Kaipaan seikkailua ja vaihtelua. mieheltä
En pysty sitoutumaan vain yhteen naiseen.
45
486
Vastaukset
- Anonyymi
Eiku seikkailemaan sitten
- Anonyymi
Eri ikäiset kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri ikäiset kiinnostaa
Ookoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri ikäiset kiinnostaa
Seikkaillaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seikkaillaan vaan.
Kommentoin sivullisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seikkaillaan vaan.
Taisit lähteä heti seikkailemaan…
- Anonyymi
Noin ajattelee suurin piirtein neljäsosa ihmisistä (miehistä 25%, naisista 20%).
- Anonyymi
seksiseikkailut parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seksiseikkailut parasta.
Niin on, joka neljännen mielestä. :=)
- Anonyymi
Eihän tuo mitään haittaa. Etsit vain naisen/naisia, jotka ajattelevat samoin ja olet rehellinen, niin tuo on täysin ok.
- Anonyymi
Pakko valehdella kun muuten nainen ei anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin olet täysi k.pää. Maailmassa on lukemattomia naisia, joille tuo on täysin ok ja sinun on pakko valita juuri ne, joille ei ole. Jokin päävika tuokin. Ei tuo ainakaan mitenkään seksiin liity tuo ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin olet täysi k.pää. Maailmassa on lukemattomia naisia, joille tuo on täysin ok ja sinun on pakko valita juuri ne, joille ei ole. Jokin päävika tuokin. Ei tuo ainakaan mitenkään seksiin liity tuo ongelmasi.
Eikä kyllä seikkailuun tai vaihteluunkaan. Sinulla on ilmeisesti pakonomainen tarve valehdella ja kusettaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä trollihan tuo on. Turha yrittää "keskustella" sen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä trollihan tuo on. Turha yrittää "keskustella" sen kanssa.
Ja mitä sitten vaikka olisikin? Mielipiteeni on sama, vaikka hän olisi vuorenkääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten vaikka olisikin? Mielipiteeni on sama, vaikka hän olisi vuorenkääpiö.
Ja minä olen samaa mieltä kuin sinä asiasta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi. Mulle ei ainakaan sanat merkitse mitään. Haarat kun pitää kiinni niin kaltaisessi karisee alta aikayksikön. Hyvä niin.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta sellaiset miehet ollenkaan, jotka eivät pysty sitoutumaan vain yhteen itsensä ikäiseen naiseen.
- Anonyymi
Minulle riittää yksi luotettava nainen, seikkailut on seikkailtu. ;-))
- Anonyymi
Niin varmaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan :D
Älä siin naura pölö
- Anonyymi
Noihinkin on hyvä lisätä mitä sillä haet, vain seksiä vai jotain muuta. Itse en kaipaa tämmöisiä miehiä, enkä deittaile seksin merkeissä. Eikä myös exät kiinnosta tai hyötyjen etsinnän vaihtoihin ja muihin, liittyen muuhun kuin seksiin, tai edes seksissä.
- Anonyymi
Samat mietteet. En pysty rauhoittumaan, petän kuitenkin.
sivusta mieheltä- Anonyymi
Kiitos että myönnät lopulta. Kiitos stefan.
- Anonyymi
Kukaan ei ota tosissaan palstaspedeä. Kasva edes teinixi
- Anonyymi
Maailma on auki. Anna mennä. Se vetää puoleensa samanhenkisiä naisia. Naisia jotka ei välitä siitä valitseeko mies hänet oikeasti, näkeekö hänet vaimona. Naiselle riittää mennä tuulen mukana ja avata haaransa tuosta noin vain. Sellaisia naisia vedät puoleesi.
- Anonyymi
Eli sinulla ei ole ensinkään naisia, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla ei ole ensinkään naisia, aloittajaäijä?
Olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa.
- Anonyymi
Selvä
- Anonyymi
Minä taas en pysty seikkailemaan. Tarvitsisin vaan yhden luotettavan ja aidosti minua rakastavan naisen, ja tietysti että itsekin rakastan ja haluan olla hänen omansa.
- Anonyymi
En ikinä haluais sua.
- Anonyymi
Laihduta. m-n
- Anonyymi
Hirveää höpötystä.
- Anonyymi
eiköhän kuus kymmenestä sulle pyllistä onnee ny.
- Anonyymi
Sukupuolitauteja.
- Anonyymi
Paljaalla parasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljaalla parasta!
Et saa sitä yhtä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa sitä yhtä naista.
Ei todellakaan tule saamaan koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljaalla parasta!
Kiitos että myönsit. Sun body count on 5000. Etkös ole kaiken ikäsiä ja kaiken laisia sukupuolia koittanutkin. Varmaan koiria ja kissojakin🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule saamaan koskaan!
Ketä?
- Anonyymi
Minulla on neljä eri-ikäistä naista seksiseurana, kaupungissa tottakai, koska muualla juoruillaan liikaa.
- Anonyymi
Se tiedetään. Siksi haluat kaiken olevan kaukosuhteita. Siksi et pysty sitoutumaan. Nyt haluat nuoria koska ne soveltuu parhaiten tottelemaan narsistista persoonaasi.
Luulet olevasi jotain kun sinulla on paljon naisia. Mutta se alkaa näyttämään siltä että olet epätoivoinen.
Vanhempana miehenä sinusta ei ole vastusta ikäisellesi naiselle. Vaan haukut ja alistat heitä koska sinusta ei ole heitä tyydyttämään.
Sinä piiloudut ennemmin
Sinulla on maski ja kun se tippuu et olekkaan karismaattinen vaan vauva. Jota jonkun pitää jaksaa hoitaa jos vaan saa rahaa tarpeeksi. Mutta se ei täytä nuoren naisen sydäntä julmaa sielua mikä sinussa elää. Vaatimusten komentelun ja mustasukkaisuuden varjossa.
Sinä haluat vain että se nainen ihailee sinua koska vanhempi nainen myös vaatii itselleen jotain jäämättä tyhjän päälle.
Kiitos että kaikki tulee nyt päivänvaloon🧐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tiedetään. Siksi haluat kaiken olevan kaukosuhteita. Siksi et pysty sitoutumaan. Nyt haluat nuoria koska ne soveltuu parhaiten tottelemaan narsistista persoonaasi.
Luulet olevasi jotain kun sinulla on paljon naisia. Mutta se alkaa näyttämään siltä että olet epätoivoinen.
Vanhempana miehenä sinusta ei ole vastusta ikäisellesi naiselle. Vaan haukut ja alistat heitä koska sinusta ei ole heitä tyydyttämään.
Sinä piiloudut ennemmin
Sinulla on maski ja kun se tippuu et olekkaan karismaattinen vaan vauva. Jota jonkun pitää jaksaa hoitaa jos vaan saa rahaa tarpeeksi. Mutta se ei täytä nuoren naisen sydäntä julmaa sielua mikä sinussa elää. Vaatimusten komentelun ja mustasukkaisuuden varjossa.
Sinä haluat vain että se nainen ihailee sinua koska vanhempi nainen myös vaatii itselleen jotain jäämättä tyhjän päälle.
Kiitos että kaikki tulee nyt päivänvaloon🧐Minä uskon että jokainen tyttö sisällään haluaa kuitenkin elää mukavan keski iän myös kumppaninsa kanssa loppuun asti rakastaen kuin haudata miehensä tai kantaa pissi vaippoja ja elää ilman seksiä jo 40vuotiaana😊
- Anonyymi
👍💪💪💪💪
- Anonyymi
Se pitää sitten seikkailla ja elää niin. Mut ketä toi kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836