Lauantaina mietin, että olisi mukava jos olisi joku nainen itselläni jonka kanssa voisi viettää välillä aikaa. Viettää aikaa yhdessä, liikkua luonnossa, jutella, joskus rakastella. Kaikki nämä asiat. En kaipaa sinänsä ketään naista, vaan olisi mukavaa jos olisi tällaiseen joku mukava nainen. En ole sinkku, mutta en ole aktiivinen kirjoittajakaan täällä.
Lauantaina mietin
17
287
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Normaaleja haaveita nuo. Itsekin toivoin vielä saavani lähivuosina oman perheen tai voisin siis perustaa sellaisen ja tietysti rakkautta, kumppanuutta.
- Anonyymi
Valitettavasti en ole rohkea, että ketään kysyisin tämmöiseen .
- Anonyymi
Höpötystä!
- Anonyymi
Ei mitään höpötystä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään höpötystä ole.
On paksua höpötystä! Tee sitä sen sun naisen kanssa.
- Anonyymi
Ihana teksti.
- Anonyymi
:DDDD mee naises luo
- Anonyymi
Oot ikäväpalstalla, sinkku tai et. Eikä sua se polyamoriakaan kiehdo, joten tee siirtosi. Ota riskejä. Haluan samoja asioita, ehkä me joskus toteutuvat erään ihanan ihmisen kanssa?
- Anonyymi
Haluaisin myös miehen, jonka kanssa tehdä kivoja juttuja. Tosin kävin äsken marketissa ja kuulin kuinka pariskunnat höpöttelivät (ei voinut olla kuulemattakaan, kun änkesivät viereen), niin tuli fiilis, että Luojan kiitos en seurustele. Yksi mies alkoi sarkastiseen tyyliin valittamaan, kun nainen kokeili meikkejä tai miehen ympärillä oli perhe, kun mies valikoi erikoisvoidetta itselleen, kun ne olivat laitettu pääkäytävälle.
- Anonyymi
Voisi olla minun kirjoitus, sillä erotuksella, että olen sinkkumies.
- Anonyymi
Ei voisi, koska se on minun kirjoitus, etkä ole tuollaista tänne tehnyt, en ainakaan huomannut tälläistä.
- Anonyymi
Valehtelet!
- Anonyymi
Oletko jotenkin vajaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa ?
Hyvin todennäköisesti on!
- Anonyymi
Juurihan täällä oli kirjoitus ex rakastajattaresta olet kai pettäjä a.p
- Anonyymi
En ole. Ja minua ei tuo sinun aiempi kirjoituksesi kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106