Hälytysmerkit joiden ei pitäisi toteutua parisuhteessa

Anonyymi-ap

1. Hän on haluton tapaamaan perhettäsi ja ystäviäsi. On mahdollista, että olette jo seurustelleet jonkin aikaa mutta kumppani ei ole tehnyt elettäkään tutustuakseen heihin.

2. Yrityksistäsi huolimatta kumppani ei ole myöskään tehnyt pitkän tähtäimen suunnitelmia kanssasi.

3. Hän laittaa hyvin harvoin sinun tarpeesi omien halujensa edelle.

4. Ette koskaan keskustele suhteenne tilasta ja siitä, missä tällä hetkellä menette.

5. Hän ei pidä lupauksiaan ja yrittää usein luistaa tehdyistä sopimuksista.

6. Hän jakaa mieluummin tärkeät hetket elämässään oman ystäväpiirinsä kanssa ja jättää sinut merkittävien hetkien ulkopuolelle.

7. Kumppani kertoo aina myös isot uutiset elämässään ensimmäisenä jollekulle muulle kuin sinulle.

Yksinkertaisia juttuja mitä kannattaa mietiä.

12

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ykkönen ei kuulu kenellekään. Itse välitä naisen naisystäviä tavata sen kummemmin. Jos ovat kylässä niin ovat. Miesystäviä ei kuulu ollakaan tai menee sitten pysyvästi niiden kanssa.

• Anonyymi

Tuo ensimmäinen kohta on ihan hevonpuppua. Sillä suvulla tai kavereilla ei ole yhtään mitään merkitystä parisuhteen kannalta. Pijemmin perseestä ovat sellaiset, jotja yrittävät heti tunkea jonnekin vanhemmille kylään tai vastavuoroisesti väkipakolla yrittävät raahata omille vanhemmilleen. Ymmärtän, jos olet vielä alaikäinen ja kyse on teinien seukkailuista, mutta aikuiset ihmiset eivät mitään tuollaista tarvitse.

• Anonyymi

Nelonen on myös ihan hevonkukkua. Keskustele suhteen tilasta ja missä mennään, ei nyt helvetti mitä .askaa.

• Anonyymi

Tuo on niin totta. Tollaset perheen ja varsinkin kavereiden eteen raahaamiset ovat puhdasta teatteria. Sitä harrastavat kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi itse olen viimein löytänyt kunnollisen miehen, joka ei harrasta, eikä vaadi tuollaista patsastelua.

• Anonyymi

Palstalla harva ikävöi kumppaniaan, jonka kanssa on jo parisuhteessa. Eli kannattaa laittaa parisuhdepalstalle tämä.

• Anonyymi

Mitä helkkaria olet tehnyt ap ?

• Anonyymi

Hän, hän, hän, hän ja sinä, sinä, sinä ja sinun viisaudet. Wow !

• Anonyymi

Tahdotko olla näsäviisas elämän perusasioissa käyttämällä erästä esimerkkinä, voi helvetti mitä kuraa.

• Anonyymi

Hälyttävää myös se et mies heti alkuunsa pakottaa tapaamaan kaikki exänsä perheenjäsenet.
      Varokaa niitä myös!

• Anonyymi

Huomaan että kommentoijat on
      Pari ja ihmisuhdetaidittomia
      luultavasti ikisinkkuja ihan syystä
      Heti paistaa minä minä läpi vain.
      Sivusta

• Anonyymi

Aloittajan listasta ainakin paistaa läpi minä minä minä. Hän ja hänen juttunsa ovat ainoita tärkeitä ja vatut siitä kumppanista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe