Pyhäjärven kaupungin johto, Kiviniemi, Tikanmäki ja Jussinniemi pitäisi saattaa holhouksen alle, kieltää veronmaksajien rahojen käyttö kokonaan.
Päättömiä pässejä ei lammaslauma kaipaa!
Katsokaa menneisyyteen kun eteen ette osaa!
VALTIOVALLALLE ESITYS HOLHOUKSEEN SAATTAMISESTS
63
666
Vastaukset
- Anonyymi
Riittää kun saattaa peruSS hörhöt ja Si(i)kajokisen holhoukseen,niin pyhäjärvi parempi paikka asua🌈💦💦💦
- Anonyymi
Emoji kuskina, maailmanloppua enteillen.
- Anonyymi
Kärsämäkinen pitäisi passittaa Ukranaan eturintamalle siviilivaatteissa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsämäkinen pitäisi passittaa Ukranaan eturintamalle siviilivaatteissa,
Ei nyt sentään , ei nyt sentään.
- Anonyymi
Parasta mitä Pyhäjärven eteen voisi tehdä, kannatan!
Vieläkö tämä Laguna horisija on paikkakunnalla?
Paloi veronmaksajien rahoja melkein 2 milj.- Anonyymi
Nämä ovat vielä virkavastuussa ja rassukat eivät ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat vielä virkavastuussa ja rassukat eivät ymmärrä sitä.
Dementia on kohtalomme, kellot jo soi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dementia on kohtalomme, kellot jo soi.
Onneksi dementikot käpykaartilaiset saavat istua rauhassa takarivillä.
Isosuisinkaan ei osaa edes vaalirahailmoitusta tehdä. Onko siellä Kremlistä tullutta rahaa? Herää epäilys??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi dementikot käpykaartilaiset saavat istua rauhassa takarivillä.
Isosuisinkaan ei osaa edes vaalirahailmoitusta tehdä. Onko siellä Kremlistä tullutta rahaa? Herää epäilys???Koulussa oli se järjestys että tuhmimmat istuivat etupenkissä opettajan valvonnan alla.Fiksuimmat sijoitettiin taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa oli se järjestys että tuhmimmat istuivat etupenkissä opettajan valvonnan alla.Fiksuimmat sijoitettiin taakse.
Valtuustossa näkyy olevan toisin päin. Jopa vaalirahailmoitus on liikaa...
- Anonyymi
Lyöppä faktat pöytään oliko todella näin !! Epäilä sopii. Ylittäs jo valtakunnallisen uutiskynnyksen niinkuin varmasti tiedätte !
- Anonyymi
Kansi vaan kiinni ja vettä perään
- Anonyymi
Tosiaan on, että tämä Kepulainen kavereineen on tuhonnut Pyhäjärven.
Puhukaa mitä tahdotte, mutta tämä on totuus!
Yhtää Hyvää tekoa tämä maahinen ei ole Pyhäjärven hyväksi tehnyt.
Oma käsi ojossa joka suuntaan.- Anonyymi
heh heh Hauska lukea käpykaartilaiset itkua. Tyhmin ei osaa edes vaalirahailmoitusta tehdä.
Milloin muuttaa pois? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh Hauska lukea käpykaartilaiset itkua. Tyhmin ei osaa edes vaalirahailmoitusta tehdä.
Milloin muuttaa pois?Etkö osaa muuta kuin räkättää samaa nuottia, mikä sinä olet ohjailemaan kuntalaisia ulos.
Näytät olevan natsien mallimainos.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Herraa, minä sitä minä tätä, minä joka paikassa, minä päätän sitä ja minä päätän tätä . . .
- Anonyymi
Tämä herra on isosuisen puolisonsa talutushihansa.
Milloin muuttavat pois? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin muuttavat pois?Milloin itse muutat takaisin Kärsämäelle ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin itse muutat takaisin Kärsämäelle ??
Jos sinä et ole huolissasi Pyhäjärven tilanteesta niin a)joko istut päättävissä elimissä b)et ole Pyhäjärvinen c) olet äärettömän tyhmä tai lojaali jollekin päättäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin muuttavat pois?Onko isosuinenkin Spermaturpa kuten pSS jugendin johtajatar?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko isosuinenkin Spermaturpa kuten pSS jugendin johtajatar?🌈💦💦💦
Etkö pysty ottamaan mulla tavoin asioihin kantaa?
