KD ja PS ovat lähes samanlaisia puolueita, kristillisyydestä ei ole tietoakaan

Anonyymi-ap

Suojelupoliisi pitää äärioikeiston uhkaa pahimpana Suomen sisäisenä uhkana.
Essayah on nostanut itsensä Suojelupoliisin yläpuolelle.
Hänestä vasemmisto on vaarallinen.

Suojelupoliisin sivuilla lukee:

"Äärioikeistolaisen terrorismin uhka on kasvanut viime vuosina länsimaissa, myös Suomessa. Suomessa merkittävimmän terroristisen uhkan muodostavat yksittäiset henkilöt ja pienryhmät.

Äärioikeistolaisessa ideologiassa painottuvat muun muassa rasismi, antisemitismi ja muukalaisvihamielisyys. Äärioikeistolaiset toimijat korostavat vihollisinaan tahoja, joiden he kokevat uhkaavan kansallisvaltion, edustamansa kulttuurin tai valkoisen väestön olemassaoloa. Vihollisina näyttäytyvät esimerkiksi maahanmuuttajat, etniset ja uskonnolliset vähemmistöryhmät ja poliitikot.

Äärioikeistolaisen aatteen äärimmäisyys perustuu väkivallan käytön hyväksymiseen sekä demokratian kumoamisen tavoitteluun. Aatetta edistetään epädemokraattisin keinoin. Äärioikeistolaista aatetta kannattavat pääasiassa erilaiset ulkoparlamentaariset toimijat yksittäisistä henkilöistä pienryhmiin ja katutason liikkeistä kansainvälisiin verkostoihin.

Terroristisen toiminnan näkökulmasta olennaiset äärioikeiston nykysuuntaukset voidaan jakaa karkeasti etnonationalismiin ja rotunationalismiin. Näillä aatesuuntauksilla on perusteltu terrori-iskuja viime vuosina länsimaissa. Suojelupoliisi on kiinnostunut terrorismiin kytkeytyvästä äärioikeistolaisesta toiminnasta."

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Supo pitää ääri islamia aivan yhtä pahana uhkana kuin äärioikeisto. Siinä on vain se ero että islamistien määrä kasvaa päivä, päivältä.

• Anonyymi
        UUSI

Islam ei ole uhka. Ääriliikkeet ovat.

• Anonyymi
      UUSI

Et osannut yhdistää keskustelun otsikkoa ja varsinaista argumentointiasi toisiinsa mitenkään.

Et osannut ottaa kantaa mitenkään kummankaan kristillisyyteen.

Et osannut perustella väitettäsi, että Essayah olisi nostanut itsensä Suojelupoliisin yläpuolelle.

Kuinka kristillisyys näkyy omassa elämässäsi? Entä kirjoituksissasi tälle palstalle?

• Anonyymi
        UUSI

Sinä et ikinä itse perustele. Väität vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ikinä itse perustele. Väität vain.

Höpö höpö. Perustelen hyvin usein kommenttini perusteellisesti. Jostain syystä käy niin, että vasemmistolla ei ole niihin argumentteja, joten jättävät vastaamatta ja hetken päästä toisaalla valittavat, etten perustele kommenttejani.

Edelleen:

Et osannut yhdistää keskustelun otsikkoa ja varsinaista argumentointiasi toisiinsa mitenkään.

Et osannut ottaa kantaa mitenkään kummankaan kristillisyyteen.

Et osannut perustella väitettäsi, että Essayah olisi nostanut itsensä Suojelupoliisin yläpuolelle.

Kuinka kristillisyys näkyy omassa elämässäsi? Entä kirjoituksissasi tälle palstalle?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe