Olen miettinyt ajoittain tätä tapahtuneiden mysteeriä ja nyt ymmärrän vihdoinkin. Kun tuli sellainen ahaa elämys ihan äskettäin. Minulle viime vuoden syksyllä yritettiin kertoa niin että ymmärtäisin asian ja siten ilmeisesti olla olematta koskaan missään tekemisissä, että hän kovin kaipaa jotakin toista jonka kanssa oli yhdessä ja on vielä rakastunut paljon häneen edelleen ja se tekee kipeää🤔
Eli suomeksi anna jo olla. hänellä on todella muuta eikä hän ole todellakaan kiinnostunut sinusta.
Minä nyt ymmärrän.
Ymmärrän nyt paremmin
19
370
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus sitä ei vain omilta tunteiltaan näe todellisuutta. Hyvä jos nyt tiedät, mitä toinen tahtoo.
- Anonyymi
Oletko varma, että ymmärsit asian oikein?
- Anonyymi
Ymmärtää tai ei niin tyypillinen juoruakka siellä taustalla koittaa anonyyminä aivopestä toista anonyymiä kuvittelemaan tilanteita.
- Anonyymi
Oletko sinä varma että olet ikinä ymmärtänyt mitään oikein, palstaäijän juttuja canvastauluna käyttävä yksilön aliarvioija?
- Anonyymi
Seksiseikkailut parasta. mieheltä
- Anonyymi
En antaisi liikaa painoarvoa kenenkään muun sanomille asioille.
- Anonyymi
Mulle on naisesta kerrottu asioita ja en näe mitään syytä olla uskomatta niitä juttuja. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on naisesta kerrottu asioita ja en näe mitään syytä olla uskomatta niitä juttuja. Mieheltä
Kuka sinulle kertoi naisesta? Jos sinusta puhuttaisiin, niin pitäisikö se paikkaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinulle kertoi naisesta? Jos sinusta puhuttaisiin, niin pitäisikö se paikkaansa?
Suurella todennäköisyydellä ei. Sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä ei. Sivu
Ei ole syytä olla uskomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä olla uskomatta.
Kertoo susta kans melko paljon jos uskot kuulopuheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo susta kans melko paljon jos uskot kuulopuheita.
Siinähän on mitä syleillä sitten, niissä puheissa nimittäin, winwin
- Anonyymi
uskon että ei kuuteen vuoteen edes rakastanut mua, se oli vaan kulissia ja kaikki muut naiset veto puoleensa halus niitä enemmän ku mua koskaan ja siihen päälle tietenki ne kaikki kommentit mulle sekä monet kerrat sanoi että miksi muutit tännekin asuntoon kanssani yms, ihan siis alistamista ja käytti miten halusi jonka jälkeen vaihtaminen terveeseen, naiselta.
- Anonyymi
Kehen sä mies olet ihastunut?
- Anonyymi
Olen nainen ja minun on ollut parempi työntää kaikki tunne taka alalle. Aloittaja.
- Anonyymi
Kenelle selittelet tuota horinaa. Niin voi olla tekemättä mitään kun itse lukee oman horinansa palstapuppe
- Anonyymi
Joskus menee aikaa että asiat avautuu ja niitä alkaa ymmärtämään paremmin ja ehkä lopulta kaikki loksahtaa paikoilleen ja näkee miten kaikki meni ja miksi. Sitä odotellessa että myös tunnetasolla saan itse tuon, järjen tasolla jo ymmärrän...tunteet tulee jälkijunassa.
- Anonyymi
En halua häntä joka menneisyydessä
- Anonyymi
Ymmärrys vaatii aina aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858