Oletko joko tyhmä tai jonkun mulkunimijä. Siis se minä ite tyypin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä et ole huolissasi Pyhäjärven tilanteesta niin a)joko istut päättävissä elimissä b)et ole Pyhäjärvinen c) olet äärettömän tyhmä tai lojaali jollekin päättäjälle.
Tuo provoilija tuskin sentää persu on.
- Anonyymi
Olet oikeassa, tuo "mainos" on pyörinyt Pyhäjärvellä kauan, alkoi kuulua jo, ennenkuin ehti muuttoilmoitusta kunnolla veivaamaan.
- Anonyymi
Kansi vaan kiinni ja vettä perään
- Anonyymi
Pyhäjärvi on Suomen 3:ksi huonoiten hoidettu kunta!
No mistä tämä johtuu, sijainnista vai jostakinmuusta?
Pyhäjärvi on Suomen kommunistizin kunta, keskusta ontodella vasemmistolainen puolue!
Kiviniemi on Suomen kyvyttömiä kaupunginjohtaja, tästä ei päästä mihinkään.
Entäs valtuustonpuheenjohta, samat puheet kui Trumpilla, aikaansaannokset täysin nolla.
Polttanut useita miljoonia verorahoja kaikkeen utopistiseen toimintaan, varsinkin avaruussäteily mittaukseen. Siellä ne avaruudessa Pyhäjärvisten veroeurot korkoakasvaa Juu. . .- Anonyymi
... ja takarivissä istuu itkemässä rintamakarkureita tyhjänpanttina henkilöitä ilman merkitystä. hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja takarivissä istuu itkemässä rintamakarkureita tyhjänpanttina henkilöitä ilman merkitystä. hih hih
Eiköhän ne eturivissä istu ne tyhjänpantit.Olen seurannut heidän toimintaa valtuustonkokouksissa.Neljään(4) vuoteen EI yhtään puheenvuoroa.Kylllä niiin isosta porukasta pitäisi puhekuntoisia löytyä.Toista meininki on takarivin edustajilla.Sieltä löytyy mielipiteitä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen "mulkero" olet kun et kestä kuulla totuutta, vasemmistolainen ratinvääntäjä, uskoisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen "mulkero" olet kun et kestä kuulla totuutta, vasemmistolainen ratinvääntäjä, uskoisin!
Heh heh totuutta? En ole ratinväänelijä saati persujen rattijuoppo tuo änkyrä, joka tuhoaa aina omansa.
Muuten taitaa kyllästyttää olla asioiden päätätmisen suhteen NOLLA ihminen ilman merkitytä. Jos ei riitä kanntia vastuuta niin noin käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh totuutta? En ole ratinväänelijä saati persujen rattijuoppo tuo änkyrä, joka tuhoaa aina omansa.
Muuten taitaa kyllästyttää olla asioiden päätätmisen suhteen NOLLA ihminen ilman merkitytä. Jos ei riitä kanntia vastuuta niin noin käy.Sinä se NOLLA ihminen olet kun ajatuksiin ei mahdu enää mitään vaan pitää toistella mitä on oppinut.
- Anonyymi
Myös sinä itse.Hanki itsellesi elämä! Mitä hyötyä on sinusta kunnalle?Olet vain kunnalle menoerä
- Anonyymi
Eikö se olekaan kaupunki?
Voihan se olla ettei kyseiset henkilöt hanki hirveitä velka määriä kaupunkiin.
Ja itselleen vielä kyseinen henkilö vastailee, niin se on erikoista. Jopa pelottavaa mihin on pohteen terveydenhoito mennyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinä itse.Hanki itsellesi elämä! Mitä hyötyä on sinusta kunnalle?Olet vain kunnalle menoerä
Heh heh Myös sana tarkoittaa, että myönnät nelikosta oelvan vain haittaa.
Minä teen oman osuuteni. Polittiikkassa en toimin. En myöskään ole mielisairas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh Myös sana tarkoittaa, että myönnät nelikosta oelvan vain haittaa.
