudet 0.9 TCE turbot isossa autossa ovat maailmanlopun vehkeitä ja sähköhimmeleitä koko auto dacia täynnä ja luonnollisesti vikaa vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pitkäaikainen kokemus autoista ja voin sanoa, että Dacia on yllättävän hyvä auto.. Se on asia, joka on tietyille merkkifaneille vaikeaa myöntää Kaikenlaiset häiriköt ja ajokortittomat kakarat eivät ansaitse kommenttiensa huomioimista. Kahvit ja pullat eivät liity mitenkään autoihin..

        Juu en ole merkkifani, olen omistanut suurinpiirtein jokaista merkkiä kun halvoilla romuilla liikkunut. Ensimmäinen uusi autoni oli dacia sandero ja siihen tuli aivan helkkaristi vikaa jo vuoden ostamisen aikana. Siihen te alatte höpöttää mutta takuu, juu oli takuu ja auto oli kokoajan pajalla, huollonsijaisauto 25€/päivä. Aivan perseestä, myin äkkiä pois ja ostin corollan tilalle. Hyvin palvelee!!! Ei vikoja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

      Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5712
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

      Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2803
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

      Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      109
      2284
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

      Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1854
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

      "I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1842
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

      https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1817
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

      Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      41
      1797
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

      💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1745
    9. Miksi rakastuit ?

      Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1539
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

      Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1525
    Aihe