Mutta ei osaa lähestyä ketään.
Harmittaa, kun kaipaisi paljon läheisyyttä.
21
270
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nii ja sua ei kukaa lähesty, puheet on jo levinneet laajasti
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Sinäkö levittelet tahallasi? Ettei kukaan lähesty?
- AnonyymiUUSI
Katkera eksä. Haluat vaan ettei kukaan muu lähesty.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaa kuule ihan v* tusti !!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa kuule ihan v* tusti !!
Kännissä ja läpällä sua testataan :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä ja läpällä sua testataan :D
Ihan sama,!! Ja enää ei testata senkään vertaa, olen oppinut pitämään puoleni!! Tai vaikka siis jo silloin lähes kaikki kyllä jäi ilman vaikka kova oli yritys!!!
- AnonyymiUUSI
Vielä traumat taustalla.
- AnonyymiUUSI
Ei sulla ole helpottanut 60vuoteen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa toi mutta toiselta. Haukkumisen määrää voi ihmetellä vain. Käyt kaikki naiset läpi tolla tyylillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet paviaanien kuningas, onnea 60 v eteenpäin 🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Sama homma, eikä nainen halua lähestyä, vaikka olen puhunut näistä haasteista mihin olisi helppo tarttua jos haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Oletko oikeasti puhunut vai täällä?
- AnonyymiUUSI
Minä kaipaan myös mutta naisen pitää olla aivan oikea. Rakkausläheisyys vain käy. Mutta en tiedä mikä naisen tilanne on, enkä että välittäisikö hän kuulla minulta rakkaudentunnustusta.
- AnonyymiUUSI
Toisen läheisyydessä, irl rakkaudentunnustukset ovat todella tärkeitä. Mutta kaukaa huudeltaessa ne kuulostavat peliltä tai manipulaatiota. Jos saan viestin täynnä rakkaudentunnustuksia, saatan ajatella, että se on porukalla kirjoitettu, läpällä tehty testi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisen läheisyydessä, irl rakkaudentunnustukset ovat todella tärkeitä. Mutta kaukaa huudeltaessa ne kuulostavat peliltä tai manipulaatiota. Jos saan viestin täynnä rakkaudentunnustuksia, saatan ajatella, että se on porukalla kirjoitettu, läpällä tehty testi.
Joo. Rakkaustunnustus kuuluisi tehdä kasvotusten. Mutta saako siihen tilaisuutta koskaan... epätodennäköistä, mutta toivottavaa.
- AnonyymiUUSI
Se tuntuu kidutukselta.
- AnonyymiUUSI
Minun on helppo olla ilman läheisyyttä, koska en ole koskaan aidosti kokenut sitä. En tiedä mitä olen menettänyt.
- AnonyymiUUSI
Olen intohimoinen läheisyydessäkin jos rakastan. Muussa tapauksessa en edes kato päin :/ olen ääripäiden nainen;/
- AnonyymiUUSI
Oho😱nyt sä oletkin nainen! Eli se kertoja onkin lepakko🙄😱fly
- AnonyymiUUSI
Minäkin haluaisin, mutta olo on kuin olisi vieraalla maalla...
- AnonyymiUUSI
Et uskalla, kun se tulee😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048