Minä teen oman osuuteni. Polittiikkassa en toimin. En myöskään ole mielisairas.Sinun osuutesi on vain nälviminen 7/24 se on sinun "työsi" et muuhun ennätä kuin suomi24 päivystmiseen
- Anonyymi
Kepuloinnista!!!
- Anonyymi
Olisi hauska saada tietää, missä haukkujat olisivat säästäneet? Jättäneet esim. terveyskeskusken korjaamatta, lopettaneet peruskoulun, varhaiskasvatuksen ja lukion?
- Anonyymi
Lisäys: Tähän he eivät kykene, koska eivät ymmärrä mitään kunnallistaloudesta. Nollat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Tähän he eivät kykene, koska eivät ymmärrä mitään kunnallistaloudesta. Nollat
Ilmeisesti sinä olet joku päättäjistä.
Miten ehdit istua täällä ja päivystää kommentteja. ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sinä olet joku päättäjistä.
Miten ehdit istua täällä ja päivystää kommentteja. ?En vaan asiat tuentava paikkakuntalainen. Oletko kuullu eläkkeestä.
Mutta kerro sinä mikä luettelon kohdista olisi lopettanut esim. peruskoulun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan asiat tuentava paikkakuntalainen. Oletko kuullu eläkkeestä.
Mutta kerro sinä mikä luettelon kohdista olisi lopettanut esim. peruskoulun?Koulut lahoaa pystyyn :Tiet kaipaisi korjaamista .Rillankiven asunnoissa homeongelmia.Tästä huolimatta Kepu/vas ,ajavat kulttuuritalon tekoa..Onko millään enää mitään väliä.??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulut lahoaa pystyyn :Tiet kaipaisi korjaamista .Rillankiven asunnoissa homeongelmia.Tästä huolimatta Kepu/vas ,ajavat kulttuuritalon tekoa..Onko millään enää mitään väliä.??
No just joku kehuu kuinka kouluja on remontoitu, asunto ongelmat tulevat siitä että jätetään ne pieneltä tuntuvat korjaukset tekemättä ja yhtäkkiä niistä on tullutkin isoja remontteja. Tosin tämä sama ongelma joka kunnassa.
Tuolla päättäjistä on niitä ns asiantuntevia eläkeläisiä. Ja ilmeisesti niitä on näilläkin sivuilla samoja henkilöitä. Kannattaisiko täältä hiukan ottaa oppia muista kuin näistä kommenteista missä emojit heiluu tai olet nolla kommenteista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulut lahoaa pystyyn :Tiet kaipaisi korjaamista .Rillankiven asunnoissa homeongelmia.Tästä huolimatta Kepu/vas ,ajavat kulttuuritalon tekoa..Onko millään enää mitään väliä.??
Silti väität, että niiden korjaamisen ei olisi pitänyt ottaa velkaa? Sekoilet pahsti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti väität, että niiden korjaamisen ei olisi pitänyt ottaa velkaa? Sekoilet pahsti.
Mitä varten nämä sinun mielestä korjatut kohteet ovat vielä korjaamatta? Ja mihin työnnettiin kaivoksesta tulleet rahat?
Eikö asioita hoidettu maalaisjärjellä silloin kun oli rahaa? Muistaakseni puhuivat jopa lentokentästä aikoinaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa loppuun asti" kepu/vas. ajavat k u l t t u u r i t a l o n tekoa." Sekoilet kuten A i na !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa loppuun asti" kepu/vas. ajavat k u l t t u u r i t a l o n tekoa." Sekoilet kuten A i na !!
Kukahan tässä sekoilee? Mitä kulttuuritaloa?
- Anonyymi
Kyllä me tarvittaisiin pikaisesti Lentokentän kunnostus, 5 milj. päästäisiin alkuun. Miten muuten ne miljardit Pyhäjärvellä voi tulla, lentorahtina nopeasti ja varmasti.
Junakuljetuksena on riskinsä, joku voi ryöstää . . .- Anonyymi
Pääsitkän sinäkin tänne S**kaj'elta. Valitettavsti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsitkän sinäkin tänne S**kaj'elta. Valitettavsti.
