Joko mamutus on tullut maalle?
Onko Loimaallakin raiskaustakseja?
19
375
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mamun kyytiin mene kukaan.
- Anonyymi
Kuka tollasta väittää.. muistan kun tilasin kelataksin joskus tossa vuosi sitten kun piti mennä tyksiin ,no taksi tuli talon eteen ja voi hitsi,mielessäni mietin että menenkö taksiin kun kuski oli tummaihoinen mies. No menin sit ,ihan asiallinen mies.
Koskaan et tiedä kuka sieltä tulee kun tilaat kelataksin - Anonyymi
Niin ja tää mies sanoi omistavansa sen taksin, en tiedä kuka oli
- Anonyymi
Aina ne valehtelevat olevansa omistajia. Mamu ei puhu koskaan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ne valehtelevat olevansa omistajia. Mamu ei puhu koskaan totta.
Meinaat, että ne kaikki maahanmuuttajataustaiset tutkijat Helsingin yliopistollakin valehtelevat aina eivätkä puhu koskaan totta? Jo on ihmisillä eriskummallisia maailmoita, joissa elävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että ne kaikki maahanmuuttajataustaiset tutkijat Helsingin yliopistollakin valehtelevat aina eivätkä puhu koskaan totta? Jo on ihmisillä eriskummallisia maailmoita, joissa elävät.
Ei tosiaan voi luottaa edes ypäjäläisiin saati vorssalaisiin. Loimaalaisiin ehkä, mielellään kuitenkin omakyläläisiin mutta parhaiten vain omiin sukulaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan yliopistollakin olla joku mamu, joka on päässyt sisään väärennetyillä papereilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan voi luottaa edes ypäjäläisiin saati vorssalaisiin. Loimaalaisiin ehkä, mielellään kuitenkin omakyläläisiin mutta parhaiten vain omiin sukulaisiin.
Ja mikä vika ypäjäläisissä on. Siellä on ainakaan n omat taksit. Menoksi vähän liioittelua puolelle
- Anonyymi
En oo kuullut moista
- Anonyymi
Eipä taksia tarvitse niin kauan kun auto ja ajokortti säilyy mutta nuo kelataksit monille tulevat tutuiksi kun ikää ja sairauksia kertyy.
- Anonyymi
Mitä nyt muutaman vuoden oon käyttänyt jonkun verran paikallisia takseja niin en mä muista tavanneenni yhtään mamukuskia. Lähes joka firman autossa jo oltu mutta tuskin olen tavannut ihan kaikkia kuskeja
lajijasuris - Anonyymi
Harvoin on täytynyt mennä taksilla ,mutta aina ne on olleet ihan asiallisia,viime syksynä tuli Alastaron taksi kun piti mennä saloon, oli kiva taksi ja pääsin vielä samalla taksilla kotiinkin .
- Anonyymi
JOKU HELSINGIN LUKU JA KIRJOITUSTAIDOTON MAMU KUSKI PANNUT GPS-ÄÄN VÄÄRÄN OSOITTEEN
- Anonyymi
Taksikuski raiskasi-ja pahoinpiteli asiakkaansa Tampereella
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011276198.html
Näköjään joissain takseissa naisten ei ole turvallista matkustaa Suomessa. - Anonyymi
Pitääkö hän nää kaikki paikkansa ja kyllä se suomalainen voi yhtä hyvin raiskata
- Anonyymi
Suomen seksuaalirikostilastoista löytyi huolestuttava tieto. Rikosten määrä on lisääntynyt niin merkittävästi, ettei se enää selity pelkästään tietoisuuden lisääntymisellä. Tuore tilasto paljastaa, että tietyt kansalaisuudet ovat seksuaalirikostilastoissa yliedustettuina.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011024046.html - Anonyymi
Ehkä sinä voit yhtä hyvin raiskailla, mutta muut eivät.
- Anonyymi
Nykyään jokainen oleskeluluvan saanut muualta tullut taitaa olla suomalainen??
- Anonyymi
Kuuluu kulttuuriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12610191Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237136Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335635Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282002IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717