Within Temptation EI matki Nightwishiä!!!

Celine

Kuten otsikko kuuluu, WT ei todellakaan matki Nightwishiä, sillä molemmat bändit on perustettu samana vuonna eli 1997. Eli ei WTkään ole mikään ihan uus bändi.

15

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuup

      Mistäpä sen tietää? :) Soittavathan NW ja WT samantyylistä musiikkia, mutta sillä perusteella kaikki samantyylistä musiikkia soittavat bändit matkisivat toisiaan.

      • ..........

        WT ON PERUSTETTU VUONNA 96!


      • ...
        .......... kirjoitti:

        WT ON PERUSTETTU VUONNA 96!

        Niin on myös Nightwish...


      • Without Temptation

        Vai että samantyylistä musiikkia.. No että melodista heviä ja naislaulaja niin siihen se samantyylisyys sitten jääkin.. No ehkä jotkut biisit mutta kuten Oncen pohjalta näkee niin NW on aika reilustikkin eri tyylistä kuin WT.. Jos nyt vaikka verrataan Dark Chest Of Wonders ja Jillian, niin ei mielestäni samaa. Mutta tiettyjä samoja piirteitä löytyy välillä. Oma mielipiteeni on että WT kuulostaa Evanescencen ja Nightwishin risteytykseltä. :)


      • kuka matkii ketä...?
        ... kirjoitti:

        Niin on myös Nightwish...

        just joo.

        WT ja NW ei todellakaan ole edes toistensa kaltaisia, joten mix puhua koko asiasta...???
        Ihmetyttää niiden rinnastaminen!

        WT: Laulaa korkealta "normaalisti"
        NW: Laulaa korkealta "oopperamaisesti"

        ?


      • Tuup
        Without Temptation kirjoitti:

        Vai että samantyylistä musiikkia.. No että melodista heviä ja naislaulaja niin siihen se samantyylisyys sitten jääkin.. No ehkä jotkut biisit mutta kuten Oncen pohjalta näkee niin NW on aika reilustikkin eri tyylistä kuin WT.. Jos nyt vaikka verrataan Dark Chest Of Wonders ja Jillian, niin ei mielestäni samaa. Mutta tiettyjä samoja piirteitä löytyy välillä. Oma mielipiteeni on että WT kuulostaa Evanescencen ja Nightwishin risteytykseltä. :)

        ..samantyylinen on eri asia kuin samanlainen. Käytin viestissäni "samantyylistä" ilmausta, koska kyllähän ne kuitenkin ovat melko samantyylisiä, sitä tuskin voit kieltää.


      • johanna
        Without Temptation kirjoitti:

        Vai että samantyylistä musiikkia.. No että melodista heviä ja naislaulaja niin siihen se samantyylisyys sitten jääkin.. No ehkä jotkut biisit mutta kuten Oncen pohjalta näkee niin NW on aika reilustikkin eri tyylistä kuin WT.. Jos nyt vaikka verrataan Dark Chest Of Wonders ja Jillian, niin ei mielestäni samaa. Mutta tiettyjä samoja piirteitä löytyy välillä. Oma mielipiteeni on että WT kuulostaa Evanescencen ja Nightwishin risteytykseltä. :)

        sinä puhut asiaa, jos tarkemmin kuuntelisitte näitä kaikki kolmea bändiä nii huomaisitte miten paljon monipuolisempaa ja kauniimpaa nightwish on, toisinkuin evanecsencen ja WT:n kaikki kappaleet ovat hyvinkin samanlaisia ja tylsiä mutta toisaalta juuri sellasia mitä soitetaan amerikassa radiosta tyhmille amerikkalaisille.

        ja minä ainakin olen monesta paikasta lukenut että WT olisi uudemman tuotannon aikana matkinut evanecsenseä ja sillä tavoin päässyt tämänpäiväiseen suosioon, ja olen lukenut nämä amerikkalaisilta sivuilta että kirjoittaja ei ole ollut mikään suomalainen teini WT ihQuttaja.


      • Pena
        kuka matkii ketä...? kirjoitti:

        just joo.

        WT ja NW ei todellakaan ole edes toistensa kaltaisia, joten mix puhua koko asiasta...???
        Ihmetyttää niiden rinnastaminen!

        WT: Laulaa korkealta "normaalisti"
        NW: Laulaa korkealta "oopperamaisesti"

        ?

        Anteks voisitko "laulaa" vähän matalempaa kun ihmiskorva ei kuule yli 20kHz taajuuksia.


    • you and me

      näin kun sanon niin pihisen raivosta kun sanotaan että tämä matkii tätä ja tämä matkii tätä....itse olen kova wt fani ja kuuntelin just äsken nw ja sit mä vertasin sitä wt... ei mitenkään samanlaista!!! musta on typerää kun kaikki perustelee toisten puheitten kautta!!!!

      • Pantalaimon

        jos tässä pitää sanoo ketkä kuulostaa samalta, niin ennemminkin Evanescence ja WT

        MUTTA EI NE SILTI MATKI TOISIAAN.
        NW ei matki
        WT ei matki
        EC ei matki.


    • Wendy

      jos tarkkoja ollaan nightwish on perustettu vuonna 1996 niin kuin täällä jo mainittiinkin.

    • tietää

      Tarja on oopperalaulaja ja "laulaa" siltä pohjalta (en koe sitä niinkään lauluna), kun taas Within Temptation:n laulaja todella LAULAA, ei joikhaa Tarjan malliin (oopperaa, kaikki kunnia Tarjalle).

    • ...

      Minun tietääkseni Nightwish on perustettu vuonna 1996. Mutta ei silti WT mun mielestä NW:tä matki.

      • Emmye

        Siis herranjumala! Olen itse ollut WT :n fani jo kauan! Ja sitä paitsi, WT :kni on perustettu vuonna 1996, ja perustaja on kitaristi Robert Westerholt. Eli siis. Meillä on kolme hevibändiä, joissa kaikissa laulaa nainen.
        Tietenkin heidän musiikki kuulostaa samanlaiselta
        koska kaikissa on nainen laulamassa ja jokainen soittaa heviä! Eli näin ollen jokainen bändi joissa laulaa nainen, niin matkii Nightwishiä tai
        Evanescensciä!

        WT ei matki.
        NW ei matki.
        ES ei matki.


    • WtFan

      WT ei koskaan oo matkinu nightwishia ja jotkut vielä kehtaa sanoa että WT matkii evanesgensea mutta Se taitaakin olla toisin PÄIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe