vihervasurit olisivat jo aikaa sitten seonneet, itkeneet kohtaloaan ja syyttäneet yhteiskuntaa ja sovinisti sikoja ongelmistaan. Halla-aho ei syytä ketään muuta kuin itseään virheitään.
Halla-aho on kyllä huippu. Hänen kokemien panettelujen ja vaikeiden vuosien jälkeen
20
128
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin olisivat. Syyttäneet milloin mistäkin.
- AnonyymiUUSI
Saavuttanut politiikassa enemmän kuin uskalsi haaveilla saavuttavansa.
- AnonyymiUUSI
Halla-aho on kova panettelemaan vieraissa, jopa lehtolapsia tehnyt.
- AnonyymiUUSI
On myöntänyt ettei ole ylpeä aikaansaannoksistaan
- AnonyymiUUSI
Käy lukemassa Halla-ahon scripta kirjoituksia.....ei ihan täysipäisen juttuja......
- AnonyymiUUSI
''Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
Jussi Halla-aho.
(7.3.2007 Scripta) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
''Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."
Jussi Halla-aho.
(7.3.2007 Scripta)Onneksi on potkinut niitä kiitettävissä määrin puolueestaan pihalle. Esim. Soinin ja teidät sinimustat. Unohtamatta tietenkään Hakkaraista joka mielii pressaksi. Mitä minä äänestäisin ihan varmasti. Olisi its.päivän juhlissa linnassa kerrankin kunnon bileet kun Teuvo tekisi ponuboolit. Sammahtelisi pitkin lattioita puolet kutsuvieraista? 😆
- AnonyymiUUSI
Hieno mies. Älykäs ja sivistynyt. Tuollaisia henkilöitä Suomi tarvitsee johtoon, eikä mitään myöhästyneen pupertti-iän teini bimbo sosialistia.
- AnonyymiUUSI
Hieno mies kerjää säälipisteitä kirjallaan :))))
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hieno mies kerjää säälipisteitä kirjallaan :))))
Surkea jäbä, surkea kirja, jossa valehtelee ja laskelmoi,
- AnonyymiUUSI
Sinänsä on hyvin hoidettu,että kiksautti jalkavaimon paksuksi ja sitten selittää sen kauniisti ja sekös uppoaa kansaan.Sinänsä ihan sama vaikka olis tusina lehtolapsia.Sinänsä ei Halla-ahon muinaiset panemiset kiinnosta.Se on vaan hauska,että kun osaa selittää niin kiksauttajasta tulee "uhri".Suomalaiset käy muutenkin vieraissa kun oma puoliso ei riitä.Mutta ennen vaaleja kannattaa hakea Purran,Halla-ahon ja kumppaneiden "rehellisellä avautumisella" pisteitä.Se vetoaa suomalaisiin,jotka ovat tietynlaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi
2025-08-23 18:35:32
UUSI
"Sinänsä ihan sama vaikka olis tusina lehtolapsia.Sinänsä ei Halla-ahon muinaiset panemiset kiinnosta:
Sinänsä, jos ei kiinnosta miksi sinä olet kirjoittanut siitä valtavan määrän avauksia ja viestejä ilman että kykenet edes lopettamaan siitä kirjoittamista?
ps.
Kirjoita avaus Hakkaraisesta tunkkeineen jne. ettei koko ajan tarvitse miettiä muiden panemisia kuin puutteessa elävät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-08-23 18:35:32
UUSI
"Sinänsä ihan sama vaikka olis tusina lehtolapsia.Sinänsä ei Halla-ahon muinaiset panemiset kiinnosta:
Sinänsä, jos ei kiinnosta miksi sinä olet kirjoittanut siitä valtavan määrän avauksia ja viestejä ilman että kykenet edes lopettamaan siitä kirjoittamista?
ps.
Kirjoita avaus Hakkaraisesta tunkkeineen jne. ettei koko ajan tarvitse miettiä muiden panemisia kuin puutteessa elävät.Vittuilitkos vahingossa percel-pojille?
- AnonyymiUUSI
Eikö tuo juuri kehunut päätyneensä lähes itsemurhaan naisen teon takia. Mihin oli itse osasyyllinen. Sitäkö sä hait vai jotain muuta?
- AnonyymiUUSI
Ruipelo ja niiskuttava Halla-aho tuskin saisi pesää, ellei se herättäisi säälin tunteita joissakin omalaatuisissa naisissa. No sitten kun Jussi sai pesää, niin siitäkin sai aiheen uhriutumiselle. Ja taas itkeskely jatkuu.
- AnonyymiUUSI
Minä olen itse sen verran matkustellut keski- ja ylimmänjohdon kanssa maailmalla ja nähnyt muutenkin muoalimaa kuin tvstä, että voin sanoa, että harva suolamainen pomo on haara houkutuksilta välttynyt.
Aika usein nämä kunnon miehet ovat niihin langenneet. Sanoisin että yli 50 %, jos lintu on sopiva. Uskoisin, että perijöitä riittää kirkonkirjojen ulkopuoleltakin.- AnonyymiUUSI
Tosiaan monet pettävät, mutta vain tyhmimmät ja ylimielisimmät jäävät kiinni.
- AnonyymiUUSI
Holohölö "uhriutuu". Luulee saavansa osakseen sympatiaa ja ääniä.
En ikinä uskoisi yhteenkään sanaan, mitä se suusta tulee.
Kaikki on kylmää laskelmointia. - AnonyymiUUSI
Sitä saa, mitä tilaa. Vai mitä, Jussi?
- AnonyymiUUSI
Soini sanoi myös samalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751