En siis usko seurakuntien ja kirkkojen opetuksiin. Kuunnellessani uutta testamenttia ääniraamatusta sovellus niin jotenkin se raamatun sana vetää minua uskoon mutta en usko ikuiseen helvettiin koska raamattu opettaa ettei helvetti ole ikuinen. Se on kirkon keksintö he muuttivat helvetin ikuiseksi. Paikaksi. Uskon vaan gehemmaan johon murhamiehet jne pudotetaan tuomiopäivänä. Uskon että ihminen nukkuu haudassa Jeesuksen toiseen tuloon asti. Raamattu sanaan että paratiisi on uusi maapallo joka on fyysinen paikka jossa miellä on ylösnousemus ruumis. Taidan nyt menettää välit hindujen kanssa. En halua pahaa kellekään tehdä
Minun on tunnustettava että minusta on tukossa Jeesuksen seuraaja
8
78
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
"Taidan nyt menettää välit hindujen kanssa. "
Hindut eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä muut uskovat, kunhan he eivät pakota uskomuksiaan muille väkivalloin.- AnonyymiUUSI
Hindut eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä muut uskovat, kunhan he eivät pakota uskomuksiaan muille väkivalloin.
Hindut eivät välitä muiden uskomuksista, tai siitä, uskovatko ihmiset edes mihinkään. Hindut kohtelevat kaikkia samalla tavalla, myös ateisteja.
Mutta jos joku käyttää terroria, kuten kristityt tekevät, hindujen asenne tietysti muuttuu. Muutoin hindut eivät välitä siitä, mihin muut uskovat; se ei kuulu heille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hindut eivät ole kiinnostuneita siitä, mitä muut uskovat, kunhan he eivät pakota uskomuksiaan muille väkivalloin.
Hindut eivät välitä muiden uskomuksista, tai siitä, uskovatko ihmiset edes mihinkään. Hindut kohtelevat kaikkia samalla tavalla, myös ateisteja.
Mutta jos joku käyttää terroria, kuten kristityt tekevät, hindujen asenne tietysti muuttuu. Muutoin hindut eivät välitä siitä, mihin muut uskovat; se ei kuulu heille."Taidan nyt menettää välit hindujen kanssa. "
Kohtelemme sinua samalla tavalla kuin ennenkin, kunhan et käytä terroria. Jos et ole kuten kristityt terroristit, olet aina tervetullut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohtelemme sinua samalla tavalla kuin ennenkin, kunhan et käytä terroria. Jos et ole kuten kristityt terroristit, olet aina tervetullut.Mutta suosittelen AP:lle että sinä pysyt yhdessä uskonnossa – liian usein uskontojen vaihtaminen, joka päivää - ei ole kovin hyvää– ja sinulle, kristinuskon uhrina, olen suositellut täydellistä ateismia monta kertaa – pitkään, kunnes tunnet olosi paremmaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta suosittelen AP:lle että sinä pysyt yhdessä uskonnossa – liian usein uskontojen vaihtaminen, joka päivää - ei ole kovin hyvää– ja sinulle, kristinuskon uhrina, olen suositellut täydellistä ateismia monta kertaa – pitkään, kunnes tunnet olosi paremmaksi.
Ei kiinnosta ateismi. Tunnen oloni jo hyväksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta ateismi. Tunnen oloni jo hyväksi
Muutama viikko sitten olit hardcore ateisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hiljattain olit muslimi.
- AnonyymiUUSI
Älä sekoa noin helpolla helppoon satuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6112525Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4142011Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231930JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191516Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 661439
- 1241233
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221040Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.18942