Onko ketään yli 30 miestä kiinnostunut puhelinseksistä...?
Puhelinseksiä on kukaan kiinnostunut?
12
688
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi oli tuo sama tulossa minua panemaan kun on vielä varattu kaiken lisäksi. Vitun jakorasia prostitoitu.
- Anonyymi
sari21045 kirjoitti:
Mitäs muuta siinä tapahtu kuin maksullinen hyväksikäyttö?
Piriperse taas tyrkyllä
puhelinlangat laulaa... Mitä tarkoitat?
Puhelinlangaat laulaa...spermaa ja naiselta estrogeeniä...haluutko sä mun pilluu? Ja mä haluun sun munaa...oma ei anna...
- Anonyymi
Santtu-2145 kirjoitti:
Puhelinlangaat laulaa...spermaa ja naiselta estrogeeniä...haluutko sä mun pilluu? Ja mä haluun sun munaa...oma ei anna...
Poikapillua Santulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikapillua Santulta?
Hyi saatana painu sirkukseen friikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana painu sirkukseen friikki
Hyi saatana sirkus friikki pelle pysykkin siellä.
- Anonyymi
Ei kiitos
Ei oel tarkoitus tavata netikassa, ei jää kiinni pillu se on jokaisella naisella, mieheni ei anna vaikka kuinka pyydän, toi on vain tunnus ja käyttötunnus näkyvä. mitään kollikissaa siinä ei ole eikä miestä, jokska minua luulet.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773