Ja sä et voi siihen vaikuttaa.
Mulla on oikeus tapailla muita
30
329
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Levittelet juttuja vielä ettei kukaan lähestyisi.
- AnonyymiUUSI
Jos näen sut jonkun toisen kanssa niin ***** *****.
- AnonyymiUUSI
Pääset vankilaan.
- AnonyymiUUSI
Vihaan sua.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama. Et kuulu mun elämään.
- AnonyymiUUSI
Uhkaileppa tappaa vielä.
- AnonyymiUUSI
Vihaan sua stalkkeri.
- AnonyymiUUSI
Et kiinnosta ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
vanha naine haluu seurustella 🤣
- AnonyymiUUSI
En ole vanha. Sinä olet.
- AnonyymiUUSI
turha luulla että noin olisi..
- AnonyymiUUSI
Voi että!
- AnonyymiUUSI
Eihän sitä kukaa enään huoli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut miehestä jolla ei seiso niin näin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut miehestä jolla ei seiso niin näin on.
Seisoo kyllä, älä siitä huoli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seisoo kyllä, älä siitä huoli.
Ei taida kun pitää dildoa käyttää 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kun pitää dildoa käyttää 😂
Ohi meni ja kovaa, mutta kerro toki tarkemmin jos uskallat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen sen käsittänyt olevan jo vuosia sitten ettei hänestä pidetä! Hänen persoonansa on sellainen josta en ole koskaan pitänyt ja tunnistan kyllä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole tasapainoisen oloisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen sen käsittänyt olevan jo vuosia sitten ettei hänestä pidetä! Hänen persoonansa on sellainen josta en ole koskaan pitänyt ja tunnistan kyllä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole tasapainoisen oloisia.
Et kuulosta kovin hyvältä ihmiseltä. Ehkä vika on itsessäsi?
- AnonyymiUUSI
Totta kai sulla on oikeus tapailla muita. Sitä ei kukaan ole kieltämässä.
Enkä halua olla este sille.! Mullakin on samalainen oikeus.! - AnonyymiUUSI
anna mennä kerskuit jo sillon kun panit sitä liitossa olevaa naista heidän sohvalla. mulle yks lysti otan tohon naisen ja miehen mun sängylleni kuhan kerkiän
- AnonyymiUUSI
Kerrot vaan toisellekin että näin haluat tehdä, niin sehän on ok. Jos annat olettaa et jotain vielä on ja samalla tapailet. Se ei ole ok.
- AnonyymiUUSI
Se on ku kunnioitus pelaa ainoastaan sun ja kull.is välillä onneeny
- AnonyymiUUSI
Vihaan sua " mies"
- AnonyymiUUSI
Normi meiniki, sunnuntai darra ja porukka ripuloi pahaa oloa palstalla ennen työvko.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Oot katkerin eksä ikinä 😂
- AnonyymiUUSI
En. Mut sun vaimo voi olla erimieltä 🤔
- AnonyymiUUSI
Minulla olisi varmaan vapaus, mutta olen luopunut noista vapauksistani rakastaakseni vain yhtä naista. Minulla ei ole edes oikeutta katsoa muita naisia.
- AnonyymiUUSI
Tapaile ketä huvittaa ja voit unohtaa minut siinä samalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048