Olen um60+ 180/116/13 , minulla on kaksi reikää ja miestissit. Etsin raitista salaseuraa yli 50v pieni kaluisesta miehestä . Itsellä ei paikkaa. Nurmijärvi-Riihimäki alueelta.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Täällä myös ukm 64v 184/85/15 pidempi salaseura ois kiva, luotettavan kaverin kanssa vois "rakastella misten kesken" oikeesti, imeä mies nännejä samalla yhtyä rauhassa. Paikka ois silloin tällöin kun yksin kotona.
- Anonyymi
Palaa idiootti tähän päivään. Miehet ja naiset nauttivat saman sukupuolen kanssa nauttia toisistaan.
- Anonyymi
Oletko mistä päin ? Kiinnostaisi kyllä tavata ja jutella, ehkä löytyisi yhteinen sävel.
- Anonyymi
Ukm64 kiinnostaisi tavata, missä päin olet. Ehkä löytyisi yhteinen sävel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riksun likellä olen. T. Ukm 64v
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Fiksu ilmoitus sulla! Älä välitä hörhöjen kommenteista. Toivon löydät hyvän kaverin nauttii kanssasi. M 55
- Anonyymi
Siinäpä yks hönö sekoilee
- Anonyymi
Nurmijärven suunnilla on 54v biukm myös
- Anonyymi
54v ukm nurmijärvellä. Onko sinulla yhteystietoja.t: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sp?
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten teet tunnarin treffien puolelle....54v biukm Nurmijärvellä.
- Anonyymi
Kokeilin treffi ilmoistusta mutta pitäis olla maksava jäsen ?? Ei onnistunut. Koitan löytää/avata jonkun sähköposti osoitteen
- Anonyymi
Mulla on kyllä ilmainen mutta laita mulle sp.... petoninatmeiliboxifi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412045Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7091382- 1051132
- 126986
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66805
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15622Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76563- 78511