En pysty sitoutumaan vain yhteen naiseen.

Anonyymi-ap

Kaipaan seikkailua ja vaihtelua. mieheltä

45

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiku seikkailemaan sitten

• Anonyymi

Eri ikäiset kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri ikäiset kiinnostaa

Ookoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri ikäiset kiinnostaa

Seikkaillaan vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seikkaillaan vaan.

Kommentoin sivullisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seikkaillaan vaan.

Taisit lähteä heti seikkailemaan…

• Anonyymi

Noin ajattelee suurin piirtein neljäsosa ihmisistä (miehistä 25%, naisista 20%).

• Anonyymi

seksiseikkailut parasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seksiseikkailut parasta.

Niin on, joka neljännen mielestä. :=)

• Anonyymi

Eihän tuo mitään haittaa. Etsit vain naisen/naisia, jotka ajattelevat samoin ja olet rehellinen, niin tuo on täysin ok.

• Anonyymi

Pakko valehdella kun muuten nainen ei anna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin olet täysi k.pää. Maailmassa on lukemattomia naisia, joille tuo on täysin ok ja sinun on pakko valita juuri ne, joille ei ole. Jokin päävika tuokin. Ei tuo ainakaan mitenkään seksiin liity tuo ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin olet täysi k.pää. Maailmassa on lukemattomia naisia, joille tuo on täysin ok ja sinun on pakko valita juuri ne, joille ei ole. Jokin päävika tuokin. Ei tuo ainakaan mitenkään seksiin liity tuo ongelmasi.

Eikä kyllä seikkailuun tai vaihteluunkaan. Sinulla on ilmeisesti pakonomainen tarve valehdella ja kusettaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä trollihan tuo on. Turha yrittää "keskustella" sen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä trollihan tuo on. Turha yrittää "keskustella" sen kanssa.

Ja mitä sitten vaikka olisikin? Mielipiteeni on sama, vaikka hän olisi vuorenkääpiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä sitten vaikka olisikin? Mielipiteeni on sama, vaikka hän olisi vuorenkääpiö.

Ja minä olen samaa mieltä kuin sinä asiasta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi. Mulle ei ainakaan sanat merkitse mitään. Haarat kun pitää kiinni niin kaltaisessi karisee alta aikayksikön. Hyvä niin.

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta sellaiset miehet ollenkaan, jotka eivät pysty sitoutumaan vain yhteen itsensä ikäiseen naiseen.

• Anonyymi

Minulle riittää yksi luotettava nainen, seikkailut on seikkailtu. ;-))

• Anonyymi

Niin varmaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan :D

Älä siin naura pölö

• Anonyymi

Noihinkin on hyvä lisätä mitä sillä haet, vain seksiä vai jotain muuta. Itse en kaipaa tämmöisiä miehiä, enkä deittaile seksin merkeissä. Eikä myös exät kiinnosta tai hyötyjen etsinnän vaihtoihin ja muihin, liittyen muuhun kuin seksiin, tai edes seksissä.

• Anonyymi

Samat mietteet. En pysty rauhoittumaan, petän kuitenkin.

sivusta mieheltä

• Anonyymi

Kiitos että myönnät lopulta. Kiitos stefan.

• Anonyymi

Kukaan ei ota tosissaan palstaspedeä. Kasva edes teinixi

• Anonyymi

Maailma on auki. Anna mennä. Se vetää puoleensa samanhenkisiä naisia. Naisia jotka ei välitä siitä valitseeko mies hänet oikeasti, näkeekö hänet vaimona. Naiselle riittää mennä tuulen mukana ja avata haaransa tuosta noin vain. Sellaisia naisia vedät puoleesi.

• Anonyymi

Eli sinulla ei ole ensinkään naisia, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulla ei ole ensinkään naisia, aloittajaäijä?

Olen onnellisesti naimisissa mieheni kanssa.

