Olisiko pomoja liikaa.
Soitin ensin isolle johtajalle joka antoi
puhelin numeron johon soittaa.
Soitin siihen ja siitä vastasi varmaan
väliportaan johtaja joka antoi numeron
johon soittaa.
Soitin siihen numeroon jolloin sain kuulla tyyliin
Vi....ko tänne soitat ,en minä kerkiä, en minä tiedä,
luuletko että kerkiän käymään, mulla on kymmeniä
ukkoja pitkin Tamperetta en minä tiedä.
Okei luuri lyötiin kiinni.
Selvä onneksi oli puhelulla kuulija ja jos nyt
lahoja puita kaatuu kiinteistön päälle tai latvoja tippuu
ihmisten päälle niin kait kaupungilla on vastuuvakuutus?
Sillä noihin seikkoihin vedoten vaadimme sitten kaupunkia
vastaamaan. Asiasta on ilmoitettu mutta ei johda toimiin
omin luvin ei saa tehdä joutuu oikeuteen.
Kyllä tämä yhteiskunta on byrograattinen ja vaikea toimia
asiallisesti ja oikein.
Alkaa oikein naurattamaan n tämä toiminta
Hevosilla pitää kohta lain mukaan olla seuraa toisesta
hevosesta MUTTA mites vanhukset jotka maksaneet veroja
ym heidäthän voidaan ohittaa. Vai mitä sanoo päättäjät?
Tampereen kaupungin infran toiminta.
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillistä kokoomus suhmurointia. Kukaan ei vastaa mistään.
- Anonyymi
Työt tehdään tärkeysjärjestyksessä eikä niin että mitä ihmiset näkee kotikulmilla kun niitä tehtäviä voi olla sitten 200.
- Anonyymi
jotenkin kun ei ne tosiaan ole kunnossa-
luulisi niitä tietyö-miehiä riittävän tarkastamaan kun koko kaupunki yhtä tietyömaata ollut jo tise kuinka kauan.
ja vielä
porvarisika porvari on sika jne
- Anonyymi
Kommusti kaupunki ! CCCP. Peröptutku johtaa.
- Anonyymi
Joskus siellä oli palautelomakkeita, johon viat kerrottiin ja ongelmat. Nyt tuntuu että vaikea saada kiinni?
- Anonyymi
Eikö tekijöitä tarvita eikä näitä turhanpäiväisiä
pomoja jotka sysää vastuut muualle.
Katsokaa listaa on naulan ostajaa naulan pitäjää
naulan lyöjää naulan oikojaa naulan mittaajaa
eikö siihen riitä yksi kirvesmies ei useita insinöörejä.
- Anonyymi
kauas on tultu niistä ajoista , kun hain opiskelun työharjoittelupaikkaa korkeimmalta ale johtajalta niin sain parempaa palkkaa kun vakkari pitkäaikais palkolliset 🤣
tosin se kysyi kyllä vanhempieni poliittista kantaa , nykyään tuskin kysytään 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303887Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83259Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122782Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 492088
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For941270Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611255Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131162Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139