25kg juustoa vuodessa

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/aebd09b2-3589-4eed-8c10-661a03eb4b45
"Suomalainen syö juustoa noin 25 kiloa vuodessa. Juuston kulutus on viime vuosina ollut kasvussa."

Syötkö 25kg juustoa vuodessa, sehän on ihan järkyttävän suuri määrä yli 2kg kuukaudessa.
Meikäläinen osti 1kg gouda juustopakkausen ja pari kuukautta riittää sellainen helposti eli 6kg juustoa meikäläinen syö vuodessa.

8

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En syö lähellekään tuota lukua!

• Anonyymi

Viinit ja juustot sopii yhteen. Voi olla ettei käytä mitään leikkelitä, vaan juustoja.
      Juustokin taitaa olla uhka luonnolle. Toisin kuin soija. vege juustoa sen olla pitää. Aivot tykkää kuulema, suolasta.

• Juustot ja viinit maistuu pahalle. Mä tykkään enemmän syödä tuoreena. Sekä maidon että mehun.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juustot ja viinit maistuu pahalle. Mä tykkään enemmän syödä tuoreena. Sekä maidon että mehun.

Suosittelen marjapiimää, hyvää pimää ja marjakeittoa sekaisin ja nautitaan kylmänä. myös maito käy marjakeiton kanssa sekoitettavaksi.

• Anonyymi

Kun vertaillaan ja lukuja kerrotaan, olennaista on myös kertoa esim. millaisia juustoja syödään. Itse käytän lähinnä 5 prosenttia rasvaa sisältävää juustoa. Tiedän että se monien mielestä ei ole oikeata juustoa ensinkään mutta minä syön sitä sattumoisin sen noin 25 kg vuodessa...muita maitotuotteita en sitten juuri käytäkään, maitoa en ole juonut vuosikymmeniin, 200 g voipakettikin kestää kuukauden- toista.
      Itse asiassa näyttäisi siltä että saan vähäiselläkin voinsyönnillä yhä enemmän eläinperäistä rasvaa kuin mitä saan rasvaa juustosta.

• Anonyymi

Jos kaikki lasketaan, niin ehkä. Tuskinnihan tio tulee täyteen, mutta ei välttämättä ihan hirveän kauas jää. En mä juustoa juustona kauheammin syö, mutta kyllä mä nytkin ostin kaupasta fetajuustoa ja syön myöhemminntänään tortelloneja, joissa on juustoa täytteessä. Syön raejuustoa, tuorejuustoa jne. Kyllähän sitä kertyy.

• En ole laskenut, mutta valmiiksi siivutettu Arki-juusto on mun heikkous. Veikkaan että porukka ostaa nykyään enemmän valmiiksi siivutettua juustoa ja ne on paksumpia siivuja, niin voi selittää tuota. En jaksanut lukea artikkelia.

• Anonyymi

Tuon yleistyksen perusteella, että suomalainen syö vuodessa 25kg juustoa voin minä yleistää, että suomalainen syö vuodessa 54 litraa jäätelöä, kun olen syönyt yhden litran jäätelöpaketin viikossa, eikä litran jäätelöpakkaus ole edes iso määrä jäätelöä, vaan helposti sen syö kerralaan, kun antaa sulaa, että on sopivan pehmoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4493
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      26
      3274
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      40
      2920
    4. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2740
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2727
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2587
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2559
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2295
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2095
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    Aihe