Olisiko pomoja liikaa.
Soitin ensin isolle johtajalle joka antoi
puhelin numeron johon soittaa.
Soitin siihen ja siitä vastasi varmaan
väliportaan johtaja joka antoi numeron
johon soittaa.
Soitin siihen numeroon jolloin sain kuulla tyyliin
Vi....ko tänne soitat ,en minä kerkiä, en minä tiedä,
luuletko että kerkiän käymään, mulla on kymmeniä
ukkoja pitkin Tamperetta en minä tiedä.
Okei luuri lyötiin kiinni.
Selvä onneksi oli puhelulla kuulija ja jos nyt
lahoja puita kaatuu kiinteistön päälle tai latvoja tippuu
ihmisten päälle niin kait kaupungilla on vastuuvakuutus?
Sillä noihin seikkoihin vedoten vaadimme sitten kaupunkia
vastaamaan. Asiasta on ilmoitettu mutta ei johda toimiin
omin luvin ei saa tehdä joutuu oikeuteen.
Kyllä tämä yhteiskunta on byrograattinen ja vaikea toimia
asiallisesti ja oikein.
Alkaa oikein naurattamaan n tämä toiminta
Hevosilla pitää kohta lain mukaan olla seuraa toisesta
hevosesta MUTTA mites vanhukset jotka maksaneet veroja
ym heidäthän voidaan ohittaa. Vai mitä sanoo päättäjät?
Tampereen kaupungin infran toiminta.
7
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tyypillistä kokoomus suhmurointia. Kukaan ei vastaa mistään.
- AnonyymiUUSI
Työt tehdään tärkeysjärjestyksessä eikä niin että mitä ihmiset näkee kotikulmilla kun niitä tehtäviä voi olla sitten 200.
- AnonyymiUUSI
jotenkin kun ei ne tosiaan ole kunnossa-
luulisi niitä tietyö-miehiä riittävän tarkastamaan kun koko kaupunki yhtä tietyömaata ollut jo tise kuinka kauan.
ja vielä
porvarisika porvari on sika jne
- AnonyymiUUSI
Kommusti kaupunki ! CCCP. Peröptutku johtaa.
- AnonyymiUUSI
Joskus siellä oli palautelomakkeita, johon viat kerrottiin ja ongelmat. Nyt tuntuu että vaikea saada kiinni?
- AnonyymiUUSI
Eikö tekijöitä tarvita eikä näitä turhanpäiväisiä
pomoja jotka sysää vastuut muualle.
Katsokaa listaa on naulan ostajaa naulan pitäjää
naulan lyöjää naulan oikojaa naulan mittaajaa
eikö siihen riitä yksi kirvesmies ei useita insinöörejä.
- AnonyymiUUSI
kauas on tultu niistä ajoista , kun hain opiskelun työharjoittelupaikkaa korkeimmalta ale johtajalta niin sain parempaa palkkaa kun vakkari pitkäaikais palkolliset 🤣
tosin se kysyi kyllä vanhempieni poliittista kantaa , nykyään tuskin kysytään 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6302649Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232060- 741645
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201629Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191084Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998