Ja raivareita joitten jälkeen itken. Pelkään että kukaan mies ei jaksa koska kukaan ei ymmärrä.
Surullista kun on mielialanvaihteluja
19
234
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten vielä isäsuhdeongelma niin tarvitsisi turvaa.
- Anonyymi
Minä en halua kenenkään ns. psykologiksi. Oli sen verran vaikea parisuhde aikoinaan, että haluan vain tasapainoisen miehen elämääni! Ja monet todella rankat vuodet takana!
- Anonyymi
Pitäiskö sun käydä juttelemassa niistä mt puolella 🫂
- Anonyymi
Pitäs. Mulle ei vaan tarkota oikeaa apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs. Mulle ei vaan tarkota oikeaa apua.
Oletko töissä vai työtön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko töissä vai työtön?
Työtön.
- Anonyymi
Ymmärrän jos jutellaan.
- Anonyymi
No mikset tee sitä?
- Anonyymi
Tarvitsisin vain yhden turvallisen muiehen elämääni.
- Anonyymi
Vain yksi joka pitää huolta. Se riittäisi.
- Anonyymi
On naisellisuutta pidä se...
- Anonyymi
Se olis musta toki vastuutakin mutta jos sellaisen pystyy ottamaan.
- Anonyymi
Ehkä kaipaan myös paljon läheisyyttä. Turvallista.
- Anonyymi
Jippu: Päivä päivältä vain
https://youtu.be/Y5myGHReq78?si=grc6KpyGuIUYiNAj - Anonyymi
Laula itsesi iloiseksi
Laulu itsessään on rentouttavaa värähdellessään kehossa. Erityisen hienoa voi olla laulaa yhdessä muiden kanssa. - Anonyymi
Valon pisaroita:
https://youtu.be/fCFfAZwhQUA?si=9r1IQhm28tV7dIyF
Laula mukana :) - Anonyymi
Jos on patoutuneita tunteita, vihaa ja surua - Pura ulos. Itke, huuda. Kun p*ska tulee ulos, se ei enää sisällä kaivele eikä pilaa ihmissuhteita.
- Anonyymi
Älä selitä vitttu jossain netissä saatanan harhanen
- Anonyymi
On iso paradoksi sallia itsensä tuntea hyvin rehellisesti kaikki se raadollinenkin, mitä tuntee, ja silti muistaa, että tunne itsessään ei ole välttämättä tehty kaadettavaksi kenenkään toisen niskaan. Ei hätää siis tunnet tunteesi hyvällä pohjalla. Kirjoita tunteita paperille ja keskity hyviin hetkiin. Miten saavutat ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076