Tiiän varmaksi,että oot aenahi yhen kerran ollu paekalla.En oo ite ollu täällä,kun nyt kolomatta viikkoa ja sillonni aena välillä.Rakastan teitä tiiät sen kyllä.Siskoasihi,mutta eri tavalla.Mietippä tätä:"Suruvaippa tuli toisen kerran sisälle.Rakas täti.........mitä muuta?Mitä luulet minun ajatelleen?Oon yrittäny katella sinuo joka paekasta,mutta en tiiä ootko ennää samalla sukunimellä?Saesin kyllä heleposti sinun yhteystievot muualta,jos haluon,mutta enhän minä voe mennä keltää kyselemmään.Minun numeron löyvät fonectalta.Jos et pysty puhumaan,tae löyvä sanoja ni laeta vaekka whatsappiin viesti tunnisteilla:Missä nähtiin viimesen kerran,vuosi ja ketä muita oli paekalla ni tiiän että sinun kanssa oon tekemisissä.En laeta tänne mittää ennää ja oottelen viikon.Mittää jos ei kuulu ni sitte saapi olla lopullisesti.Terveisin:Se vitun pässi
Riikka.M?.Nyt oes aeka selevittää assiet niihän?
Anonyymi-ap
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
melekoosta
- Anonyymi
Jos se olit Riikka sinä,ni soeta tae viestaele ihan millon haluot.
- Anonyymi
Ei jumalaota niin saerasta ihmistä ookkaa.Raohassa oes saanu olla ku ei oes sekkaantunu,mutta empä usko.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858