Olit sielunkumppani mutta sinä et ollut minun. Tiedän että olit se oikea.
Nainen arvaa kuka
14
473
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet sielunkumppanini mies❤️
- AnonyymiUUSI
Ap-mies vastailee itelleen naisena 😆😂😂 aika säälittävää!
- AnonyymiUUSI
Minun sielunkumpanit tuli vastaa jo kun olin teini.
Sinut kohtasin liian myöhään mies
Naiselta - AnonyymiUUSI
No aina ei voi voittaa
- AnonyymiUUSI
Miten se kumpparius ilmeni?
- AnonyymiUUSI
Siitä on aikaa. Olen varma, että hän oli sielunkumppanini. Meillä oli niin samanlaiset jutut ja kommunikaatio ym. toimi. Se ei ollut näyteltyä. Pystyin olemaan hänen seurassaan oma itsensä, mikä on harvinaista. Pelkään lähtökohtaisesti miehiä. Oma perheen dynamiikka oli vaarallista.
- AnonyymiUUSI
Oletko Petri? 🤔
- AnonyymiUUSI
Trolli aloitus!
- AnonyymiUUSI
Jorma oli oikea Aamen
- AnonyymiUUSI
Se on kyllä melko kieroutunut
- AnonyymiUUSI
Trolli helistelee samalla teemalla lähes joka aloitukseen. Olet säälittävä katkera nainen. Olet epäonnistunut kaikessa mihin olet ryhtynyt ja myönnä jo, ettet muuhun pysty kuin mustamaalaamiseen ja toisille pettymyksiäsi kostamaan. Olet palstan surkein ilmestys kaikessa tekemisessäsi ja koko luonteesi herättää jo kaukaa suurta ylimielisyyttä ja inhoa toisia kohtaan.
- AnonyymiUUSI
tuskin olen vieläkään tavannut puolisoani joka on puuttuva palaseni ja sielunkumppanini tässä elämässä! odotan sitä päivää! saa paljon rakkautta minulta naiselta sitten! ei tarvitse mennä naimisiin kunhan lupaa olla mun kanssa niin kauan kun jaksan täällä vielä keikkua!
- AnonyymiUUSI
Mikset kertonut hänelle?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048