Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän
Kohtasimme ensikerran vuosien 2011-2012,.olimme töissä kotiapu K-kellossa . Teimme töitä yhdessä. Jouduin pois jonka sinä tiedät. Lähtiessäni kysyin" kun olit tullut sydämeeni jäädäkseen", kysyin saanko halata sinua, tulit lähelleni kunnes olimme kietoutuneet hellään syleilyyn, ei ollut epäilystäkään silloin sydämemme tunsi lämmön , jonka tunsimme,, olimme siinä syvään tunteeseen hellää yhteyttä tuntien. Se oli kauneinta ja aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä täynnä. Tiesimme sen kumpikin ,se tulee olemaan ikuista sielujen matka toisiimme. Sitten katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja tiesimme että meidän tiemme yhtyvän jossain vaiheessa . Sitten lähdin ja katsoimme vielä toisiamme, silmistäsi katseesta näin kaipuu suuri iski meihin. Ajattelin sinun kaunista katsetta, joka ikinen päivä 15 vuoden ajan,Muutin toiselle paikkakunnalle, kunnes kohtalo toi minut takaisin tänne Oulaisiin. Olin 15 vuoden ajan kun tulin tänne Oulaisiin,, Tuli päivä mitä olin odottanut, näin sinut H- hallin kassalla. siinä olimme ja katsoimme toisiamme tuntien sen lämmön jonka tunsimme jo 15 vuotta sitten, tunteemme ei ollut kadonnut, päinvastoin se oli syvemmälle vain toisiimme mennyt, siinä olimme ja se oli niin suloinen katse ja hymy kasvoilla katsoit minuun, jonoki oli pitkäksi tullut, mutta se ei tuntunut meitä haittaavan, Tunne oli olimme kahden siinä. emmekä muita nähneet kuin toisemme,,Siinä ei sanoja tarvinnut, silmämme kertoi kaiken mitä kaunista tunsimme toisiimme. Aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä, niin sitten oli minun mentävä, näimme jonkin päivän päästä jälleen S-market parkkipaikalla, sama jälleen toistui. Nyt olisin halunnut sanoa sinulle tule syliini ja sanoa meidän on tavattava, sillä luojamme on tarkoittanut meidän tiemme yhtyvän, Meillä on paljon asioita mitä meillä on kerrottavaa toisilleen ja annettavaa.Nyt toivon että näet tämän ja voimme sopia kuinka eteenpäin mennään. Haluan tavata sinut, niin kuin sinäkin. Mikään ei ole sattumaa vaan aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä meidän elämässä.Ota yhteyttä minuun, toivon todella että pian, sillä sinä ja minä olemme löytäneet toisemme ja haluamme pitää toisemme lähellä toisiaan. Lämpimin terveisin
Sinua kaipaava työkaveri
Halpa - hallin kassalla olit kaivattuni
Anonyymi-ap
1
277
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kannata se käy kalliiksi jopa 7000e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076