• Anonyymi

Selvä

• Anonyymi

Minä taas en pysty seikkailemaan. Tarvitsisin vaan yhden luotettavan ja aidosti minua rakastavan naisen, ja tietysti että itsekin rakastan ja haluan olla hänen omansa.

• Anonyymi

En ikinä haluais sua.

• Anonyymi

Laihduta. m-n

• Anonyymi

Hirveää höpötystä.

• Anonyymi

eiköhän kuus kymmenestä sulle pyllistä onnee ny.

• Anonyymi

Sukupuolitauteja.

• Anonyymi

Paljaalla parasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljaalla parasta!

Et saa sitä yhtä naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa sitä yhtä naista.

Ei todellakaan tule saamaan koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljaalla parasta!

Kiitos että myönsit. Sun body count on 5000. Etkös ole kaiken ikäsiä ja kaiken laisia sukupuolia koittanutkin. Varmaan koiria ja kissojakin🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan tule saamaan koskaan!

Ketä?

• Anonyymi

Minulla on neljä eri-ikäistä naista seksiseurana, kaupungissa tottakai, koska muualla juoruillaan liikaa.

• Anonyymi

Se tiedetään. Siksi haluat kaiken olevan kaukosuhteita. Siksi et pysty sitoutumaan. Nyt haluat nuoria koska ne soveltuu parhaiten tottelemaan narsistista persoonaasi.
        Luulet olevasi jotain kun sinulla on paljon naisia. Mutta se alkaa näyttämään siltä että olet epätoivoinen.
        Vanhempana miehenä sinusta ei ole vastusta ikäisellesi naiselle. Vaan haukut ja alistat heitä koska sinusta ei ole heitä tyydyttämään.
        Sinä piiloudut ennemmin
        Sinulla on maski ja kun se tippuu et olekkaan karismaattinen vaan vauva. Jota jonkun pitää jaksaa hoitaa jos vaan saa rahaa tarpeeksi. Mutta se ei täytä nuoren naisen sydäntä julmaa sielua mikä sinussa elää. Vaatimusten komentelun ja mustasukkaisuuden varjossa.
        Sinä haluat vain että se nainen ihailee sinua koska vanhempi nainen myös vaatii itselleen jotain jäämättä tyhjän päälle.
        Kiitos että kaikki tulee nyt päivänvaloon🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tiedetään. Siksi haluat kaiken olevan kaukosuhteita. Siksi et pysty sitoutumaan. Nyt haluat nuoria koska ne soveltuu parhaiten tottelemaan narsistista persoonaasi.
        Luulet olevasi jotain kun sinulla on paljon naisia. Mutta se alkaa näyttämään siltä että olet epätoivoinen.
        Vanhempana miehenä sinusta ei ole vastusta ikäisellesi naiselle. Vaan haukut ja alistat heitä koska sinusta ei ole heitä tyydyttämään.
        Sinä piiloudut ennemmin
        Sinulla on maski ja kun se tippuu et olekkaan karismaattinen vaan vauva. Jota jonkun pitää jaksaa hoitaa jos vaan saa rahaa tarpeeksi. Mutta se ei täytä nuoren naisen sydäntä julmaa sielua mikä sinussa elää. Vaatimusten komentelun ja mustasukkaisuuden varjossa.
        Sinä haluat vain että se nainen ihailee sinua koska vanhempi nainen myös vaatii itselleen jotain jäämättä tyhjän päälle.
        Kiitos että kaikki tulee nyt päivänvaloon🧐

Minä uskon että jokainen tyttö sisällään haluaa kuitenkin elää mukavan keski iän myös kumppaninsa kanssa loppuun asti rakastaen kuin haudata miehensä tai kantaa pissi vaippoja ja elää ilman seksiä jo 40vuotiaana😊

• Anonyymi

👍💪💪💪💪

• Anonyymi

Se pitää sitten seikkailla ja elää niin. Mut ketä toi kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5554
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1635
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      18
      1097
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      977
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      903
    7. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      113
      836
    Aihe