Sillä on Nikon hyvä ajella.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Niin, ja hyvä harjoitella auton korjausta.
- Anonyymi
Niko ajaa bemarilla onnellisena: PÖRRR PÖRRR KLONKS OHO...
- Anonyymi
Miksi olet kateellinen Nikoille?
- Anonyymi
Nikoilla on bemari, mulla vaan äidiltä peritty nopsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikoilla on bemari, mulla vaan äidiltä peritty nopsa.
Nikolla on VAIN åppemari, mulla sentään Audi.
AudiKing Teiden King 💪
- Anonyymi
Ja Jani-Petterin.
- Anonyymi
Kasvaako Jonnesta siis Niko? Mikä on seuraava kehitysaskel?
- Anonyymi
Keski-ikäinen Jårma, joka katselee salaa chicks with dicks videoita.
- Anonyymi
Niko tuntee itsensä merkittäväksi BMW-autossaan. Puoli miljoonaa ajettu diesel nostaa itsetuntoa.
- Anonyymi
Nikolla on pieni pili ja amisviikset.
- Anonyymi
Nikolla lähti bemari lapasesta jäisellä tiellä.
- Anonyymi
Bmw on hyvä auto jossa on monia huippu ominaisuuksia ja varsinkin ajoltaan mainioita ja nautittavia. Vanhempanakin ominaisuudet ovat kohdillaan, eli ei ole ihme jos ne ovat haluttuja nuorien suosiossa.
- Anonyymi
Autokorjaamojen kahvihuoneissa istuttujen vuosien saatossa kovapäisinkin urpo ymmärtänee, mitä luotettavuus tarkoittaa. On autoja, joita ei tarvitse käyttää pajalla kuin vuosihuolloissa. Sitten ovat nämä saksalaiset "premiumit", mitkä aina rikki jostain kohtaa.
- Anonyymi
Jostain syystä täällä ei kukaan hauku Volvoja!
Vanhat 740-mallit lienevät vielä liian kalliita amisväelle.
V40 / V50 -mallit jo paalattu. - Anonyymi
Niko päätti näyttää köyhille, miten bremiumilla vedetään kunnon kahvat ja polkaisi vanhan diesel bemarinsa, tai santanderin bemarin kaasun pohjaan cittarin pihalla. Valitettavasti Nikon heikon ajotaidon ja matalan älykkyysosamäärän johdosta bemari lähti liukkaalla asvaltilla hallitsemattomaan sivuluisuun, minkä seurauksena bemari osui ensin toiseen autoon, mistä kimposi valopylvästä päin.
Valopylväs katkesi törmäyksen voimasta ja kaatui ostoskärrykatoksen päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557