Tiedät, että kaipaan sinua vaikka en löydä sanoja. Tiedät, että olit tärkeä. Meitä molempia taisi sattua ja koko homma aivan solmussa jo pitkään 😒
Uskon, että otat tilanteen haltuun mies
34
625
Vastaukset
- Anonyymi
Koitan antaa jonkun merkin kun näen hänet.
- Anonyymi
Ei välttämättä halua edes nähdä.
- Anonyymi
Ei me enää nähdä toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma kaivattuni ei halunnut. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei me enää nähdä toisiamme.
Ei tulla näkemään.Ehkä sitten muuttopäivänä näät.
- Anonyymi
Maanantaina nähdään töissä?
- AnonyymiUUSI
Ei koskaan.
- AnonyymiUUSI
Juu niin nähdään 😊
- AnonyymiUUSI
Joo, asia on kuitenkin niin, etten ota sinuun mitään kontaktia missään.
- AnonyymiUUSI
Näin on
- AnonyymiUUSI
Miksi kirjoittelet tälle äijälle, joka esiintyy naisena esiintyen miehenä? Surrealistista
- AnonyymiUUSI
Lupaan ottaa jos tuut mua jotenkin vastaan.
- AnonyymiUUSI
Joskus on otettava isompi askel toiselta puolelta, että toinen pystyy ottamaan yhtäkään. Mikään pakko ei tietystikään ole.
- AnonyymiUUSI
Lupaan yrittää parhaani. Tarvitsen siihen kyllä sinun apuasi. Hänelle.
- AnonyymiUUSI
Mitä apua tarvitset?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä apua tarvitset?
Katsoisit minua, kuten aiemmin. Hymyilisit, kuten silloin hymyilit. Saisin siitä paljon varmuutta ottaa tilanteen haltuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä apua tarvitset?
Sinä se iloisesti yrität taas ottaa tätä palstaäijän monologia haltuun ns ja oikein etsimällä etsit tällaista avuttomuutta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se iloisesti yrität taas ottaa tätä palstaäijän monologia haltuun ns ja oikein etsimällä etsit tällaista avuttomuutta
Kyllä juuri niin 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsoisit minua, kuten aiemmin. Hymyilisit, kuten silloin hymyilit. Saisin siitä paljon varmuutta ottaa tilanteen haltuun.
Entäs jos toisen tilanne on mennyt surullisempaan suuntaan. Silloin on vaikeampi ”väkisin” hymyilläkin.
- AnonyymiUUSI
Jos näen sinut matun kanssa jossain niin sit tiedän.
- AnonyymiUUSI
En oo rasisti. Elän mieluummin yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mäkin menen sitten. Muutenkin varmaan parempi juuri nyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, miten meni tämäkin feikkivuoropuhelu omasta mielestä, aloittajaäijä? 😂
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua. 😘
- AnonyymiUUSI
Haluun suo
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin rakastan sua❤️✨💫🔥
- AnonyymiUUSI
Kuka haluaa ottavan ja kenen?
- AnonyymiUUSI
En usko. En voi unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Unohtaa mitä?
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että olin tärkeä. En tiedä miten nyt on sen asian laita.
- AnonyymiUUSI
Kaipaa ja olet tärkeä edelleen, muista se tai unohda kokonaan! Mietippä keltä.
- AnonyymiUUSI
Mikä homma?
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä?????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048