Vai kiltimpi kuin selvänä? Oletko täällä palstalla joskus humalassa ja jos, miten käyttäydyt silloin? Kerro sukupuolesi.
Oletko humalassa kaivatullesi ilkeä
22
317
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ilkeä niille jotka ansaitsevat sen.
- Anonyymi
Saattaisin olla vielä herkempi.
- Anonyymi
En ole ikinä humalassa ja olen aika kiltti :3
Joskus olis kyllä kiva vetää kevyet, eli yhden oluen kalsarikännit hänen kanssaan. Voitais sitten juopua toisistamme muuten.- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
- Anonyymi
No siis minun ja muidenkin mielestä oon mukava kännissä. Joillekin taas ei sovi viina.
- Anonyymi
Carolina if you ever come near me, I will slice you up with an axe!
- Anonyymi
Ilkeältähän se kuulosti, mutta omapahan on asiansa miten sen silloin esitti, tulihan se asia selväksi silläkin tavalla.
Ikähän ei koskaan sitä merkitse että olisi käytöstavat hallussa.. - Anonyymi
Kännissä olin kuulemma pannu postinjakajaakin ja vauvatkaan ei enää ollu hänen :DDDD hahahah
- Anonyymi
aivan kaikki kuultu jo
- Anonyymi
Uhkailen ja käyttäydyn ilkeästi. Mieheltä.
- Anonyymi
Joskus teinivuosina kun join, olin humalassa tunteellinen ja halaileva. Nyt aikuisena en juo koskaan itseäni humalaan.
Nainen - Anonyymi
En ole ilkeä humalassa ja täällä palstalla en ole koskaan humalassa. Nainen
- Anonyymi
Minulle ( kuulemma) sopii humala. Vaarallista. Ei ole silti mahdollista humaltua kovinkaan usein. Yleensä pitää olla aamulla ajokunnossa ja ylipäätään olen usein autolla liikkeellä, eikä muutenkaan aikaa juomiseen, saati krapulaan.
Olen humalassa maailmaa syleilevä ja ollut kaivattuakin lähentelevä joskus. Täällä palstalla oli sama juttu, silloin kun kuvittelin löytäväni hänet täältä. Joskus yhden saunalonkeron tms. jälkeen tosin kuvittelen, että hän on täällä edelleen. Silloin hempeilen tuntemattomille kirjoittajille. Myöhemmin nolottaa.
Naiselta - Anonyymi
🧢
🥴🥃
🎽🤌
🩲
🧦- Anonyymi
Moi!
- Anonyymi
Eilen illalla otin oluen ja tulin vihaiseksi kun luin näitä juttuja. Joten alkoholi ei varmaan sovi minulle 🤔
- Anonyymi
Puhun muille miehille tällä palstalla, kun harvoin täällä olen. Vielä harvemmin puhun "kaivatulleni" täällä .
- Anonyymi
Olen kirjoittanut humalassa tänne että rakastan häntä. Sen jälkeen en ole juonut 🫣
- Anonyymi
Mä oon humalassa vaan tosi iloinen ja energinen. En siis oo ilkeä. Humalassa ollessani olen jossain ihmisten seurassa, enkä täällä.
n - Anonyymi
En edes muista koska viimeksi olin humalassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822