Olen um60+ 180/116/13 , minulla on kaksi reikää ja miestissit. Etsin raitista salaseuraa yli 50v pieni kaluisesta miehestä . Itsellä ei paikkaa. Nurmijärvi-Riihimäki alueelta.
Seuralaista
15
324
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä myös ukm 64v 184/85/15 pidempi salaseura ois kiva, luotettavan kaverin kanssa vois "rakastella misten kesken" oikeesti, imeä mies nännejä samalla yhtyä rauhassa. Paikka ois silloin tällöin kun yksin kotona.
- Anonyymi
Palaa idiootti tähän päivään. Miehet ja naiset nauttivat saman sukupuolen kanssa nauttia toisistaan.
- Anonyymi
Oletko mistä päin ? Kiinnostaisi kyllä tavata ja jutella, ehkä löytyisi yhteinen sävel.
- Anonyymi
Ukm64 kiinnostaisi tavata, missä päin olet. Ehkä löytyisi yhteinen sävel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riksun likellä olen. T. Ukm 64v
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Fiksu ilmoitus sulla! Älä välitä hörhöjen kommenteista. Toivon löydät hyvän kaverin nauttii kanssasi. M 55
- Anonyymi
Siinäpä yks hönö sekoilee
- Anonyymi
Nurmijärven suunnilla on 54v biukm myös
- Anonyymi
54v ukm nurmijärvellä. Onko sinulla yhteystietoja.t: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sp?
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten teet tunnarin treffien puolelle....54v biukm Nurmijärvellä.
- Anonyymi
Kokeilin treffi ilmoistusta mutta pitäis olla maksava jäsen ?? Ei onnistunut. Koitan löytää/avata jonkun sähköposti osoitteen
- Anonyymi
Mulla on kyllä ilmainen mutta laita mulle sp.... petoninatmeiliboxifi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567805Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675901Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615380Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515283Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084622Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072333Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e31216Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41175Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371026Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43974