Tietääkö kukaan
Onko runo nallella toinen jo?
25
303
Vastaukset
- Anonyymi
Loeste
- Anonyymi
On 😉
- Anonyymi
Toivottavasti on ja jättää vanhemman naisen rauhaan!
- Anonyymi
Kenet muka sen pitäisi jättää rauhaan?
- Anonyymi
Ei sitä varmaan vanhat kiinnosta.
- Anonyymi
Toinen runo? Missä ensimmäinen? En oo runoja täällä nähnyt lähiaikoina.
- Anonyymi
Ilman muusaa - ei oo, ei tuu, ei tipu lämpöö, enkä sano juu, ei mua hilpeet hidalgot vie minnekään, sanon No Thank You.
- Anonyymi
Se kloonautuu koko ajan niitä ei ole enää kaksi vaan neljä
- Anonyymi
Ollut jo yli vuoden ☺
- Anonyymi
True
- Anonyymi
Runonalle haluaa vaan nallettaren, joka on hälle kiltti ja hellivä. Hunaja, tule jo❣️
- Anonyymi
Eikö nää jutut koskaan lopu 🤢
- Anonyymi
EI, koska luovuutta löytyy 🤯
- Anonyymi
100% varmoista lähteistä voin sanoa, että asuu uuden naisensa kanssa yhdessä.
- Anonyymi
Ketä olivat nalle ja hehku joku pariskunta vai nuoria, vanhempia? Ja nytkö ero tullut...oon pihalla kuin postilaatikko 📮 niin siksi kysyn ja heistäkin täällä puhutaan kuten myös joistakin muista aika usein. Kiitos jo etukäteen jos joku valaisee asiaa vähän.
- Anonyymi
Tuo on todella hyvä uutinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä olivat nalle ja hehku joku pariskunta vai nuoria, vanhempia? Ja nytkö ero tullut...oon pihalla kuin postilaatikko 📮 niin siksi kysyn ja heistäkin täällä puhutaan kuten myös joistakin muista aika usein. Kiitos jo etukäteen jos joku valaisee asiaa vähän.
Ei mitään käsitystä keistä on kyse! Ja taas koira haukkuu, inhoan koiria!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä uutinen!
On todellakin. Ilo nähdä sen hymyilevän ja nauttivan elämästään. Onneksi pääsi yli niistä itsetuhoisista ajatuksistaan.
- Anonyymi
Carolina niminen.
- Anonyymi
Espanjalainen sukunimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espanjalainen sukunimi.
Noniin hyvä kun saa latinololaa
- Anonyymi
Uusin k nainen. Sopivan varakas ja huijattavissa
- Anonyymi
Naiiivi sopii oliiville
- Anonyymi
Sekö Kajaanin punkero...?
- Anonyymi
En tunne nallea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822