Olet jälleen taas vihassasi väärän henkilön kimpussa.Mitäpä väliä sinun mielipiteilläsi on.Ei mitään kun olet täysi nolla.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jälleen taas vihassasi väärän henkilön kimpussa.Mitäpä väliä sinun mielipiteilläsi on.Ei mitään kun olet täysi nolla.!!
Et kestä totuutta, kun vastaus piti poistaa. Minä olen näiden sivujen fiksuin ja sitä kääpykaartilaiset ja muut persu eivät kestä.
Miltä heistä tuntuu olla ihmisiä ilman merkitystä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä totuutta, kun vastaus piti poistaa. Minä olen näiden sivujen fiksuin ja sitä kääpykaartilaiset ja muut persu eivät kestä.
Miltä heistä tuntuu olla ihmisiä ilman merkitystä?🤣kyllä haisee tänne etelään asti.
Et osaa muuta kuin samaa p..... Jauhaa..asiasta et puhu mitään muuta kuin haukut muita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣kyllä haisee tänne etelään asti.
Et osaa muuta kuin samaa p..... Jauhaa..asiasta et puhu mitään muuta kuin haukut muitaheh heh Niin metsä vastaa kuin koira haukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh heh Niin metsä vastaa kuin koira haukkuu.
Sinänsä hauskaa Marsijjan käytös. Aloittaa keskustelun haukkumalla päättäjiä pässeiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro joku konkreettinen esimerkki..
Ja haukut paria ihmistä tyhmäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tuon sanonnan olet keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä hauskaa Marsijjan käytös. Aloittaa keskustelun haukkumalla päättäjiä pässeiksi.
Olet Jälleen Vihassasi väärän henkilön kimpussa..Mitä väliä mielipiteilläsi on kun olet täysi nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro joku konkreettinen esimerkki..
Ja haukut paria ihmistä tyhmäksi.Ei tuohon tarvita muuta esimerkkiä kuin missä jamassa Pyhäjärven talous on, 3 heikoin kunta Suomessa, päätöksen tekijät jos olisivat fiksuja niin vetäisivät omat johtopäätökset ja luikkisivat häntä koipien välissä hornan tuuttiin.
Päättäjien vika se on että Pyhäjärvellä menee kaikki asiat päin helvettiä.
Turha siitä on muita syyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Jälleen Vihassasi väärän henkilön kimpussa..Mitä väliä mielipiteilläsi on kun olet täysi nolla.
Heh heh Marisija käy kierroksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuohon tarvita muuta esimerkkiä kuin missä jamassa Pyhäjärven talous on, 3 heikoin kunta Suomessa, päätöksen tekijät jos olisivat fiksuja niin vetäisivät omat johtopäätökset ja luikkisivat häntä koipien välissä hornan tuuttiin.
Päättäjien vika se on että Pyhäjärvellä menee kaikki asiat päin helvettiä.
Turha siitä on muita syyttää!Käpykaartilaisetko tilannetta parantavat? Isot suut ovat levällään, mutta uhosta huolimatta eivät edes muuta pois, 0=0
- Anonyymi
Niin toistelet. Joka aamu aloitat toistolla. Hyvä, että tunnistat mielenterveysongelmasi.
Faktan kertominen sen sijaan on luonnollista. Pyhäjärven persussuomalaiset ovat käpykaartilaisia ja yleisen naurun kohteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartilaisetko tilannetta parantavat? Isot suut ovat levällään, mutta uhosta huolimatta eivät edes muuta pois, 0=0
Ilmeisesti pelkäät, että tulee tarkka tarkastus kaupungille. Sitten nähdään miten käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti pelkäät, että tulee tarkka tarkastus kaupungille. Sitten nähdään miten käy.
Miksi pelkäisi, kun en ole missään asemassa kapungilla tai politiikassa. Minä vain halveksin vastuuta pakenevia isosuisia suunsoittajia. Niin tekee muuten koko pitäjä.
- Anonyymi
Hakatalot ovat kuin Venäjän slummit. Purkakaa ne vaaralliset kiinteistöt pikaisesti.
- Anonyymi
Tänä vuonna kylässä ei edes leikattu ruohoa tienvarsilta! Jokikylä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741