Koska seuraavassa hetkessä se ystäväksi luulemasi ihminen puukottaa sua selkään. Luuli varmaan että en osaa laskea paljon 1+1 on. Kaikkea hyvää vaan sullekkin.
n>m
Älä luota keneenkään
16
357
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä päivänä luottamus ihmisiin vaan vähenee päivä päivältä, kiitos sos.median ja valheellisesti esitettyihin uutisiin.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ihmiset tuntuvat olevan nykyään enemmän vain oman edun tavoittelijoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ihmiset tuntuvat olevan nykyään enemmän vain oman edun tavoittelijoita!
Parempi lähteä myös samalle tielle, sijoittaa itseensä, eikä muihin, pääasia, että itse pärjää itsekkyys on välillä hyvästä.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä ap:n kanssa.
- AnonyymiUUSI
Tai puukottaa + saksii päiväkirjas ja keksii "omat" versionsa niistäki. Muusta omaisuudesta puhumattaka. ;)
-koettu- AnonyymiUUSI
Jotenkin aistin rivien välistä, ettei niin huono homma tässä tapauksessa. Myönnetään, etten täysin hiffaa tätä silmänisku hymiö linjaa eikä ota erkkikään selvää keille kaikille se on osoitettu
- AnonyymiUUSI
🩲🩱nyt kohta?
- AnonyymiUUSI
Aivan, aloittajasetä. Mutta tälle vähän sisällöttömälle nootille ei ollut vissiin minkään sortin ns asianomaista?
- AnonyymiUUSI
Loviisasta löytyy satavarmasti useempiki, enkä oo mikään alottaja.
-lapiomiehethei luttaa
- AnonyymiUUSI
Totta.
- AnonyymiUUSI
haluan kiltin miehen. 🐻❄️
- AnonyymiUUSI
Tämä on kyllä vaikea asia. Jokainen yrittää pärjätä ja piirit ovat pienet. Huijausta yritetään kovasti, mutta intuitio kertoo toden. Olen minäkin joutunut maksamaan kovan hinnan, ennen kuin olen alkanut oppimaan jotain. Pahinta on ollut pettymys ihmisiin. Tuntuu että jokainen ajaa omia asioitaan ja liian moni on materiassa kiinni. Yritän heitä karttaa. Rajaan vahvasti.
Keskityn tästä edes ainoastaan ihmisiin, jotka haluaa minusta vain ystävän, ei hyödyn välikappaletta. Kahta jumalaa ei voi palvoa. Jos palvot materiaa, et saa osaasi henkisen elämän rikkauksista ja siunauksesta. Parasta on, kun pitää elämän yksinkertaisena. Tiettyjä asioita toki tarvitaan jotta voi pysyä tyytyväisenä, terveenä ja toteuttaa itseään. Ne järjestyy kyllä, kun ei lähde ahneuden tielle.
Kun alkaa luottamaan luojaansa ja itseensä, elämä antaa paljon. Joskus tie on vain todella kivinen ennen kuin oppii, miten se saavutetaan. Ihan yksinkertaisilla asioilla ja kiitollisella asenteella elämää kohtaan onnistuu varmasti. - AnonyymiUUSI
Luotan enemmän ikäisiini vanhempiin ihmisiin. Heillä ei ole niin paljon sellaista asennetta että minulle kaikki keinolla millä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Mistä sä puhut tässä??
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan luottanut yhteenkään oman lapseni ikäiseen, siksi aina vaikenin..
- AnonyymiUUSI
Näin teidän hamppuusi kommuunissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048