Miehet ovat syntyneet ja erikoistuneet sukupuolensa naisista.
Sikiö kehityksestä tiedämme tämän kaiken.
Bodari naisten alapäästä liiallisen anabolisten steroidien käytöstä.
Naisilla jo joilla vauvoina on penis.
Sukupuolesta epävarmat, etenkin miehissä eivät voi sietää moninaisuutta.
Itse olen suvakki ja aina mies.
Hyväksytään ettei ole kategoriaa sukupuolia ihmisissä.
27
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jyrkkä kaksijako mieheen ja naiseen on mielenhallinta keinoja.
- AnonyymiUUSI
eikö nykyään pitäisi puhua vain henkilöistä.
Muutenhan olet rasisti. - AnonyymiUUSI
Han ja Hun
- AnonyymiUUSI
Millä tavoin se vähentää kansalaisten 177 miljardin velkaa, jonka huijaripoliitikot ovat ottaneet?
https://velkakello.fi/- AnonyymiUUSI
älä häiritse pikkuseikoilla.
EU-velkamme nollautuu kun liitytään EU-liittovaltioon jaettuna osaksi naapurimaitamme.
Nyt rauha että EU-persut saa tehdä väestönvaihtoa, sukupuoli-jonglööräystä ja rotujensekoitusta kaikessa rauhassa kokoomus-apupuolueena?
- AnonyymiUUSI
Jokainen saa ajatella niinkuin itse haluaa. Muiden mielipiteitä ei saisi tyrmätä, vaan yrittää ymmärtää miksi ajattelevat näin. Mielipiteiden moninaisuus on myös rikkaus.
- AnonyymiUUSI
Ei ole ainuttakaan syytä ymmärtää ketään, ei varsinkaan hulluja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fasistit ovat suvaitsemattomia.
Ei ole syytä hyväksyä Persuja tai KD puoluetta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No itsepä siinä sitten taistelet tuulimyllyjä vastaan. Ei ole terveellistä. Olemme kaikki ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Opettele suomen kieltä.
- AnonyymiUUSI
Vakio kommentti ämmämäiseltä.
- AnonyymiUUSI
Syntymäni jälkeen...poika vain.
- AnonyymiUUSI
Ilman killuttimia syntyy silloin tällöin peniksellä tyttö vauvoja.
- AnonyymiUUSI
Eri tavoin vammaisia syntyy aina.
- AnonyymiUUSI
Killuttimilla kirjoitin alunperin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Killuttimilla kirjoitin alunperin.
Vittu.
Peniksellä ilman killuttimia.
Sohelsin vähän.
- AnonyymiUUSI
Kuinkahan sekaisin olet. Sinakin teksti on sekava.
- AnonyymiUUSI
Sinakin?
Sinaloa Mehiko
- AnonyymiUUSI
Luin avauksen parikin kertaa enkä oikeastaan ymmärtänyt mitään. Mitä sieniä olet syönyt?
- AnonyymiUUSI
Olet sulattanut aivosolusi liiman haistelulla.
Et osaa tulkita mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa tulkita mitään.Oikein kirjoitetussa tekstissä ei ole tulkinnanvaraa niin paljoa kuin sinun sekopäisessä verbaaliripulissasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa tulkita mitään.Suuttumisesi ei valitettavasti paranna aloitustekstin kirjoittamislaatua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikein kirjoitetussa tekstissä ei ole tulkinnanvaraa niin paljoa kuin sinun sekopäisessä verbaaliripulissasi.
Oksenna kauhusta pinkkiin reppuusi.
- AnonyymiUUSI
>Miehet ovat syntyneet ja erikoistuneet sukupuolensa naisista.
-tämä taas ei ole mitenkään ristiriidassa Raamatun luomiskertomuksen kanssa, kuten jotkut ateistievouskovaiset ovat luulleet.- AnonyymiUUSI
Kumman luomiskertomuksen? Niitähän on raamatussa kaksi toisistaan oleeellisesti poikkeavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumman luomiskertomuksen? Niitähän on raamatussa kaksi toisistaan oleeellisesti poikkeavaa.
Kolmesta olen lukenut siinä Raamatussa muokattuna.
- AnonyymiUUSI
Jehoweena?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076